7 Mart 2013 Perşembe

Karatahta Boyası İle Evlerde Değişik Konseptler

Merhaba sevgili takipçi.Baharın gelmesiyle herkeste olduğu gibi bende de bir heyecan bir hareketlilik mevcut bu ara aman maşallah diyim kendimede enerjime nazar etmiyim :) Bu ara evdeki eşyalara takmış durumdayım sürekli bi atma yenisini alma ya da değişiklik halindeyim.Bu yazımda anlatıcağım projede değişiklik isteyenlere gelsin.
Öncelikle belirtmek istiyorum bu fikir kesinlikle bana ait değil.Hatta Sevgili Elif instagramda ve bloğunda paylaşmasa böyle bişeyden haberim bile olmayacaktı.Benim için fikrin anası Elfony'nin  bloğundanda konu ile ilgili yazıya ulaşabilirsiniz.
Uygulaması gayet basit.Ben malzemelerimi boya,fırça ve tebeşirleri yine Elif'in bloğunda gördüğüm http://www.tahtakalehobi.com/ adresinden kapıda ödemeli olarak sorunsuz bir şekilde 2 günde teslim aldım.Boyanın markası fotoğrafta gözüken marka,fırça içinde herhangi bi orta boy fırça alabilirsiniz.Ben boyalarla yıllar öncesinden ahşap boyadığım için haşır neşir olduğumdan hiç zorlanmadım ama zaten çok basit bi uygulama olduğu için sizde zorlanmazsınız diye düşünüyorum.



Uygulayacağınız zemin tamamen size kalmış.Ben mutfağımdaki duvara uygulamayı tercih ettim.Plastik su bazlı duvar boyası üzerine 2 kat uygulayarak gerekli kapatıcılığı sağladım.Eğer sizde duvar üzerinde kendi oluşturacağınız bi şekili boyuycaksanız kağıt bant kullanmanızı tavsiye ederim.Ben dümdüz bi şekil oluşturmak adına kağıt bantı yapıştırırken su terazisinden bile yardım aldım :)

İlk kat boyayı sürdükten sonra mutlaka kuruması için bekledikten sonra 2.ci kat boyayı uygulayın.Kuruduktan sonrada gerisi sizin hayal gücünüze kalmış :)
Evin değişik köşelerinde çok hoş dekorasyon sağlıycak bi fikir bence.Şimdilik aklımda uygulamayı düşündüğüm bi kaç yer daha var zamanla yaptıkça paylaşırım burdan.





Yapmayı düşünen arkadaşlarım size şimdiden kolay gelsin :)

15 değerli yorum:

merimania dedi ki...

ayy ben de kaç gündür alsam mı diye düşünüyorum, çok güzel olmuş zeynep bayıldım :)

Ozge Kopuz dedi ki...

Süpermiş. Hemen deniyecem. Bu arada ben bir blogun bile olduğunu bilmiyodum . Bu sayede keşfetmiş oldum:)))

*ssdesignbutik dedi ki...

evet bir kaç blogda daha okumuştum çok güzel : )

Aktuelmoda dedi ki...

Çok güzel olmuş Zeynep'cip,ellerine sağlık..

Zeynep dedi ki...

merimani canım benim al hemen yap mutlaka çok güzel oluyor ;))

özgecim dene bencede ;) 4 yıldır yazıyorum işte bişeyler :)

ssdesignbutik evet güzel bi çalışma gerçekten ben daha önce hiç görmemiştim :(

aktuelmoda teşekkür ederim tatlım :)

Turquoise Diaries - Sahildeki Ev dedi ki...

Yabancı bloglarda sık sık görüyor ama bir türlü cesaret edemiyorum, bir de ne tür boya kullanacağımı hiç bilmiyordum...Sizi okuyunca yine çok heveslendim...

Dışavurum dedi ki...

Cesaret edemiyorum bir türlü ama çok da güzel duruyor. Kenarları yuvarlatılmış olsa dada mı sempatik durur acaba? Tek çekincem, sıkılır yada beğenmezsem geri dönüşü olmaması. O durumda üzerine bir tablo asarım artık :)

ELFony dedi ki...

Harika olmuş!! Ben de şimdi salon ve banyoya da yapacağım :)) evi karalıycam kısacası..

Kırmızı Tente dedi ki...

zeynep harika olmuş ellerine sağlık:) yurtdışında yapışkanlı kağıt olarak satılıyor chalkboardlar ama bence böylesi daha güzel aselin odasına yapmayı da unutma:))

anneolucamben dedi ki...

çok güzel görünüyor ama sanırım biraz el becerisi olması gerekiyor güzel birşey ortaya çıkarmak için :) senin mutfağında pek güzel olmuş...

sevgiler.

Zeynep dedi ki...

Turquoise Diaries - Sahildeki Ev çok basit uygulama konusunda teretdüt etmeden yapabilirsiniz bence :)

dışavurum istiyorsan yap bence dediğin gibi sıkılırsan tablo veya badana boya ile geri dönüşü olan bişey :)

elfony aa merakla bekliyorum o zaman benim planımda da aselin odası ve yatak odası var :)

canancım çok sağol bak onu bilmiyordum,aselin odasına kesin yapıcam ;)

anneolucamben çok teşekkürler basit bi uygulama aslında ama evet birazcık beceri istiyor :)

KoKoŞ KeLeBeK dedi ki...

ayyyyyyyyyyyyyyyy bu sahaneymısssssssssssssss

butikrabia dedi ki...

Harika bir çalışma olmuş.Çok beğendim.Keşke kiracı olmasaydım hemen yapardım.Boyayı aldım ama duvarlara uygulayamıyorum.Ancak tanışanabilir eşyalarım boyayıp yenileyebildim.Bloğunuzu henüz keşfettim.Tüm emekelriniz için ellerinize sağlık.Muhabbetle...

care less dedi ki...

çok güzelmiş ama adanadayım ve nerden alacağımı bilmiyorum :( keşke burda da bulmak o kadar kolay olsaydı:(((

care less dedi ki...

gerçekten çok güzel ama adanada nerden bulurum hiç bilmiyorum :((