1 Kasım 2012 Perşembe

İsyeeeeaaannnn Ediyorum!

Canım takipçim,sevgili takipçim benden dekorasyon postu bekleyen takipçim, takipçilerim hepinize selam olsun..
Hani ben geçen yıl temmuz ayında taşınmıştım ve bütün eksiklerim bittiğinde dekorasyon adına yazılar paylaşıcaktm ya,işte nihayet o konuya geldim. Twitterdan instagramdan takip edenler zaten yakarışlarımdan biliyorlar :)Herşey geçen sene Asel'in doğumundan sonra başladı.Önce yatak odasının duvarında hafif bi kabartı gördük önemsemedik. Sonra o kabartı aldı başını yürüdü gitti veee tam olarak 1 yılın sonunda yapılan milyon tane müdahale yıkım kırım döküm (dikkat bu ev daha yeni tadilattan çıkmıştı zaten) işleminden sonra sevgili sitemizin bana göre eksik denetimi mi desem hayvanca çalışan dekorasyon firmalarının hatası mı desem bilemedim ama benim dairemle hiç ilgisi olamayan bi sıkıntıdan dolayı evimin duvarlarının su aldığı ortaya çıktı.Sonrasında da bi türlü doğru düzgün organize olamayan sigorta şirketinin tahsis ettiği inşaat şirketinin şapşallıkları yüzünden tamir işleride uzadıda uzadı :( Velhasıl bu 1 yıl içinde yapılan işlemleri benim evde bebeyle çektiğim sıkıntıları burdan anlatmaya kalksam halime birileri acır ve bana kesin yeni ev hediye eder :)



Sonuç olarak ben aylardır bu sıkıntılarla boğuşuyorum inşallah bir kaç güne biticek ve hem geciken postlar gelicek hem de Asel'in doğum gününü evimde rahatça kutlıycam en önemliside aylardır kullanamadığım yatak odama kavuşucam ! Bu arada sinpaş politikası gereği evleri dekorasyonsuz satıyor ya işte aslında bütün sıkıntı burdan kaynaklanıyor.Siz siz olun sinpaş'tan uzak durun derim..
İşte böyle pek yakında Asel'in doğum günü hazırlıkları ile geri dönücem der hepinizi öper kucaklarım :)

7 değerli yorum:

Selma's world dedi ki...

kolay gelsin cnm, bende isyan ediyorum. işlerim çok yoğunlaştı. bi an önce akşam olsun istiyorum.

Tully dedi ki...

aa bizde yeni ev almıştık sinpaştan hemde özellikle dekorasyonsuz tercih ettik istediğimiz gibi dekore edelim diye şimdi sen böyle yazınca korkum allah için:(((

Esra bayırsokak dedi ki...

ayyy oo kadar iş birde bebeyle :( Allah yardımcınız olmuşmu desem olsun mu desem bilemedim.. bununla geçmiş olsun

Banyo Suyu dedi ki...

ya twitterda okurken hep param olsa yeni bir ev alıp kurtarırdım kızı şu çileden diyorum :) valla iyi dayandın şimdiye kadar. az daha sabret bari :)

Zeynep dedi ki...

selma's world çok teşekkürler allah sanada kolaylık versin :)

tully umarım aynı şeyleri sende yaşamazsın ama en azından böyle şeyleri bildiğin için daha dikkatli olursun sinpaştn dekorasyonluda alsan onların kendi mimarlık firması decors yapıyor daireleri benim dairemi batıranda decorsun beceriksiz ustaları oldu zaten ben onlarla çalışmadım ama iki üst katımdaki komşum evi onlara teslim etmiş sonucu bizi böyle etkiledi.dediğim gibi sen yinede iyi düşün derim allah sağlıkla kazasız belasız oturtmayı nasip etsin evinizde :)

esra bayırsokak çok çok teşekkür ederim valla allah yardımcımız olsun

banyosuyu ahh canım ya kahkaha attım valla resmen hay sen çok yaşa :)vallahi sabrediyorum en sonunda bir gün tepem atıcak evi yakıcam ama bakalım ne zaman :P

Berent festfort dedi ki...

Sinpaş . . . 2 ev aldım ikisini de oturmadan sattım.Bedava verseler almam.Insanlara soyluyorum reklamlara aldanmayın 5 kurus etmezler diye.Şimdi Ağaoğlu yenı sıtelerınde oturuyorum çok memnunum her sey kusursuz.Bu arada cok gecmıs olsun canaım umarım her sey zamanında cozulur.

Zeynep dedi ki...

berent festford benimde keşke taşınma şansım olsa bir dakika durmazdım :/ bende kesinlikle herkese söylüyorum asla sinpaştan daire alınmaz diye