25 Temmuz 2012 Çarşamba

Emekleme Emek İle Olur ;)

Merhabalar :) İnstagram çıktı yiğitlik bozuldu bende,bloğumu fazlasıyla boşladığımın farkındayım ancak bu aralar sadece bloğu değil kendimi,hayatı bir çok şeyi boşluyorum.Hayatımın merkezi tabiki Asel ! Birde dün ilk defa ateşlenince soluğu doktorda aldık boğazında iltihap gördü şimdilik ateş düşürücü ile tedavisine devam ediyoruz ve sık sık ateşini kontrol ediyorum allaha şükür dün indi ateşi. Neyse konumuza döneyim Asel'in uzun zamandır emeklemesini bekliyorduk ki kendisinin hiç niyeti yoktu.Biyerlerden tutunup kalkma çabası vardı bizde herhalde emeklemeden yürüycek diye üstünde durmadık fakat baktıkki oturduğunda emekleme pozisyonu alıyor fakat kendini öne itmeye cesareti yok bu esnada da çat çat düşüp canını yakıyor :( Bi arkadaşımın tavsiyesi üzerine emeklemeyi öğretmeye başladık.Babası bi akşam oturdu uğraştı ve sonunda Asel için bi hedef noktası belirledi;bilgisayar ve telefon! Bunlara doğru emekleyerek Asel'ide cesaretlendirdi ve o gün ufak ufak başladı emeklemeye şimdide baya baya sesime doğru geliyor,odalar arası geziyor,merak ettiği şeylere ulaşıyor ve dahası istediği oyuncağını etrafındayken uzanıp alamadağı mesafelerde ciyaklamadan kendi alabiliyor.Bu durumda hem rahat ettim hem de zorlanmıyorum desem yalan olur gözüm devamlı üzerinde çünkü ev ortamı resmen bebekler için tuzaklarla dolu.Ve evet gördüğünüz gibi bir anne için emekleme gibi bi durum nasılda olağanüstü hal gibi anlatılıyor! Yadırgayan varsa yadırgamayın lütfen anne olunca anlarsınız :D Bu arada emekleme esnasında malum yaz ve lanet sıcaklar mevcut üzerinde tek tulumla dolandığından dizleri kızarıyordu emekleme dizliği alalım dedik ve e-bebekten markasını hatırlayamadığım (sevi bebe olabilir) bu dizliği aldık ancak Asel 2 gün kullanabildi.3. gün kumaşından dolayı esnedi ve dizlerinden çıkmaya başladı.Bu durumda yeni bi dizlik aramak şart oldu var mı tavsiyesi olan?


Bir babanın emeklemeyi öğretme çabaları :)




Bilgisaya elleme isteği karşısında hayır cevabını Asel'in şirinlikleri :)

17 değerli yorum:

Begüm dedi ki...

yerim ben onun şirinliklerini çokkkk tatlı :)))

zelis dedi ki...

Ne yadirgamasi aksine ben bile senin adina endise duydum,cünki emeklemek her zaman dikkat edilmesi gerekn bi durum...evin icinde her esya tehlike arz edebilir,bundan bisey olmaz dedigin biseyi bile elleyip karistirdiginda napacagni bilemezsin,yani benim gibi paranoyaklar icin daha zor olurdu cocugum olsaydi:))Allah yardimcin olsun canim..dizindeki dizlikler laminantlar ve sert yüzeyler icin dahiyane bi bulus:D

Mira in wonderland dedi ki...

Ben Kis için kullandigimiz kalin kilotlu coraplarinin agi ile topuk kismi arasini kesip çıkardım ve ikiye katlayarak dizlerine geçirmiştim olgusumun.oldukça işimize yaramıştı:)

gulsah aydin dedi ki...

emeklemek için en güzel yöntem yere bırakacaksın etrafa da oyuncakları koyacaksın onlara uzanayım derken önce sürünecek sonra emeklemeyi keşfedecek.yani benim kızım öyle öğrendi.kendi kendine..öğrenince de bir dert:):)sehpalara bişeyler koyamıyorsun,dolapları kapatıyorsun...neyse güzel şeyler bunlar..
sevgiyle kalın..

queen_ff dedi ki...

Uy uy çok tatlı maşallah ;)

designbyD dedi ki...

Emekleme dizligi konusunda modaerator linkteki yazisinda tavsiyede bulunmustu.
Bu arada Asel cook tatli masallah.takipteyimm;)) designbydg.blogspot.com

http://www.modaerator.com/2012/06/emekleme-dizligi.html

designbyD dedi ki...

Emekleme dizligi konusunda modaerator linkteki yazisinda tavsiyede bulunmustu,bakabilirsin. Bu arada Asel coook tatli yaa,masallahh.takipteyimm:)) designbydg.blogspot.com

http://www.modaerator.com/2012/06/emekleme-dizligi.html

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

instagram'ı bu yüzden bıraktım resmen zaten koydum yaz oraya diye bloga yazma isteği bırakmıyordu bir de çok zaman alıyor virüs gibi sarıyor çünkü:)) bıraktım rahatladım postlar da sıklaştı:)

Asel'in o cin bakışları beni bitiyor videoyu izledim gelip yanaklarını sıkmamak için zor duruyorum denk gelmeyeyim tenha da:)

smyk kids b.paşa forum da var emekleme dizliği onu kullandı rüzgar gayet memnunuz hiç bir şey olmadı.

Seker Kedim dedi ki...

Oyle cabuk buyuyorlarki,her anlari ozel, kiymetli. Uzaklardan 41 kere masallah gonderiyorum :)

Fincan Teyze dedi ki...

kısa bir süre sonra yetişemeyeceksiniz ona... öyle hızlı emekleyecek ;)
Maaşallah çok tatlı...
Allah nazarlardan esirgesin...

cicibiciseylerr.blogspot.com dedi ki...

ellesin annesi yaaaa..=)
kurban olunur onun şirinliğine 41 kere maşallah subhanallah..
bu şirinlik karşısında ben herşeye ızın veren bı anne olcam glb ..=)
yandımmm glb bide.=)

Zeynep dedi ki...

begüm çok teşekkürler :)

zelis çok teşekkürler gerçekten bebekler ayaklanmaya başladıkça anneler için durum dahada zorlaşıyor :) allah herkesin yardımcısı olsun dizlikler dediğin gibi çok iyi bi buluş :D

mira in wonderland bende bi ara öyle bişey yapmıştım ama ince gelmişti bu dizliklerin içinde sünger var daha yumuşak daha rahat oluyor ;)

gülşah aydın :) bizde oyuncaklar sökmedi bilgisayar işe yaradı :):)

quennff çok çok teşekkürler :)

designbyd çok teşekkürler modaeratörümün yazısına bakıyorum hemen unutmuşum ben o yazıyı ;)

modaeratörüm bizde rüzgarın hastasıyız ig dediğin gibi aynen virüs gibi sarıyor ama iyi oluyordu ya rüzgarımızı görüyorduk devamlı ;) dzlik içinde bakıcam foruma ilk gittiğimde çoook teşekkür öperim ana oğul ;)

şeker kedim çok çok teşekkürler :)

fincan teyze çok teşekkürler daha şimdiden yetişememeye başladık :):)

cicibicişeyler çok teşekkür ederim canım ahh ahh anne olunca anlarsın :P öyle herşeye ellemesize izin vermiyorum ben :D

Venüsün Dünyası dedi ki...

Asel çok tatlı maşallah yemelik tam ! Emekleme dönemi onun içinde sizin içinde zor bir dönem olucak gibi :)

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

canımcımm oncelıkle unıtenın uzerıne yumusak bır battanıye vb bırsey de orteceksınız bır sure sonra cunku kalkacak ve dusecek aman allah korusun:) tecrubeyle sabıt:)) o bakıslaırnı yerım ben senın guzel aselım:)) kocaman sevgıler..blogunu ıhmal etme bunlar cok guzel anı:)) benıde etme:)) sevgıler aselı sıktım sıktım sıktım:)

meryem dedi ki...

Tam yemelik olmuş bu kız :) Maaaaaşşaaallahhh sana güzeller güzeli. yaaa ben de kız bebek istiyorumm :( Benim oğlum oturarak emekliyordu:D, bi ayağından güç alıp ilerliyordu. hep özenmiştim normal emekleyen bebeklere. Maşşallah tekrar tekrar. amann dikkat şimdi tam zararları keşfetme zamanı :D

KoKoŞ KeLeBeK dedi ki...

bu arada bız o dızlıklerı yuruyunce kullandık maluk kosuyor sueklı ve gummmmm.... zeyland:) super

MÜGE KÖKLÜ ATİK dedi ki...

Sitenizi yeni kesfettim. Cok keyifli

Benim de 1 yasinda bir Ates bocegim var ( oglum)

Sizi takibe aldim, izleyicileriniz arasindayim artik:)

Benimkine de sizi beklerim www.mugekokluatik.blogspot.com

Sevgiler, cicekler ve daima ates bocekleri:)

Muge