25 Eylül 2013 Çarşamba

Hadi Kutlayalım :)

Başlığı okuyunca hayırdır bu kız neyi kutlamak istiyor diyebilirsiniz :) Hemen açıklayayım uzun zamandır yine buralarda olamayışımın bir sebebi vardı elbet.Bir kaç aydır üzerinde düşünüp konuştuğumuz bir iş vardı arkadaşımla.Bu sektöre girip girmeme konusunda epey tereddüt ettim ben açıkcası kendi ama.Evet üstesinden gelebileceğimiz ve yapabileceğimize inandığımız işler ama işte cesaret gerek nihayetinde :) Ve sonunda eşiminde gazı ile birde geçirdiğim ufak bir sağlık probleminin olduğu gün baktım ki hayat zaten sen ne istersen ne planlarsan planla bildiği gibi geliyor sana, gir dedim Zeynep bu işe nasıl olsa kaybedecek hiç birşeyin yok.Çokta sevdiğim birbirimize güvendiğimiz  birbirimizi tanıdığımıza inandığımız için iki arkadaş girdik bu yola ve Hadi Kutlayalım dedik.
Peki nedir bu hadi kutlayalım? Neler yaparız biz?
Konsept doğum günleri,baby shower,diş buğdayı,bebek mevlüdü,hediyelik rengarenk ve kokulu mis gibi sabunlar, anne bebek body tasarımları ve daha bi sürü şey.Tüm bunları akbatı - akkoza evlerinde tuttuğumuz ofisimizde gerçekleştiriyor ve gelen misafirlerimizide burada ağırlıyoruz.
Şimdilik instagramda aktif olarak hizmet veriyoruz internet sitemiz henüz yapım aşamasında.Neler yaptığımız merak ediyorsanız böyle buyrun :) 

Pazar günü gerçekleştirdiğimiz Naz Deniz'in 'cute as a button' konseptli baby showerından bir kaç fotoğraf..




        Konsepte uygun tema ve renklerde hediyelik ojeler ve mis gibi bebek pudrası kokulu sabunlar..





Daha fazlası için instagram sayfamıza bakabilirsiniz :) tık tık 
Bilgi almak isterseniz hadikutlayalim@gmail.com adresine mail atabilirsiniz..


7 değerli yorum:

Bademle Buduk dedi ki...

Çok güzel renkler içim açıldı

Alev Özkan dedi ki...

canım yolunuz açık olsun... ikinizi de çok sevdim az görüşmüş olmakla beraber... iyi işler başaracağınıza eminim... ve evet sen nasıl istersen iste olacağı varsa olur ya da olmaz... ama sizin iş olacak biliyorum... keşke bende de cesaret olsa sizin gibi... çok uzak olmakla beraber bir gün ofisinizde de ziyaret etmek isterim...

reyhane dedi ki...

Hayırlı olsun, başaracaksınız!

serap tan dedi ki...

hayırlı olmasını buradan da diliyorum can dostum!

BAHAR dedi ki...

HAYIRLI uğurlu bol kazançlı olsun canım

Tarkanın Annesi dedi ki...

hayırlı olması dileğiyle

MORLU MUTFAK dedi ki...

HAYIRLI OLSUN HERŞEY GÖNLÜNÜZCE OLSUN...
http://morlumutfak.blogspot.com.tr/