31 Ocak 2013 Perşembe

Çocuklarda Sağlıklı Beslenme Alışkanlıkları,Anne-Baba Tutumları Seminerine Davetiye Kazanma Şansı



Merhabalar. Bugün size internetanneleri.com'un öncülüğünde gerçekleşicek olan Uzman Psikolog Iraz Toros Suman'ın konuşmacı olacağı  'Çocuklarda Sağlıklı Beslenme Alışkanlıkları ve Anne,Baba Tutumları' seminerinden bahsedicem.
Bebeklerde 6.cı aydan sonra başlayan ek gıda serüveni basitmiş gibi gözüksede çok ciddi bi dönem.Kendimden biliyorum Asel öyle herşeyi yiyen bi çocuk değil malesef.O yemedikçe ben üzülüyorum ben üzüldükçe geriliyorum ve tüm gerginliğim onada geçiyor derken yemek saatleri bizim için işkence halini alıyor diyebilirim. Bu seminer tamda böyle sorunlarla boğuşan veya bu konu hakkında daha fazla doğru bilgiye sahip olmak isteyenler için çok faydalı olucağını düşündüğüm bi program. İnternet anneleri yaptığı güzel çalışmalara birde bu semineri eklemiş ve sizlerden 1 kişiye bloğum aracılığı ile katılımcı olarak davetiye hediye ediyorlar. Yapmanız gereken bugünün sonuna kadar bu postun altına yorum bırakmak. Kazananı çekiliş ile belirleyip bilgilendiricem.

Konu hakkında güzel olan birşey daha varki buna bir çoğunuzun sevineceğini düşünüyorum.Eğer şehir dışındaysanız veya bebeğinizi,çocuğunuzu birilerine bırakacak durumda değilseniz internetanneleri bunuda düşünmüş ve bizler için semineri online izleme fırsatı yaratmışlar. Bu konu ile detaylı bilgi almak isterseniz  info@internetanneleri.com dan ulaşabilirsiniz...

EDIT:tugcee benimle iletişim bilgilerini paylaşırsan sevinirim davetiyeyi eline ulaştırmamız için blogsiyahprenses@hotmail.com a mailini bekliyorum ..

4 değerli yorum:

tugcee dedi ki...

Maalesef bizde ayni sorunu yasiyoruz o yuzden gitmeyi cok isterim

tugcee dedi ki...

Maalesef bizde ayni sorunu yasiyoruz o yuzden gitmeyi cok isterim

Zeynep dedi ki...

merhaba tugce benimle iletişime geçersen çok sevinirim :)

makyaj kelebeği dedi ki...

Bloğumda küçük bir çekiliş düzenliyorum,Seni de beklerim.
Makyajkelebeği