6 Aralık 2012 Perşembe

Kolay Cupcake Yapımı



Hani Asel'in doğum gününde yaptığım enfes cupcakeler vardı ya işte onları yapmak çok ama çok basit. Önce bi markete gidip Dr Oetker'in bu hazır muffin karışımından alıyorsunuz :)

Sonra yazan tarife göre 15-20 dakikada pişiriyorsunuz.Sonrada hazır krem şantiyi arkasında yazan ölçüden çok daha az süt ile hazırlayıp muffinlerin üzerine sıkıcak -adını bilmediğimden şimdi uydurdum ama neden bahsettiğimi anlamışsınızdır- ile şekil veriyorsunuz üzerinide pasta süsleri ile süslüyorsunuz.Klasik renkli olan süsleri marketlerden diğerlerini pastacılık malzemeleri satan yerlerden bulabilirsiniz ben ablamınkileri kullandım..




Bu renkli olan krem şanti yanlış hatırlamıyorsam yine Dr Oetker'in orman meyveli olanındandı.

13 değerli yorum:

Serap Tan dedi ki...

Çok çok cok guzeldı tatları bı daha yapsana ta da ben yapıım sen gel bana

Yeşim - Nils Mum dedi ki...

Bu Dr. Oetker'in ürünleri kesinlikle süper pratik. Malzeme derdiyle uğraşmıyorsun. Cupcakeler de enfes görünüyor canım ellerine sağlık.

Öperim

http://nils-mum.blogspot.com

Zeynep dedi ki...

serapcım canım benim sen yeterki iste yaparım tabi :)

yeşimcim kesinlikle öyle uzun zamandır hazır kekunlarını kullanıyorum bende çok pratik ;)

Yelda dedi ki...

Zeynepcim iyi fikir ben de mi yapsam acaba? Ben daha önce bi tarife göre yapmıştım içine de bildiğin iğnesiz şırıngayla krema sıkmıştım. Tavsiye ederim güzel oluyor:)

Zeynep dedi ki...

yeldacım kesinlikle yapması kolay yapılabilir bi tarif ;) içine krema sıkma fikride güzelmiş denemeli ;)

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

hemen almalıyım bundan hayatım bayıldım....o içlerine koydugun kek kagıtları içinden mi içiyor onları ayrı mı alıcaz...hiç yapmadım bilemıyorum cahıllık :)

Zeynep dedi ki...

prensesim canım benim evet içinden kendi kalıpları çıkıyor ama ben kullandıklarımı ikeadan almıştım ;)

Venüsün Dünyası dedi ki...

Aşırı güzel fotoğraflar pek hoş! Ama BB kremi ben sevmedim çok esmerim ondan sanırım olmadı :)

Zeynep dedi ki...

venüsün dünyası çok teşekkürler :) maybelline'nin sanki koyu tonu vardı diye hatırlıyorum ona baktın mı hiç ?

wtf? dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK NE KADAR RENKLİ VE LEZZETLİ GÖRÜNÜYORLAR... (^_^)

Zeynep dedi ki...

wtf çok teşekkürler :)

PRENSESİN LEZZETLERİ dedi ki...

Ellerine saglik canim benim kizimin dogum gunude yaklasiyor bu kez bende alip bundan yapicam pratikde olur hem bide tahmini kac adet cikiyor canim bir paketten

Zeynep dedi ki...

prensesin lezzetleri çok teşekkürler :) bir paketten 15 orta boy kapta cupcake çıkıyor :)