9 Ağustos 2012 Perşembe

Pellybutik Saç Bantları





İnstagramın bana kazandırdığı güzel arkadaşlıklardan biride Pelin.Uzun zamandır Asel için saç aksesuarı ararken aklıma geç gelsede Pelin'e yapması için rica ettim ve ortak zevklerimiz sonucu ortaya bu harika bantlar çıktı.Pasaj.com adresinden pellybutik diye aratabilirsiniz :)

9 değerli yorum:

Junkhead dedi ki...

Oy ooyyy maşallah gözlere,kirpiklere yaaa ne şekeeeer :) Buarada söylemeden edemeyeceğim. İlk fotoda hareket mi çekmiş naapmış hehehh :))

Grace Happy dedi ki...

ıkıncısıne ozellıkle bayıldım nasılda yakısmıs

Venüsün Dünyası dedi ki...

Ama ama ben yerim ki bunu! ooofff Allah nazarlardan korusun minnoşumuz cok şeker :****

Zeynep dedi ki...

JUNKHEAD çooook teşekkürler :) eheh aynen hareket çekmiş valla cadı :D

GRACE HAPPY çok teşekkürler :)

VENÜSÜN DUNYASI amin çok teşekkür ederim :)

Sevgi dedi ki...

çok yakışmış kuzuya..benim de bir kömür prensesim var sizin cadıya benzeyen.. beklerim..

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

Nasıl güzel yakışmış öyle. Eticin asel Etipuf olmuş yerim ben onu :)

Zeynep dedi ki...

sevgi çok teşekkürler :) allah bağışlasın sizin prenseside ;)

modaeratörücüm hahahaha :) eticin demek :):):))

Serap Tan dedi ki...

yahu su son fotograftan bana bı tane yaptıralım dolabıma asıcam zeyneppp! nolur :)

KoKoŞ KeLeBeK dedi ki...

ayyyyyy harıka cok ozlemısım asel senı gozlerın guzelıgıne bak bant bukadar mı yakısıtrrrrrrrrr