30 Aralık 2012 Pazar

Karışık Post :)

2012nin son postları bunlar koş vatandaş kooş :)
İlk önce serap'ımın  mimi ile başlıyim uzun zaman oldu mim olayına girmeyeli :)

1) Mantığın mı yoksa duyguların mı ön plandadır?

Duruma göre değişir :)

2) İnsanlar niye mutlu değiller? Niye gözlerinin önündeki mutlulukları görmüyor ve şükretmesini bilmiyorlar?

Çoğu insan doyumsuz olduklarından mutlu değiller bana göre.

3) Haklı olduğun bir konuda kendini savunur musun? Yoksa susmak adalet mi dersin?
Asla susmam ve sustuğum bir anıda hatırlamıyorum..

4) Tok gözlü müsün? Yoksa her şeyim olsun diyenlerden misin?


Genelde gözüm tok karnıç aç gezerim ben :)
İşte böyle :)

Bu ara neler yapıyorum fink fink geziyorum.Hatta en son Serap'la birlikte bol bol gezdik..



Eski dostla hasret giderdim..


Pazara gittim bol bol alışveriş yaptım..



Yeni yıla yakışır temalı sofralar kurdum..


Yeni yerler öğrendim..


Ve nedendir bilmem buna çok güldüm :)


4 değerli yorum:

Serap Tan dedi ki...

Ah su yıl bitmeden senın o yenı yıl konseptli kahvaltına ortak olaydım ne vardı;/ neyse ki cup cake temana pembe dünya güzeli takımlarında keklerinden hüpletme şansına Nail oldum ;)))
Ah ya şu leopar şapkayı asele taktığım ani yakalasaymışım bomba olacakmış tüh;)
2013 de daha cok gezelim prensesim!
Mucx duble duble gelsin sana

ChunLi Beauty dedi ki...

Hhahah :) karikatüre bende çok güldüm :) 2013 çok çok güzel geçsin canımmm

cicileydi dedi ki...

taytın deseni bu ara netarafa baksak var
ve bende çook seviyorum :)
kış gelince bu desenler çok kullanılıyo

yılbaşı sofrası pazar görüntüleri
eski dostun ve sen çok güzel herşey.. :)

KoKoŞ KeLeBeK dedi ki...

ask sans ve huzur senınle guzeller guzelı aselınle olsun canımm bırdeeeeeee bırde bırdeeeeeeee serapcıgımla senı kocaman opuyorum

http://www.kelebegingozunden.com/2013/01/hediyeeee-varrrrrrrr.html