15 Ekim 2012 Pazartesi

Ürün Tavsiyesi:Bioderma Sebium Foaming Gel

Hayır hayır bu blog sadece Asel'e ait görsellerin olduğu bi blog değil :) Bir zamanlar olduğu gibi ben hala kombinler yapıp,makyajda yapıyorum kozmetik dermotolojik ürünlerlede ilgileniyorum ancak sorun şu ki bunları fotoğraflayıp yazıcak vakit yok..

Aylar önce biodermanın bu ürünü ile ilgili tanıtıcı bir mail gelmişti ancak kullanmadan yazmak istememiştim.Birgün de tesadüfen eczanede karşıma çıkınca ve ihtiyacımda olduğundan alıp denemek istedim.Öncelikle ürün içeriği bakımından benim için gayet uygun.

• Derin temizleyici ve makyaj çıkarıcıdır.

• Sabun içermez, cildin hidrolipidik katmanı ile uyumludur.
• Çekici mavi rengini anti bakteriyel bakır sülfata borçludur.
• Çinko glukonat’ın anti bakteriyel etkisiyle temizlik ve korumayı bir arada sunar.
• Ciltte kuruma yapmaz.




Uzun süredir kullanıyorum ve karma bir cildim olduğu halde ne çok kuru gergin bir his ne de yağlı bir his bırakmıycak şekilde temizliyor cildi.Akneye yatkın olan cildimde de problem yaratmadı.Kısaca ben memnun kaldım ve bittiğinde tekrar almayı düşündüğüm bir ürün,eğer denemek istiyorsanız şans vermenizde yarar var..  Daha detaylı bilgi almak isterseniz biodermanın kendi sitesinden  detaylı bilgi alabilirsiniz..

7 değerli yorum:

Serap Tan dedi ki...

canımmmm! bioederma harıka bı marka ya.ben de makyaj cıkarıcı h2o yu kullanıyorum cok da memnunum:)

htc dedi ki...

bu sayfada sizin kanaviçe çerçeveniz kullanılmış

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151195931238094&set=o.206955772695945&type=1&relevant_count=1

Zeynep dedi ki...

htc çok çok teşekkür ederim bilgilendirdiğin için

htc dedi ki...

rica ederim kaynak gösterilmediği için bilgilendirmek istedim.ben de hobi olarak kanaviçeyle ilgileniyorum şu sıralar yaptıklarınızı paylaşmanızı dört gözle bekliyorum.instagramda nasıl bulabiliriz

Zeynep dedi ki...

htc :) paylaşıcam inşallah instagramda zeynepcrossstich olarak ya da zeynepduman olarak aratabilirsiniz ;)

sJ dedi ki...

biodermanın güneş koruyucusunu kullanıyorum ve çok memnunum kullandığım temizleyiciden de çok memnunum, ama değiştirmeye karar verirsem önerini hatırlayacağım :)

bakimliblog dedi ki...

bunu severek kullanıyorum ben de :) bitince kocaman 500 ml sini almıştım bir de :)