25 Nisan 2013 Perşembe

Yoksa Siz Hala Beni ve Ozon Ürünlerimizi İzlemediniz mi?

O zaman şöyle buyrun Tık Tık :) Hergün kayıtlar elime geçtikçe programın videoalarını youtube'a ekliyorum. Ne dersiniz ilk günkü anlatımımla 2.ci gün arasında dağlar kadar fark yok mu :)
Ozon tedavileri, ozon yağı ve ozon cihazı ile ilgili herhangi bir sorunuz varsa yorum olarak yazabilir ya da onlineozon  adresinden ürünleri inceleyebilir ve satın alabilirsiniz.

Bloğumu takip edenler bilirler ben bloğumu kişisel web günlüğüm olarak kullandığım için hem her telden paylaşım yapıyorum hem de kendi hayatımla ilgili yazılar paylaşıyorum.Hergün mail kutuma bi çok basın bülteni veya reklam amaçlı ürün tanıtımı yapmamı isteyen markalardan mailler geliyor.Bu mailler içinde eğer daha önce deneyip menun kaldığım  ya da şans eseri benimde kullanmakta olduğum bi ürün gelirse iyi ya da kötü tanıtımını yapıyorum.Hiçbir zaman bloğum üzerinden insanlar bana hediyeler yollasınlarda reklamlarını yapayım diye bir düşüncem ve kaygım olmadı çünkü bu tarz bloglar bana çok reklam kokuyor okumaktan zevk vermiyor.Lütfen tanıtım işini doğru düzgün yapan blogger arkadaşlarım üzerlerine alınmasınlar benim sözüm bu işi abartanlara.Ve bu tamamen benim tercihim.

Ekranlarda canlı yayında tanıtımını yaptığım ozon ürünleri ilede daha önce dediğim gibi yıllar öncesinde çalıştığım merkezde tanıştığımdan ve ürünlerin anlatılattıklarımla birebir gerçekolduğunu bildiğimden tereddütsüz birşekilde tanıtımını yapmaktayım :)


Eklediğim video pazartesi gününe yani 22. Nisana ait olan programdan. Devamıda çok yakında youtube'ta :)

1 değerli yorum:

abduko.com dedi ki...

çok güzel bir blog başarılarınızın devamını dilerim sizi takibe alıyorum . abduko