7 Aralık 2012 Cuma

Maybelline BB Cream

Türkiyede bir anda bir çok markanın piyasaya çıkardığı tüm bb creamlerle ilgili kozmetik bloggerı arkadaşlarım yorumlarını yazmışlardı.Bende denediğim bu ürün ile ilgili fikrimi paylaşmak istedim.Öncelikle neden maybelline aldım? Hiç bir özel nedeni yok :) Gratiste %50 indirim olduğu gün 5 dakikalığına uğradığım mağazadan hazır indirimdeyken alıp denemek istedim.
Özellikleri:
Doğal ışıltı kazandırır
Cilt tonuna uyum sağlar
SPF30 ile uv ışınlarından korur
Gün boyu nemlendirir
Cilt kusurlarını kapatır
Yağ içermez
Gözle görülür pürüzsüzlük sağlar
Taze bir görünüm sağlar

Eğer sizde gün içinde dışarı çıkarken fondoten ya da pudra gibi ürünler kullanmak istemiyorsanız alıp kullanabileceğiniz bi ürün.Öyle sürüldüğü anda bebek gibi bir cilde sahip olmuyorsunuz tabi ama en azından benim için en önemlisi cilt tonumu düzenliyor olması.Ben denemeden acele ile light tonunu aldım cildime tam uydu.Kıvamı yoğun ama asla ağırlık ve yağlı bi his vermeyen bi krem ve evet uzunca bir süre nemli tutuyor cildi. Aşağıda fotoğraflarda ürünü göstermek için kolumda denediğimden kapatıcılık derecesini damarlar üzerindeki etkisinden anlayabilirsiniz :)

7 değerli yorum:

Tulay Demirbas dedi ki...

bende çok merak ediyorum
hiç denemedim
benimde ton farklılıklarım var :)
doğum lekelerim fena
sonuç ii görünüyor resimlerde
alayım bari

gulsah aydin dedi ki...

bende bunu kullanıyorum çok memnunum.geçen hafta almıştım.yüzünüze sürünce böyle ferah ferah sanki nemlendirici sürmüşsün gibi oluyor. fondotene gerek kalmıyor.

Zeynep dedi ki...

tülay demirbaş; benimde aynen ton farklılıklarım var bu kremi sürüp rahat rahat dışarı çıkabiliyorum artık 20 tl gibi bi fiyatı vardı yanlış hatırlamıyorsam memnun kalmasak bile feda edilebicek bi rakan diye düşünüyorum :)

gülşah aydın aynen anlattığın gibi bende şimdilik gayet memnunum :)

Serap Tan dedi ki...

missha bb krem de super ya cok sevıytorum canımm :)

Zeynep dedi ki...

seroşum misshayı duydum ama hiç denemedim yurt dışında satılıyordu di mi o marka?

Özge nin Renkleri (tasarımın renkleri) dedi ki...

Bende garnier bb kullanmaktayım oda benim isteklerimi karşılamakta karma ve yağlı bir cildim olduğu halde parlama yapmıyor :)

Serap Tan dedi ki...

yavrum kuşum artık burda da satılıyor.Lila Kutu'dan getirtebilirsin :)