9 Ağustos 2012 Perşembe

9 Aylık Bebe İle Hobi :)

Evet evet hobi :) Asel ayaklandığından beri gonzales gibi ordan oraya emeklediğinden ve gözümü üzerinden ayıramamaya, daha çok ilgilenilmesini istediğinden beri kendime bile zaman ayıramıyorken biraz nefes almak adına kendimi kanaviçeye sardım.Daha önceden tecrübeliydim fakat bu tarz işlemeler ilk defa yapıcağımdan kendime yeni malzemeler ve dergi almakla başladım işe ve ilk olarak Asel'in adını yazdım devamında bir cupcakede yaptım ama sıra atlamışım,malum bir yandan asel oraya gitme evladım burdan uzak dur çocuğum diye diye iş yapıyorum :) sil baştan başlıycam.Böyle böyle hem kafa dağıtıyor hemde zaman geçiriyorum :) Birde aşağıdaki bardakları süsledik.Neden mi? Çünkü eylülün ortasında teyze olucam inşallah,ablamın fikriyle hastanede ikram edilecek içecekleri böyle bardaklarla sunmak daha hoş olur diye düşündük.Belki sizlerede fikir olur? Üzerindeki yapışkanlı bantları bizim gibi 15-20 tane kırtasiye gezerek bulabilirsiniz :)





10 değerli yorum:

merimania dedi ki...

bardaklar harika olmuş!ne kadar şık duruyor bayıldım!

ben kanaviçeden hiç anlamam ama görünce çok özendim sence hiç bilmeyen biri yapabilir mi baka baka?

cingifilli dedi ki...

Bende bir dönem yapmıştım şimdilerde dikişe sardım.Asel cimcimesinden fırsat bulup böyle uğraşlar bulman ne güzel.Bakalım ben nasıl olucam:))
Bardak fikri ne hoş.Araştırıcam ama 15-20kırtasiye gezemem şuanki göbeğimle:)

asabi bakire dedi ki...

Asel'e kocaman bir maaşallah:) Hobi için de kolay gelsin ve iyi eğlenceler:D

Grace Happy dedi ki...

çok guzel olmus ellerınıze saglık

çokoprenses dedi ki...

cupcake'ler cookkk güzel,onlardan yap mutlaka Asel'in odasına:)

Zeynep dedi ki...

MERİMANİA çok teşekkürler beğenmene sevindim ;) kanaviçe dergilerinde detaylı anlatıyor aslında bakarak yapabilirsin çok zor değil ;)

CİNGİFİLLİCİM asel hanımdan vakit ayırmak zorunda kaldım çünkü çok sıkılmaya başlamıştım :) canım ya ablamda 8 aylık hamile beraber gezdik bulduk valla send ebulursun zaten öğretmensin kırtasiye ile alakalısındır ;)

ASABİBAKİRE çok teşekkürler :)

GRACEHAPPY çok teşekkür ederim :)

ÇOKOPRENSEScim yapıcam kesin taktım kafaya :)

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

çook başarılı ben de başladım 3ay önce sürünüyor hala iş-ev-rüzgo-sosyal hayat arasında kendine yeni bir yer bulamadı hobim:)

Zeynep dedi ki...

modaeratör canım çok teşekkürler :) ee senin işin daha zor tabi ;)

KoKoŞ KeLeBeK dedi ki...

canım cok sanslısın ben kuzumlayken elıme hıcbırsey alamıyorum anında dıbımde bıtıyor eee kkuzu uyuyuncada bende uyuyorum ayakta:)) masallahhhhhh ve kolay gelsın tatlım

büşra dedi ki...

gerçekten güzel bir hobi.. kaneviçe yapabilmek için gerekli ürünleri nerelerden satın alabiliriz ve masraflı bir hobi mi yardımcı olur musunuz :)