30 Aralık 2012 Pazar

Yeni Yıl Şeysi :)



2012nin son gününden herkese merhaba :) 2012 benim için güzel anılarla dolu bi yıl olmuşken 2013den bu performansı artırıcak daha şahane pozitif enerjilerle bana gelmesini diliyorum :) Her zaman olduğu gibi bu yılda ilk önce sağlık,sağlık sağlık diyorum !! Huzur,neşe,sevgi,aşk,mutluluk,şans,bereket hepimizin yuvasından eksik olmasın peşimizi bırakmasın bu yıl.Birde ben bu yıl bunlara ek olarak booolllll uyku diliyorum :) ee bide fotoğraftaki gibi bir ev ve huzur dolu bir kış geçirsem hiç fena olmaz.. Şimdi birde burdan bir wishlist hazırlamaya kalksam fizana yol olur o yüzden hiiiç girmiyorum o işe.Kısaca sevgili okurum musmutlu bir yıl olsun beniç için,bizim için,ülkem için..




                                                 kırismıs var dediler kardan adam işledim :)

7 değerli yorum:

BlogVintage Duygular dedi ki...

Güzel İG arkadaşım,tüm yazdıklarına katılıyorum. Hepimize sağlıklı, huzurlu, musmutlu bir 2013 diliyorum. ;)

O bir Anne dedi ki...

iyi seneler...cok guzel olmus mutlak bır yerde kullan

Serap Tan dedi ki...

Minik yavrunuzla geçireceğiniz mükemmel yıllar olsun kardeşim..aşk uyku sağlık para Huzur neşe başarı hepsı hepsı sızın olsun ❤❤❤❤❤❤❤❤kalplerim seninle!

KoKoŞ KeLeBeK dedi ki...

oyssssss sevsınler senıııı canımm....cekılısıme bekleırm tatlımmm

http://www.kelebegingozunden.com/2013/01/hediyeeee-varrrrrrrr.html

Şantiyenin Gülü (Tender Lady in the construction site) dedi ki...

çok güzel olmuş :)

özge dedi ki...

ay ben bunu yeni gördüm çok teşekkür ederim

Zeynep dedi ki...

özgecim ne demek yahu zevkle paylaştım:)