10 Aralık 2012 Pazartesi

Cupcakeli Yılbaşı Süsü

Hemen belirtim bu harika fikir Yaşam Stil'in  zevkli yazarı Sihem'e ait.Sihem'le bizim tanışıklığımız aslında yıllar öncesine dayanıyor.Kardeşi ile ortaokuldan arkadaşlığımız vardı.Yıllar sonra ben onun sitesini keşfettiğimde aslında ne kadar zevkli bir insan olduğunuda öğrenmiş oldum.Şimdilerde ise yılbaşı zamanı geldiğinde aklıma Sihem'in yıllardır hazırladığı o ihtişamlı yeni yıl temalı dekorasyon yazıları ve harika sofraları geliyor.
İşte bu diy projeside yine onun sitesini gezerken gördüm ve bende yapmalıyım dedim.Evde olan malzemelerle yapmaya çalıştım tabi :) Sihemcim sitesinde detaylı bir şekilde anlatmış nasıl yapıldığı merak edip yapmak isterseniz hemen sitesine ışınlanın :)





Bu yıl malum Asel hanım yüzünden ağaç kuramıycağımız için evin dekorasyonunu yeni yıl havasına çevirmekle yetinicez ..
Hepinize iyi haftalar diliyorum :)

2 değerli yorum:

KoKoŞ KeLeBeK dedi ki...

yaaaaa sen ne sekersın oyleeee

Zeynep dedi ki...

canım benim sensin asıl şeker! :)