2 Ekim 2012 Salı

Bizden Haberler Ve Hediye Etkinliği

Efendim tekrar merhabalar :) Hani son yazımda Asel'in hasta olduğundan bahsetmiştim ya işte ondan tam 2 gün sonra çocuğum nasıl üzüldüğümü anlamış olucakki hastalığını banada bulaştırdı.Bu arada pazar günü acile gittiğimizde doktor sağolsun ben söylediğim halde yanlış teşhis koymuş.Ertesi gün içim rahat etmeyip kendi doktorumuza gidince gereksiz antibiyotik verdiğini Asel'in bu senenin en lanet hastalığı olan el ayak ağız hastalığına yakalandığını söyledi.Asel hafif bi şekilde atlattı bitti şükür.Büyüklerdeki etkiside fena oluyormuş bu hastalığın 3 gün benimde ateşimi düşüremediler 2 defa acile gidip serum yedim o derece.Neyseki bende artık atlatmış bulunuyorum.Hastalıklar bi defolun gidin ve geri gelmeyin..

Bu arada ben yaptığım kanaviçelerin satışına başlamış bulunuyorum vatana millete hayırlı uğurlu olsun.Yıllardır blog dünyasının içindeyim bir çok arkadaşımın emeklerinin satışını beğeni ile takip ediyor ve bende acaba ne üretip satabilirim diye düşünürken insatgramdaki arkadaşlarında bu konudaki talepleri üzerine satış yapma kararı aldım.Şuanda çok titizleniyorum bu iş için,bakalım Asel'le bu işin üstesinden gelebilecekmiyim.


Birde size bi hediye çekilişinden bahsetmek istiyorum.Daha öncede belirttiğim gibi ben bu sayfada hediye çekilişi veya sırf reklam olsun diye herşeyi paylaşmıyorum.Fakat bu hediye benimde hoşuma gittiğinden herkes duysun ve katılmak isteyenler katılsın diye paylaşıyorum :) Renklizebra.com'un aracılığıyla Vintageduygular bloğunun tatlı sahibinin sitesinde, çok şeker çocuk elbisesi hediye etkinliğine katılmak isterseniz sizi şöyle alalım şimdiden bol şans :)

6 değerli yorum:

Grace Happy dedi ki...

ellerıne saglık ,hayırlı olsun

Adanın Annesi dedi ki...

çok gecmiş olsun hem Asel'e hem size..

beyaz çerçevede ki kanaviçe işlemesimi satılık olan ?
Çok güzel olmuş...

Serap Tan dedi ki...

canım satışların hayırlı olsun kuzucanım! o degerli el emeğı goz nuru parcalardan her eve sart!
asel kuzusu el ayak ağız hastalıgı mı olmus yahu!sen dr dan yetkinsin valla. tahminler doğru cıktı! amanın gectı gıttı ya cok sukur..
bir de cocuk bu ıste hasta olcak ıyılesecek boyle boyle buyuyecek kuzuların tatlısı!
opuyorum ballı lokma ıle senı!

Banyo Suyu dedi ki...

çok çok geçmiş gitmiş olsun size.
bir daha da gelmesin hastalık filan.

ne kadar ince ince işlemişsin. ne güzel bir el emeği. ben çok çabuk sıkılıyorum.bu kadar inceliklisini yapamam valla.ellerine sağlık ve hayırlı olsun canım.
bizim tükkanda açılıcak yakında. bebeler büyüdü artık bişeyler yapmak lazım :)
öperim 2nizi de.

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

çok çok geçmiş bitmiş olsun.

Zeynep dedi ki...

çok çok teşekkür ederim hepinize :)