23 Nisan 2013 Salı

Ozon Tedavisi ve Tanıtım Videosu

Ozon tedavisi ile ilgili bugüne kadar bir çoğumuz bilgi sahibi olduk bir çoğumuz ise tedavi şekli ve yolları ile ilgili bilgiye sahip değil. Ben ilk olarak yıllar önce çalıştığım estetik merkezinde tanıştım ozon ve tedavileri ile.Yıllar sonra çok sevdiğim akrabalarım zaten faliyette olan ozon işlerine birde tedavi şekillerini ekledi ve Ms. Olea markası ile ozon yağları ve ozon cihazı üretimine başladırlar.Tabiki yeni başlanan bir iş değil bu.Ancak reklam sektöründe yeni yer bulan ürünlerin tanıtımını yapmak bana kısmet oldu.Önceki yazımda bahsettiğim sürpriz işte buydu.
Öncelikle belirtmek isterimki bu benim işim değil-ozon ve tedavilerinin mucizevi etkisini bildiğimden tanıtımını yapmak konusunda hiç çekinmedim-reklamcılık ya da bu tarz programlarda birşeyler tanıtmakta benim beceri sahibi olduğum bir konu değil.Hayatımda tecrübe ettiğim tv olayı sadece yemekteyizden ibarettir ki bunu takip eden izleyicilerim bilirler :) O yüzden programı izlerken tutukluk yapmış olabilir,bazı ifadeleri yanlış kullanmış olabilirim bunun için izleyen herkesin affına sığınıyorum.


1 ay boyunca biz Kanal T ekranlarında saat 13.15 te Kuşum Aydın'ın Saygılarımla Aydın programında ozon ve tedavilerini konuşuyor olucaz. 
Eğer sizde videoyu izledikten sonra bu ürünlere sahip olmak isterseniz buradan güvenli bir şekilde sipariş verebilirsiniz.


Bu linke  tıklayarak ilk olarak 19 nisan cuma günü ekranlara gelen tanıtım programımızı izleyerek ürünler hakkında bilgiye sahip olabilirsiz..

2 değerli yorum:

serap tan dedi ki...

canım dostum tebrik ederim senı bıtanem. Lınk calısmıyor youtube u tekrar denesene.
opuyorum cok

KoKoŞ KeLeBeK dedi ki...

cokkkkkkkkkkk tatlısınnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn sennnn netten ızleyebılırmıyızzzz...