15 Mart 2013 Cuma

Desenli Bantlar ile DIY Önerileri

Desenli bantlar bu aralar favorim.Türkiye'de bulması biraz sıkıntı olsada gitti gidiyordan ya da etsy'den satın alabileceğiniz bu ürünlerle evlerde ufak çaplı değişiklikler yapılabilir.Ablam doğum yapıcağı zaman hastanede misafirlere şerbet ikram etmek için şeffaf plastik bardakların etrafını bu bantlarla  süslemek istemişti ve epey kırtasiye hobi malzemesi satan yerleri dolaşıp zorda olsa çok az model bulabilmiştik ama artık ulaşmak daha kolay ya da ben kolay olduğunu yeni öğrendim :)
Mutfağa yaptığım kara tahtadan bahsetmiştim.Daha önce etsy'den verdiğim cupcakeli bant siparişim elime ulaşır ulaşmaz kara tahtanın etrafını bantladım ve görünümünü değiştirdim.


Evet o çizmeye çalıştığım şey aslında bir cupcake :)


Ve yine mutfağımda bulunan rafın etrafını -instagramdan bulabileceğiniz tapestampit hesabından farkında olmadığım halde katılıp kazandığım- bant ile geçerek güzel bir görünüm sağladım..

Çerçevelerinizin etrafınada bu şekilde bant yapıştırarak değiştirebilirsiniz..

Ve son olarak Asel'in odasında bulunan duvar rafının etrafınıda bu şekilde dantel görünümlü bant ile değiştirdim :)

4 değerli yorum:

nilgün dedi ki...

dantel görünümlü banta bayıldım..

Didem dedi ki...

bu hafta tchibo ürünlerinde desenli kağıt bantlar var, bakabilirsin belki

anneolucamben dedi ki...

dantel görünümlü desen ve diğerleri gerçekten çok şirin ve sıcak görünüyor...

Unknown dedi ki...

zevkli kardeşim benım hepsı bırbırınden guselll