10 Ağustos 2012 Cuma

9.cu Ay Döngüsü




Bugün tam 9 aylık oldu Asel, zaman gerçektende çok hızlı geçiyor! Doktor kontrolüne gittik çok şükür herşey yolunda.Boyu sınırların çok üstünde kilosu tam sınırda :) Bu ay bebeklerin yeme düzeninin tamamen değiştiği dönem, artık hayatımızdan sebze püresi ve blendır çıkıyor yerine sebze yemekleri,köfteler,makarnalar,pilavlar geliyor.Kendimiz için yaptığım ve Asel'inde yiyebileceği şeyler olduğunda zaten yediriyordum ama tam bir öğün olarak değil tadımlık yediriyordum,şimdi durum değişti artık ana öğünlerimiz başlı başına yemekler olucak.Kendimize yaptığım yemeklerden tuzsuz,baharatsız ve salçasız olanlardan yiyebilicek ki bizim yemeklerimizi o'na uydurmak daha zor olucağından hanımefendi için ayrı menüler oluşturucaz.Bakalım bizi yemek konusunda nasıl günler bekliyor.Tavsiye ediceğiniz şeyler varsa mutlaka yazın ;)
Tüm bunlar dışında her geçen gün hareketlerine yenilerini ekliyor.
Mesela dün akşam babası telefondan bi müzik açtığında Asel bir anda oynamaya başladı.Kimden nasıl öğrendi bilmiyoruz ama her müzikte olmasada kulağına hoş gelen müziklerde oynamaya başladı cadı :)
Evde yasak olan o'na tehlike arz edicek şeylere yaklaştığında hayır dediğimde bana dönüp laf yetiştirmeye başladı, bu 'hayır'lar ancak ben diyince işe yarıyor Asel'de babamız henüz o otoriteyi kuramadı :)
Evin içinde emekleyerek koşturmaya başladı mutfakta yemek yaparken ben gelip dizlerime sarılıp ayağa kalkmasıda ayrıca ayak bağı olduğunun işaretidir :)
Bir çok şeye cevap vermeye,oyunlar oynamaya hatta beraber kitap okumaya başladık.O'nunla her geçen gün yeniden büyümek dünyanın en keyifli olayı :)

5 değerli yorum:

cicibiciseylerr.blogspot.com dedi ki...

CANIM BU FISTIGI VALLAHİ ÖZLÜYORUM BEN SEN HERGUN 5-6 KEZ POST GİR VALLAHİ ODERECE..=)

tugcee dedi ki...

Merhabalar, benimde sizinle ayni 9 aylik bir kizim var.Masallah Asel cok tatlı surekli takip ediyorum.ben bisi sormak istiyordum benim kiziminda kilosu sinirda acaba Asel kac kilo benimkine dr zayif diyorda uzuluyorum cok herseyide yediriyorum ama kilo almiyo iste genetik heralde.simdiden tsk ederim

Zeynep dedi ki...

cicibicişeyler :) canım ya keşke bende bi sürü post girmek istiyorum ama asel hanımdan fırsat kalıpta bilgisayarın başına zor geçiyorum :)

tuğçe merhaba :) 8.500 kilo şuan asel sizde hiç üzülmeyin ve nacizhane tavsiyem kilo alsın diye öyle herşeyide yedirmeyin önemli olan gerekli vitaminleri alıcak besinler tüketmesi ;)

KoKoŞ KeLeBeK dedi ki...

allahım . yıllarını da gormeyı nasıp etsın bılıyormusun gercekten ıleıtısım arttıkca ask artıyor ben hep acaba buyuyunce nasıl olacak dıyordum o konusmaları varya ınsanı bıtırıyor asktan

♕Süslü Püslü ♕ dedi ki...

merhaba bloğunuz çok güzel izleyicinizim bende sizi bloğuma beklerim beğenirseniz izleyicim olmanızı da isterim hoşçakalın:)

http://suslupuslublog.blogspot.com/