20 Eylül 2012 Perşembe

Huu Huuu Ben Geldim Yine :)

1 Ay oldu sanırım yine yazmayalı,yazamayalı.Bu sefer sebebi evde internetimin olmayışıydı nihayet problem kalmadı artık.
Bu sürede bi sürü şey değişti diyebilirim.En önemlisi teyze oldum.Ablam 1 Eylül günü güzeller güzeli şirin mi şirin Lina'mızı dünyaya getirdi.Allah uzun sağlıklı ömürler versin kuzularımıza :)


Hastanede misafirlere ikram etmek için hazırladığımız bardaklardan bahsetmiştim bu da hazırladığımız kapı süsü :)


Burda da Asel henüz yeni bir prenses geldiğinden habersiz gayet mutlu hastanede balonlarla oynarken :) Lina'nın gelişi ile Asel'in nasıl kıskanç olduğunuda öğrenmiş olduk :) Gördüğünde ya yokmuş gibi davranıyor ya da bir anda bütün huysuzluğu ile canımıza okuyor :)
Bunun dışında hayat Asel'le inişli çıkışlı devam etmekte an be an büyüyor :) En son iki tane dişinin çıktığından bahsetmemiştim sanırım :) Diğerleride yolda ve tabi bunun huzursuzluğuda üstünde Asel'in. En son 9 aylık oldu diye yazmıştım 10 aylık olduda geçiyor bile :) Ve ben şimdiden doğum günü hazırlıklarına başladım bile ilerde hazırlıklardanda bahsedicem inşallah :)



Bunlar dışında hobi olarak başladığım kanaviçe sevdam son sürat devam ediyor.Yaptığım çalışmalarıda yakında paylaşırım :) Şimdilik bizden haberler bunlar hepinizi öperim :)

7 değerli yorum:

BAHAR dedi ki...

böyle güzel güzel yazıp insanı heves ettiriyorsun çocuk yapmaya :))

güz dedi ki...

Lina dünyaya hoşgelmiş mutlu, şanslı, sağlıklı bir ömrü olsun
Asel'in doğum gününe iki aycık kalmış ne çabuk geçiyor zaman..

Seker Kedim dedi ki...

Tebrik ederim ablanizi Allah guzel omurler versin, Asel umarim en kisa zamanda bebege alisir, dogum gunu hazirliklarini merakla bekliyorum, selamlar :)

shining visiosn dedi ki...

ayyy yerim ben bunu ne kdr büyümüşşş yaaa cimcime büyüdükce de sana benziooo zeytin zeytin bakıyor :):)

Banyo Suyu dedi ki...

canımmm hayırlı,sağlıklı, mutlu, analı babalı, teyzeli kuzenli, güzel güzel büyüsün inşallah o güzel melek.ki kanada da hiç ihtiyacı yokmuş onun bence.
Ya peki o Asel'e ne demeli.Daha geçen gün bıraktığın yerde sırtüstü yatıyordu anacım bunlar. şimdi emeklemeler,yürümeler,bıgır bıgır söylenmeler, tavır koymalar filan nedir.ne çabuk doğumgünü hazırlıklarına geldik yahu.

Zeynep dedi ki...

baharcım yap bir tane :D

güz çok teşekkürler amin zaman gerçekten çok çabuk geçiyor :)

şeker kedim çok teşekkürler inşallah zamanı geldiğinde paylaşıcam :)

shining visiosn büyüdu valla :) ayrıca benzetme içinde teşekkür ederim ;)

banyosuyu canım benim çok teşekkür ederim ! bunların hepsi kanatsız melek valla :D zaman çabuk geçiyor :)

KoKoŞ KeLeBeK dedi ki...

canım benım lına da aselde askla saglıkkla buyusunler en kısa zamanda orusmek ısterım aselı mıncıklamak..umarım ev ıslerını yoluna koıabılmsısındır sınpas senı sevmıyorum..