16 Nisan 2014 Çarşamba

Meğer Ben Hala Burdaymışım :)

Aylardır yokum ve yine bloğu çok boşladım :( . Önceki yazımda bahsettiğim üzere kurduğumuz iş için koşturmaca ile geçiyor günler.Hem iş hem ev hem Asel derken instagrama ayırdığım bol vaktin yarısını bile ayıramamaya başladım bloğuma.Acaba kapatsam mı diye düşünüyorum ama sonra bunca yıllık paylaşımlarıma yazık olmasın,ilerde belki çocuğum okur ona anı kalır diye vazgeçiyorum bu fikirden. 
Günler hızla ilerliyor.Kimi zaman neşe içinde kimi zaman hüzün içinde zamanlar geçirdim yokluğumda.Ama koşturmaca hep vardı hayatımda..
Asel hızla büyüyor, hamilelik haberimi burdan yazıp paylaştığım gün dün gibi halbuki..





Bal böceğim 2 yaşına gireli uzunca bi zaman oldu bile :) Ekip olarak yaptığımız ilk doğum günü partiside Asel'e kısmet oldu.Merak edenler böyle buyrun..

Hayatımda hadi kutlayalım dışında hala büyük bir değişiklik yok,her zaman severek takip ettiğim blogları hala ilgiyle takip etmekteyim.. 

Bi ara canım arkadaşım Serap'ın bloggerlar ile gerçekleştirdiği müthiş partinin detaylarını yazmaya niyetlendim ona bile elim gitmedi :( O güne, günün mimarlarına ve sponsorlarına bir teşekkür borçluyum oysa...


Arayı bir daha böyle uzun bi süre açmamak dileğiyle der sizleri yokluğumda neler yapıyordum görmeniz için hadikutlayalim.blogspot.'a beklerim. Burda olamadığımda orda parti yazılarımla yine sizlerleyim...



0 değerli yorum: