18 Nisan 2013 Perşembe

Böyle Buyurmazmıydınız?

Dikkat dikkat! Kötü blogcu Zeynep sesleniyor sizlere!Yine bir 'ben şimdi ne yazsamda bodozlama giriş yapsam'sorunsalı ile karşı karşıyayım.E malum yine bi süredir ortalarda yokum.Ama bi sorun neden yokum.Çünkü anneyim (yazar burda her zamanki gibi anneliğin kutsallığının arkasına sığınmakta) :) Şaka bir yana yoğun günler geçirmekteydim.Üstüne birde gelemeyen baharın verdiği her sabah uyandığımda üzerimden tır geçmişçesine yorgunluğum varki o çok fena. Bir gün uyanıyoruz hava günlük güneşlik bir gün uyanıyoruz bahar değil sanki önümüz kış :( Birde bu bahtsız kulunuz dertsiz başına iş açmayı çok sevdiğinden evde bazı değişiklikler yapmak adına ufakta olsa tadilat işine girişti! Sonra efendim Asel'in azı ve köpek dişleri hepsi ard arda gelmeye başladı ve akabinde koca kış hastalanmayan çocuk dişin bünyede oluşturduğu bağışıklık düşüklüğü ile hastalıklara merhaba dedi. Vallahi ben çocuk yapmaya karar verdiğimde kimse bana bu dişlerin bu kadar zorlayıp çocuğun bütün huylarını değiştirip aksi bi yaratığa dönüştürceğini söylemedi! Benden size uyarı çocuk yapmayı düşünen arkadaşlarım kendinizi tüm bunlara hazırlayın annelik öyle sevgi yumaklığı gibi bi durum hiç değil yani :) Birde tüm bu yoğunluğun içinde yine başıma iş açarak girişmiş olduğum etamin,kanaviçe işleri için aldığım siparişleri son sürat yetiştirme çabam varki görülmeye değer :) İşte böyle sevgili takipçi ha birde unutmadan bizim bugün evlilik yıldönümümüz ve şu saate kadar sevgili kocam hatırlamadı ya da hatırladı ama sıkıntılarından adamcağız dile dökemedi. Aa sahi ya evlilik yıldönümüde neydi nasıl kutlanırdı unuttuk biz onu :)
Geçen günlerimizin özeti şeklinde olsun bu fotoğraflarda :)

5 Nisanda canım ablamın 30cu doğum gününü kutladık.Normalde böyle organizasyonlardan hiç hoşlanmayan biz iki kız kardeş 30.yaş olunca kutlamak istedi ablam bende organizasyona güzellik katması açısından ufak tefek sürpriz işlere giriştim


Ve işte sonuç :) Dahasıda var ancak fotoğrafı yok :S




Hastalıklardan önce gayet huyu yerinde çocuum


Havalar güzel olduğunda evde hiç durmadık attık kendimizi dışarılara anne kız simit yiyip keyif yaptık,parkta kaydıraktan kayıp kumla oynayıp enerji attık..





Asel'in adını bileklik yaptırdım ilerde dövme yaptırmakta en çok istediğim şeylerden biri..


Ve benim minik kızım anneannesi ile gittiği market dönüşünde yol boyunca kendi elleriyle taşıdığı poşetle geldi eve :)

İşte böyle sevgili takipçi.Ah ahh nerde kaldı benim kozmetik yazılarım acaba.Pudram ve rimelim bitmek üzere ben hala yenilerini alamadım! Eskiden ben böylemiydim :( Değildim tabiki.Her neyse takipte kalın bir dahaki yazım benimle ilgili bir sürpriz gelişme ve çok özel bir markanın ürünleri ile ilgili olucak!

9 değerli yorum:

cecilia dedi ki...

demekki anne olunca böyle oluyormuş :) olsun değer ben razıyım zeynepcim, bu arada maşallah asele büyümüş de torbalar taşırmış annesi.

Zeynep dedi ki...

ceciliacım değmez mi hemde herşeye her zorluğa deyiyor kesinlikle :)

cicibiciseyler.com dedi ki...

onun dudişini yerim beeeennnnn..=) nasılda özlemişim fıstığı görmeyi maşallah buyumus bıle..

MeLc dedi ki...

Çok güzel bir post olmuş ama ben büyüdükçe herşey daha iyi olur diyordum ama tüm umutlarımı söndürdün :) annelik bambaşka birşeymiş ama zorluklarıda felaket cidden bu arada ne rimeli ne pudrası basen saçıma zaman ayırabilirsem kendimi şanslı hissediyorum bende ahh ahh eski biz :) olsun değer onlar için buarada ben ilk dişde ewt huysuzlaştı ama çok sıkıntı çekmedim inşallah böyle devam eder prensesde kısa sürede atlatır inşallah ama düşününce kolay değil onlar içinde

julyet dedi ki...

Ben eskilere pek kulak asmam ama hastalıkla ilgili söylenmiş bir söz var ki katılmadan edemiyorum:'' hasta olduğuna değil, huyu değişti ona yanarım'' diye. Yemesinden, içmesine, uykusundan huyuna her şeyi değişiyor yavruların, Allah'tan çok sık hasta olmuyorlar da tolare edilebiliyor. bu zor ve yoğun günlerde kolaylıklar diliyorum sevgiler...

Bilge ince dedi ki...

instagramda hangi isimle takip edebilrz sizi

xcelis dedi ki...

oy canım benim severim ben onun elleriniii =) Allahım sağlık sıhhat kolaylıklar versin zeynepcim ben napıyım daha 8 aylık 8 dişimiz var düşün yani =)
güneşli güzel bi haftasonu diliyorummm

serap tan dedi ki...

canım zeynepim cok ozledım senı.. sizi.. o cuma aksamından sonra bız de gunayla bı darıldık hala cekıyorum onun gıcıklığını ınan kendımde değilim :/
en kısa zamanda goruselım opuyorum cok

evlilik yıldonumunuz kutlu mutlu olsun bebegım daha nıce 30-50 yıllara

Zeynep dedi ki...

cicibicişeyler büyüdü canım ya evet hızla büyüyorlar zaten :)

melccim canım benim büyüdükçe keyifli oluyor aslında ben çok memnunum bu büyümeden ama zorluklarıda artıyor tabi bununla beraber :)

julyet yok yok o söz çok doğru bi söz :)

bilge ince zeynepduman adı ile takip edebilirsiniz..

xcelis amin canım hepimize allah kolaylık versin 8 ayda 8 diş pek hızlıymış bebiş maşallah :))

serapcım canım benim ben zaten anlıyorum yolunda gitmeyen birşeyler olduğunda :( ah canım benim ya sağlık olsunda gerisi dert değil inan ayrıca çok teşekkür ederim canım benim