24 Eylül 2012 Pazartesi

Hastayız,Mutsuzuz




Cuma günü rutin olarak gittiğimiz kontrolde hiç birşeyinin olmadığını söylemişti halbuki doktorumuz. O günün akşamında Kadir Asel'in 3.cü dişini çıkardığını faketmişti.Uzun zamandır süren huysuzluğun sebebide belli olmuştu,üst öndeki 2 dişten önce üstte yandan diş çıkarması daha da zorluyordu onu.Ertesi gün uyandığımızda hafif ateşliydi daha önce diş çıkardığında olduğu gibi.Hemen calpol verdim ateş düşürücü.Akşama kadar düşmeyince ateşi doktorunu arayıp durumu anlatıp calpol'e ek başka bi ateş düşürücü olan dolven'i verip veremiyceğimi sordum ateş 37.5 derecenin altındaysa verme dedi.Devamlı takip ettiğim ateş sınırlarda olunca başladım 2.ci ateş düşürücüyede.Tabi ateş yüzünden kuzum çok bitkin ve halsiz yemiyor içmiyor..Ancak içime sinmeyen bişeyler var bu çocukta farklı bi sıkıntı var anayız ya hissediyor ınsan :) Velhasıl biz bütün gece ateşi düşüremeyince pazar günü soluğu acilde aldık.Sonuç boğaz enfeksiyonu, antibiyotik ,ağrı ve ateş giderici ilaçlara devam.Fakat boğazları öyle feci bi durumdaki 2 gündür hiç birşey yemiyor ve içmiyor sadece zorla emiyor :( Birde boğazları acıdığı için ilaçları içirme seanslarımız var ki şırıngayla zorla her seferinde savaş harbi çıkararak içiriyoruz.Ateşi bugün çok şükür düştü ama bugün yine bize doktor yolları göründü.
Asel ilk defa böyle hastalanınca bizler perişan o bizdende perişan.Çocuk yemek yemek istiyor yiyemiyor,oyun oynamak istiyor hali yok ama bu halde bile sevdiği müzikler çıktığında alkış yapıyor onu böyle görmekte bizi çok üzüyor.Ve tüm hastalığı boyunca sakinleştiği tek yer fotoğraftanda belli boba'sı.Uzun lafın kısası Allahım lütfen bebekler çocuklar hiç hastalanmasın..

16 değerli yorum:

emreylehayat dedi ki...

çok geçmiş olsun, hastayken çok zor oluyor.''ben hasta olmaya razıyım yeterki oğlumun keyfi yerinde olsun'' diyorum ben :))

zeyzey dedi ki...

oyy kıyamam .. umarım minnoş hemen iyileşir.. çok geçmiş olsun

Gülce'nin annesi dedi ki...

Çok geçmiş olsun,sağlıklı,inci gibi dişleri olsun.
Çocuklar hakikaten bu süreci zor atlatıyorlar,kolaylıklar:)

zOiplaNet dedi ki...

pffff... zeyno yaa geçmiş olsun.. kıyamam aselime.. hemen iyileşsin, sahalara dönsün tüm neşesiyle inşallah.. ve evet bebekler hasta olmasın :( allahım acil şifalar versin size..

Selma's world dedi ki...

geçmiş olsun cnm, acil şifalar dilerim.

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

Kıyamam fıstıgıma ben hasta mı olmuş :( insallah en kısa zamanda iyileşir canım...

**sema** dedi ki...

Çok geçmiş olsun. Allah daha kötülerinden korusun inşaallah.. Bebeklerin hasta olması gerçekten çok ama çok zor.. İnşallah kısa sürede toparlar.. Sevgiler..

Serap Tan dedi ki...

yavru kuzum benım ya :( aklıma geldıkce huzunlenıyorum:((

jasmine dedi ki...

çok geçmiş olsun minik asele.Konuyla alakalı değil ama ben fashion bye siu dan haberdar olduğum nazar boncuklu altın isim yazan iğneden edinmek istiyorum kızım için.Sanırım siz de kızınıza yaptırmışsınız eşiniz sayesinde . nasıl haberleşebiliriz .teşekkürler mailim:oyku11@yahoo.com

Zeynep dedi ki...

emreyle hayat çok teşkkürler aynen öyle :(

zeyzey çok teşekkürler


gülcenin annesi çok teşekkürler gerçekten çok zor geçiyor :(

zoicim çok teşekkürler canım! inşallah iyileşir bir an önce

selma's world çok teşekkürler

prensesim çok teşekkürler tatlım

sema çok teşekkürler amin allah beterinden korusun

serapcım :(

jasmine çok teşekkürler mail atıyorum size..

MeLc dedi ki...

canım yaa çok geçmiş olsun keşke hiç hastalanmasalar ama hasta olmadanda sanırım cocuk büyütülmüyor,okurken kötü oldum bende ileride yaşıcam böyle durumlar yaşamayan yoktur sanırım yeterki çaresiz dert olmasın, kısa zamanda çok iyi olur inşallah

gecemavisi dedi ki...

Geçmiş olsun Zeynepcim çabucak iyileşir inşallah. Benim kızım da bir haftadır hasta:( Aynı zamanda diş çıkarıyo çok zor gerçekten

Tannesi Çaldığımı Baştan Çalamam dedi ki...

Cok gecmis olsun, insallah en kisa zamanda iyilesir. Dis cikarma doneminde hastaligi ayirdetmek gercekten zor oluyordu benim icin de...

Ayşegül Yılmaz dedi ki...

Ahhh yavrum kıyamam ben en çok şuram acıyor anne diyemediği için bebekler hastalanınca çok üzülüyorum. Benim sıpamda hasta ama 5,5 yaşında derdini anlatabiliyor olmasına rağmen hastalanınca içim eriyor. 1 hafta önce oğluşda hastalandı onu iyi ediyim derken şu anda bende hastayım. Çok şükür oğlum yine fena değil öksürük kaldı sadece . Bu ara salgında var canım malesef kime sorsam hasta. Çok geçmiş olsun canım.

KoKoŞ KeLeBeK dedi ki...

ah canım cok gecmıs olsun ıste bu yanı allah tedavısız hastalık vermesın benım kuzum 4 aylıkken baslaıd dıs cıkartmaya artık takıp edemıyoruz cunku agzı neredeyse full sanırım ılk dısler zor cıkıyor sonralarını anlamıyoruz huysuzluk var evet oradan bellı oluyr..cok ama cok gecmıs olsun..kuzuların dıs sancıları fena oluyrmus etı kesen bıcak gıbı dr umuz bız boyle agrıya dayanamazken onlar nıye ceksın der ılac verrdı ıyı kıde kullanmısız ılac onemlı olan agrısız surec kıyamam zaten dıs gecınce baska ılac kulanmaz kı ınsan gereklı olmadıkca..bogazları hemen gecer umaırm kuzucugun :(

anneolucamben dedi ki...

Çok geçmiş olsun canım. Umarım yakın zamanda atlatır hastalığını Aselcik.