31 Temmuz 2013 Çarşamba

2 aylık post, Karışık post,Bol fotoğraflı post :)

2 ay olmuş yine yazmayalı.Bazen kapatsam mı acaba bloğu diye düşünmüyor değilim hani.Yazmadıkça,yazamadıkça köreliyor sanki insan.Oysa yazıcak o kadar çok şey varki ne de olsa kişisel web günlüğüm burası,benim için bir uğraş ve kızım için bir anı kalsın istiyorum sonra vazgeçiyorum.Ne de olsa 4 yıldır verdiğim bir emek var :)
İnstagramda hala fazlasıyla aktifim anlık paylaşımlar yapmak oldukça kolay olduğundan bloğu boşlamama bir etkende diyebilirim. Birde instagramdan öyle güzel dostluklar edindimki 1 yılda kurabileceğimiz en doğru düzgün ilişkiye ve temellere sağlam olduğunu düşündüğüm ailecek birbirimizi çok sevdiğimiz ve çocuklarımızında anlaştığı...(yo yo ısırmak saç baş yolmak,ittirmek,kaktırmak gibi hiiiç sorunlarımız olmuyor bizim :)) )
E tabi birde anne olduktan sonra ister istemez ilgi alanlarımda değiştiğinden ne kozmetik hakkında ne de herhangi başka bir konu hakkında yazasım gelmiyor :( Hatta aseli fotoğraflamaktan kendim bile fotoğram çekinemiyorum :/
Hayırlı ramazanlar dilemekte bile geç kaldım öyle değil mi? Olsun yinede takipçilerime hayırlı ramazanlar diliyorum. Bu sene yazın sıcaklarına ve uzun saat aç kalmaya rağmen ilk defa istikrarlı bi şekilde oruç tutmaya başladım bende Allah hepimizin orucunu kabul etsin.

Ne çok şey oldu 2 ayda.Asel hızla büyümeye hareklerine yeni şeyler katmaya bizi hergün şaşırtmaya ve çıldırtmaya devam ediyor :) Nerden başlasam bilemediğimden bol fotoğraflı karışık bi yazı olsun bu post :)

 'Büyüdü' demiştim değil mi :)





Gaziosmanpaşa'da açılan eğlence ve alışveriş merkezi olan Vialand'a gittik fakat çektiğim fotoğraflar sadece bunlar. Geniş bir oyun ve eğlence alanına sahip bana göre güzel ve eğlenceli temalara sahip büyükler ve küçükler için oyun alanları var.Benim en sevdiğim ise bu çocuklar için olan adını hatırlayamadığım oyun alanı oldu :) Dünya ülkeleri ve masallarına ait kahramanların olduğu çok keyifli bir alandı 3 kez bindim :)

 Pek tabiki havuz başı pozumuzda var :)

 Geçen sene sudan çıkmayan çocuk bu yıl korktu ve havuza denize girmeyi pek istemedi..

 O artık bir çocuk olduğuna göre dondurmasını tek başına yiyebilir :)

 Santral İstanbul'a biz  gittik siz gitmeyin bi nane yok :)

 Ve tabiki boş durmayıp DIY çalışmalarına dekorasyon çalışmalarıma devam etmekteyim :)
 Evlat ve evlat yarısı. Şunların güzelliklerine bakarmısınız..



 Bu çocuğun aşkıda bambaşka! Canım Lina'm..

 Bir kaçınılmaz son daha !Her kız çocuğu bir gün düğünde masaya çıkıp oynayacak!

 Ve bu yaz tatilinin 3 gününü İzmir'e 1 gününü Ölüdeniz'e bir gününüde Kaş'a sığdırıp 5 günle tamamladığımız için kendimizi tebrik ediyorum!

Çeşmede Babylon beach'i tercih edebilirsiniz çocuklu aileler için taştanda olsa Ayayorgi'de kumsalı olan plajlardan biri..

 Boba hala hayatımızın en büyük kurtarıcısı olmaya devam etmekte :)




Öğlen uykularını plajda şezlong üzerinde geçirdi..

 Şu fotoğrafın 3 çocuklu halide var ama bende yok :) İzmir'de bahsettiğim instagramdan arkadaşlarımızla 3 çocuklu bol eğlenceli bir tatil geçirdik :)

Ve sonrasında Fethiye'ye gitmek için düştük yollara.

 Ölüdeniz'de yüzmesi gerçekten çok keyifli ancak çok fazla ingiliz turist olması ve mekanların tamamen onlara yönelik olması çarşısında bi nane olmaması dolayısıyla hiç sevmedim.Zaten 1 gün kaldık.

 
Ve ilk defa bungolovlarda kaldık Ölüdeniz'de.Tercihimizi sugar beach'den yana kullandık..

 Ertesi gün Kaş'a gitmek için yine yollara düştük :) Ve yolda karşımıza çıkan Kaputaş Plajının büyüsüne kapıldık ancak 400 basamak inmeyi gözümüz yemediği için bu doğa harikasından yararlanamadık.


Kaş'ta da bir gün geçireceğimiz için tercihimizi merkeze yakın butik bir pansiyondan yana yaptık ve Lale Pansiyondan yana kullandık.Temiz ve güzel manzarası olan bir pansiyon..







Kaş'a ise tek kelime ile bayıldım! Sokaklarına,mekanlarına ve insanlarına..Bir dahaki sefere daha uzun vakit geçirmek istediğim yerlerden biri oldu Kaş.

Gelelim 20 aylık bir çocukla neden animasyonu olan tatil köylerinde tatil  yapmadığıma :) Hayır hayır öyle otele tıkılmak falan bana göre değil.Zaten koca kişisinin  işleri yüzünden yıllardır doğru düzgün tatil yapamıyorduk bu yıl bari görmek istediğim yerleri gezelim dedik.Kısada olsa iyi geldi.Hep söylüyorum çocuktan sonra tabiki hayatımız eskisi gibi gidemeyebiliyor ama hem biz ona hem o bize ayak uydurmaya çalışıyor.Uzun yollar dvd player ile oyuncaklar ile verdiğimiz molalar ile öyle böyle bi şekilde geçti.Sıkıntıya girdiğimiz anlar olsada yinede aynı tatil programını yapardım :)

11 değerli yorum:

Ezgi Demirli dedi ki...

Zeynep'çim çocukla bu kadar duraklı tatil rahat oldu mu? Bizde bu şekilde düşünüyoruz ama bavul indir topla zor olur mu, yorulur muyuz acaba diye endişelerimiz varç

MODAVESAİRE burcu dedi ki...

aaa kaputaşa inseydiniz keşkeeee...akvaryumdaki gibi renkli balıklarla beraber yüzerdiniz ..aahh aahh şahaneydii.ben de 1 saat kadar kalmıştım ama şimdi olsa tüm günümü orda geçirebilirim:))

Zeynep dedi ki...

ezgicim merhaba :) tatilin en zor traflarından biri evet bavul indir bindir boşalt olayı oldu diyebilirim.Kısa süreli konaklama düşünüyorsanız kendi bavulunuzu indirmeye gerek bile yok ihtiyacınız olan şeyi alın yanınıza yeter derim ben :) ama çocuk için öyle olmuyor tabi hangi bir eşyasını ayırıp yanımıza alıcağımızı şaşırdığımız için onun bavulunu alıyorduk hep yanımıza :) yani evet zor bi kısımdı bu bavul olayı ama yinede değerdi diyordum :)

modavesaire ah nasıl pişmanım inemediğime :( bende inşallah allah nasip ederde bir daha gidebilirsem kesinlikle inmeyi çok istiyorum :)

Duygu Karataş dedi ki...

Uzun ara sonrasında insan gerçekten yazmak istemiyor ama yazdıkça da yazmak istiyor orası kesin :)
resimlere baktıkça içim açıldı süperdi herbiri...çocukla tatil olunca basamaklar,tümsekler falan engel olabiliyor malesef bazı güzelliklere ama ben yine de tatilci anne olma taraftarıyım her daim :)

sevgiler

Yeşim - Nils Mum dedi ki...

Bence sen yine yaz sık sık. Özledik yazılarını:) Asel'in fotoğraflarına da bayıldım ayrıca. Kocaman oldu gerçekten.

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

zeynep, leyla pansiyonu aradım bayram için yer yok dedi şansımıza. zeytin gözlü kocaman olmuş ve lina o tombiş yanakları ısır lütfen.

serap tan dedi ki...

seni cok sevıyorum

Zeynep dedi ki...

duygu karataş aynen her daim tatilci anne olayından vazgeçmemek lazım tüm zorluklara rağmen :)

ah yeşimcim çok naziksin gerçekten,çok istiyorum bende sık sık yazmayı :)

modaeratör hadi ya yer kalmamış demek :( evet canım ya kocaman oldu valla linayıda ısırırım tabi zevkle :))

serabım canım benim bizde seni çok seviyoruz :)

shining visiosn dedi ki...

anasının kızı leoparlı elbiselerine bayıldım ahahaah :)) ve Kaş.. gerçekten tek kelime ile mükemmeldir kuzumm... :)

minik dedi ki...

güzel bir tatil olmuş,Kaş gitmek istediğim yerler arasında... bebiş çok tatlıı,maşallahhhh,sevgiler

www.minikmini.blogspot.com

Keçeli İşler Dükkanı dedi ki...

ne güzel bir sürü yer gezmişsiniz ama çocukla çok zor olmuştur. Benim de hayalim çeşmeden başlayıp akdeniz kıyılarına kadar inmek tüm sahil şeridini gezmek.
Takipteyim bana da beklerim :)
http://keceliislerdukkani.blogspot.com/