10 Ağustos 2012 Cuma

Leoparı Çocuklarımıza Sevdirelim :)

Leopar hastası bir annenin kızı başka nasıl olabilirdi :) Bir kaç yıldır süren leopar deseni çılgınlığı bebek-çocuk tekstilinde de oldukça revaçta.Özellikle GAP'in kids bölümündeki leoparlar beni benden alıyor :)


15 değerli yorum:

Düşlerimden İnciler dedi ki...

hiç daha önce bu kadar sevimli leoparlı ciciler görmemiştim.Çok yakışmışş , maşallah

Papatya Söner dedi ki...

Ay maşallah, o kadar şirin olmuş ki. Çok yakışmış prensese :)

Aktuelmoda dedi ki...

Anaaam nasıl da şeker maşallah :) Toto tam yemelik ayaklarının yukarıda olduğu fotoğrafta ;)

cicibiciseylerr.blogspot.com dedi ki...

taytını yesinler bu fıstıgın yaaa=)

Chichom Makeup dedi ki...

Maşallah Asele :) Çok çok yakışmış :)

Süreyya dedi ki...

Çok şirin :) çok yakışmış prensese :)

anneolucamben dedi ki...

ben de leoparı çok severim.. kızına da çok yakışmış, özellikle kolları fırfırlı tişörte bayıldım :)

Tasarımın Renkleri dedi ki...

Kesinlikle katılıyorum :) Leoparı miniklere sevdirmeli ne kadar sevimli olmuş taytlı resmindede pek şen :) maşallah

kelebek116 dedi ki...

ben leoparı falan bilmem ama bu küçük hanım çok tatlı :) Allah bağışlasın.
http://kelebek116.blogspot.com/ bekliyorum :))

Zeynep dedi ki...

düşlerimden inciler çok teşekkürler :)

papatya söner çok çok teşekkür ederiz :):)

aktüel moda canım teşekkür ederiz :) seninde az kaldı ;)

cicibicişeyler :):):)

chichom makeup çok teşekkürler :):)

süreyya teşekkür ederiz :):)

anneolucamben teşekkür ederiz :) leopar sevilmez mi tabi :)

tasarımın renkleri :) çok teşekkürler

kelebek116 çok teşekkürler :)

GüzelDuruGünler dedi ki...

leopar hastası bir anne ve kısçesi de burda:) şahane ciciler giymiş küçük hanımm çok da güzell olmuş kuzuya maşallah :))

BERIL dedi ki...

Merhaba, blog unuzu çok beğendim ve sizi "blogger anneleri" nden buldum "bu siteye katıl" butonundan takipçi olmak istiyorum. Sizi de kendi blog umda takipçi olmaya beklerim :)

http://momsblognote.blogspot.com/

Serap Tan dedi ki...

minnakım ya! nasıl tatlı guzel olmus leoparla! totosunu yıcem ya ayakları kaldırıp parmakuclarından tutuş pozisyonu var ya :) oyyyyy!

KoKoŞ KeLeBeK dedi ki...

asellllllll sen ne tatlısın oyle masalah sana..kızım olsa herseyı leopar olurdu emınım:))

cecilia dedi ki...

leoparsever olarak beğendim :)kız sahibi olmak böyle bir avantaj sağlıyor işte, bir örnek giyinmek :)