15 Ekim 2012 Pazartesi

Bol Fotoğraflı Hafta Sonu Postu :)



Herkese merhabalar :) Bu hafta sonu yine dolu dolu geçti bu sefer post yapmayıda ihmal etmedim tabi :) Bildiğiniz üzere teyze olmuştum ben :) Cuma günüde Lina'mızın kırk mevlüdü vardı. Mevlütte dağıtmak için değişik bişeyler yapmayı planlarken kanaviçeden kese yapmaya karar verdik ve 1 haftanın sonucundan bu harika keseleri yaptık.






                              Kuzeninin mevlüdüne özel Asel'de elbise giydi o gün :)





                                                            Canım ablam Lina ve Asel :)

Pazar günüde havayı güzel bulunca attık kendimizi sokaklara.Önce fenerbahçe parkına ordanda tema doğa parka gidip havanın ve istanbulun tadını çıkardık.

                                          Kedileri sevme eylemi altında kovaladık...



El ele tutuşup yürümenin mutluluğu ile sevinçten deliye döndük



Henüz tam çıkan 3 yeni patlayan 1 ama gözüken 2 dişimiz ve muzlu aağzımızla poz verdik :)


Bir yürüsede rahatlasak dedik :)

                                       Benim minik kuzumda bol bol temiz hava aldı


                 Ve her zamanki gibi boba kangurusunda mışıl mışıl rahat rahat uyku vaktini geçirdi..


                                                                Çayır çimen gezdik..

Yeni gördüğümüz herşeye şaşırdık ve güneşi batırıp döndük..


Herkese mutlu haftalar :)

16 değerli yorum:

Süreyya dedi ki...

Allah'ım gittikçe daha bir şeker oluyor bu kız :) Çok tatlı maşallah :)

emreylehayat dedi ki...

çoook tatlısınız, mevlüt kıyafetine de bayıldım bu arada :)

Zeynep dedi ki...

süreyya çok çok teşekkürler :)

emreylehayat çok çok teşekkür ederiz :)

cicibiciseylerr.blogspot.com dedi ki...

o muzlu ağızı ben yerim ama yaaa..=)
ahh bi yakalasam biyerlerde bu fıstığı varya hapur hupur yicem annesi..=)
41 kere maşallah güzelime büyüdükçe dhada güzelleşiyor anasına benziyor giderek..;)

MeLc dedi ki...

Bayıldım resimlere gittikçe seker oluyor prenses Allah nazarlardan korusun

Zeynep dedi ki...

cicibicişeyler çooook teşekkür ederiz özeliikle benzetme için :D inşallah bir gün karşılaşıp sevme fırsatın olur ;)

melccim canım benim çok teşekkürler amin hepsini korusun rabbim :)

Alev Özkan dedi ki...

Masallah Asel'e ve Lina'ya ve size :) Mevlüt kıyafetinize bayıldım. Ah bir yürüse evet rahatlıyorsun ama yaramazlıklar da kat kat artıyor. Yine de daha az yorucu oluyor evet. Ben de bekliyorum bir yürüse diye :))

Moda Haftası dedi ki...

Hani demişsin ya yürüsede rahatlasak diye. Hıııı emin ol çok rahatlayacaksınız o yürümek isteyecek siz ne yemek yiyeceksiniz dışarıda nede oturabileceksiniz malesef cnm öyle dost acı söyler

S&A dedi ki...

mutlu haftalar canım aseli ve nili instagramda takip ede ede çocuk düşünür oldum valla ,) maşallah çok tatlı asele bayılıyorum :)

Zeynep dedi ki...

alevcim çok teşekkürler :) kesin yaramazlıkları artıcak ama birazda olsa rahatlıycamız aşikar :)

moda haftası evet evet farkındayım malesef :D

s&a çok teşekkür ederiizzz :):) kendinizi hazır hissetiğinizde nedne olmasın yapın tabi ;)

Banyo Suyu dedi ki...

Amanın Zeynep bu kız nasıl da büyük gözüktü gözüme. Nasıl da tatlı olmuş, annesi gibi güzel olmuş.
Hele o ilk birlikte olduğunuz fotoğrafa bayıldım.
Maşalahh size.

Serap Tan dedi ki...

aşkıma bak ama ya! yerim onu da lina mı da! nasıl buyuyorlar bırkac hafta gormeyınce ne cok degısıyorlr! yerım onları!!!!!
seninle aselinn o kırmızı elbıselı fotonuza ba-yıl-dım! harıkasınız!

Ancakkkkk!

Evimin dibine gelip haber vermemek, bi uğramamak :(((

Kızsam mıı!çok özledim aamaaa! Hala yüüzüğümü almaya da gelemedim :(

seni çoooooook seviyorum!

litomelo dedi ki...

maaşallahh bayıldımm her iki bebişe de ! :)

Zeynep dedi ki...

banyosuyu canım benim bir anda böyle büyükdükleri bir dönem oluyor diyorlardı demekki o dönemi girmiş bizim cadıda :) çok çok teşekkür ederiz çook öpüyoruz ;)

serapcım canım benim her geçengün tipleri değişiyor bunların :P çoookk teşekkürler ediyorummmm ve çooook öpüyoruzzzz temaya gidişimizde çok spontene gelişti fazlada kalamadık zaten o yüzden aramak istemedim :(

litomelo çook teşekkür ederiz :)

sJ dedi ki...

Çok tatlı bir kızın var maşallah, çerçeve ve keselere bayıldım bu arada..

herşey tadında dedi ki...

maşallah erkenden anne olmuşsun
ben hiç cesaret edemiyorum
korkuyorum açıkçası hayatımız tepetaklak olcak die böyle genç anne olmuşsun maşallah canım kızınada sanada;))
minnış çok şirin hele o dişler;)