31 Temmuz 2013 Çarşamba

Nezehat Gökyiğit Botanik Bahçesi

Merak eden var mı bu botonik bahçesini? Eğer merak ediyorsanız 'bence' hiç merak etmeyin ve gitmediysenizde üzülmeyin.Tabiki bunlar benim fikirlerim gidip beğenenlerde olabilir.
Ablam uzun zamandır Ataşehir'de E-5 den de geçerken görünen bu botanik bahçesinden bahsediyordu.Geçtiğimiz günlerde aldık çocukları gittik.Yeşillik,çiçekler,böcekler bağ bahçe olayı hiç bana göre değil.Yani tabiki açık hava, yeşil alan çocuklar için çok gerekli park falan severim ama aynı zamanda beni çokta sıkar :)
Ne beklediğinizle alakalı olarak burayı beğenebilir ya da benim gibi hayal kırıklığına uğrayabilirsiniz.Hoş ben hiç beklentisiz gitmiştim.
Arabayı park ettikten sonra botanik bahçesine girmek için ince uzun dar bir tünelden geçiyorsunuz.Bu tünelin üstü otoban,içindede karşılıklı duvarlarda çiçek fotoğrafları ve parkın krokileri var.
Tüneli geçtikten sonra mesire alanı gibi bi alan,ördekler,ördekler için kurulu bir havuz(ki bana göre bu havuz pisti) çeşitli bitkilerin olduğu alanlar falan karşılıyor sizi.Birde çocuklar için keşif alanı kurulmuş.Burası çocukları oyalayabilecek türden düzenlenmişti ama nedense bana yetersiz gibi geldi.














İşte böyle.Botanik bahçesi hakkında benim yorumlar bunlar.Tabiki gidilip görülebilir gezilebilir :) Burdan başka adalarda olduğunu okuduk ancak bu gördüğüm kısımı pek sevemediğimizden diğer adalara geçmedik..

İnternet sitesinden incelemek istersenizde böyle buyrun.

6 değerli yorum:

merimania dedi ki...

Aselin Linayi optugu fotograf...Baska biseye odaklanamadim yerim ben onlari!

Bademle Buduk dedi ki...

süpermiş, biz gittiğimizde keşif bahçesi yoktu :(
tekrar gitmek icab ediyor şimdi :))

Yeşim - Nils Mum dedi ki...

Senin resimlerine bakan harika bir yer zanneder bence Zeynepçim:) Olabilecek en harika şekilde fotoğraflamışsınız. Biz de Mayıs ayı gibi gittik. Hem pis, hem bakımsızdı. Bloga koymayı bile canım istemedi. Keşke biraz daha önem verseler harika bir yer olabilir.

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

ben de tam tersi çok severim ngbb'yi. hoş sen ama zaten olayın bütününü sevmiyormuşsun ngbb'ye özel değil :)

Zeynep dedi ki...

merimania canım ya bir gün bizdeyken haber verim sana gel ye ikisini birden ;)

bademle buduk evetçocukların baya ilgisini çeken bi yer olmuş :)

yeşimcim doğru diyorsun valla aynen banada çok bakımsız geldi böyle soğuk bi havası vardı sevemedim ben napim :) :)

modaeratörcüm ahahaahah aynen öyle valla ya ben olayın bütününü sevmiyorum ama gerçekten bakımsız falan geldi bana birazda ondan sevemedim burayı galiba :))

Duygu Karataş dedi ki...

çimlere basmanın serbest olduğu nadir yerlerden biri ama sadece yaz döneminde bakımlı ve temiz sanırım
artık düğün fotoğrafları da çekiliyor üstelik bu bahçede ilgilenenlere not!
sevgiler