17 Temmuz 2012 Salı

Asel ile Tatil Ve Uzun Yol Deneyimi

Uzun bi aradan sonra tekrar merhaba :) Uzun zamandır post girmek bi yana bilgisayarın başına bile oturma fırsatım olmadı çünkü eve taşınalı henüz 1 yıl olmasına rağmen tesisat ve boya ile ilgili bi sürü büyük problem çıktı ve son günlerde bunlarla uğraşıyorduk.İşler biter bitmezde eşimin isteği üzerine Sinop'a yazlıklarına gitme kararı aldık.Asel ve uzun yol nasıl geçicek onca eşya nasıl hazırlanıcak ek gıda olayı nasıl devam edicek düzenimiz bozulur mu diye soru işaretleri kafamda başladık hazırlanmaya.Gideceğimiz yer yazlık olduğundan ev düzeni hakimiyeti olucağından düzenimiz bozulmayacaktı fakat dönüşte 1 günlük safranbolu ziyaretinde otelde kalıcak olmamız beni endişelendiriyordu ki bu konuya ayrıca deyinicem.Öncelikle uzun yola çıkıcağımız için arabaya Asel için oto koltuğu almak şart oldu.Şehir içinde ana kucağı ile yolculuk yapıyorduk ama kendisi pek rahat değildi devamlı kalkmak,oturmak istiyordu o yüzden henüz 8 aylık olmasına rağmen  (1 ay kadar erken geçmiş olduk) oto koltuğu aramalarına geçtik ve maxi cosi'nin tobi modeline karar verdik biz çok memnunuz hem güvenlik hemde konfor açısından tavsiye ederiz.
6-7 saatlik yolu 10 saatte gittik sık sık ve uzun süreli molalar verdik.Ve bu molalarda Asel'i eğlendiricek birazda yorucak şeyler yapmaya çalıştıkki yolda uyusun. Genel olarak çok zorlu ve sorunlu bi yolculuk olmadı bizim için ama yolculuktan mı hava değişikliğinde mi bilemiyorum orda kaldığımız süre içersinde Asel'e yemek yedirmek kabus oldu şimdi biraz biraz düzeldi yemesi.Uyku düzeni çok şükür bozulmadı.Tatile gitmeden önce Asel'e uyku eğitimi vermeye başlamıştım.Geceleri kendi yatağında sallanmadan uyuması için ben yanına uzanıyordum ara sıra emiyor ara sıra uyku arkadaşını kemiriyor sağa sola dönüp kendi kendine uyumayı beceriyordu orda da bu alışkanlığı bırakmadık babası ile benim aramda döne döne uyudu kendi yatağına geçirdik.Tek sıkıntı plaja inerken yaptığımız hazırlıklar oldu.Havlusu,güneş kremi,yedek bezi,yedek mayosu ve mayo bezi,yedek kıyafetleri,çorbası,kaşığı,suyu,meyvesi ıvırı zıvırı derken birde eve gel onu yıka kendin yıkan derken bi hayli tempolu oluyordu deniz işi bizim için.Eskiden her kıyafetin altına ayrı ayakkabı takı koyardım şimdi eşim ile ben bir bavula sığdık Asel hanım bir bavul 2 büyük çantaya anca sığdı :)
İşte böyle bi tatil macerasını bi şekilde atlattık artık önümüzdeki tatillere bakıcaz ;)
Tatilden fotoğraflar;




Yolculuğumuz böyle başladı


Böyle bitti :)

Her mola yerinde sallandık :)

Sinop'a gidip mantı yememek olmazdı..



Denizi çok sevdik..
Sosyalleştik..

Kumla oynadık..
Bol bol öpüştük koklaştık..
Ve bir tatilide böylece bitirdik :)

13 değerli yorum:

Ezginin Günlüğü dedi ki...

Alkış deyince nasılda alkış yapıyor :)) Yerimmm onu benn.Çok sevindim sorunsuz bir tatil geçirmenize :) Öpüyorum çok !

Esra dedi ki...

çocukla tatil zor olmalı ama çok keyif aldığınız da belli, asel de çok şirin her zamanki gibi :))

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

ay masallahhhhhhhhh sıze yolculugunuz cok komık baslamıs bu fotoya bayılıyorum :)) mantıya bayılıyorum afıyet olsun..onunda mayolarınıyerım ben nasılll guzelllsın , sende cok tatlısınnn nazardegmesın sıze..sosyallesen bacaklarını yerımmmm :)

Zeynep dedi ki...

ezginin günlüğü çok teşekkür ederim :) şimdiye kadar alkışı öğrendi sadece küçük hanım :)

esracım aynen dediğin gibi oldu :))

kokoş kelebeğim çoook teşekkürler canım benim ;))

Leah dedi ki...

Böyle deneyimleri okumayı çok seviyorum ya.

Bence tatilinizi başarıyla noktalamışsınız. Asel de alkış tuta tuta gitmiş nasıl tatlı maşşallah.

Ilknur Olmez dedi ki...

çok tatlısınız yaaa :) arabayla bu kadar uzun yolu gayet iyi atlatmışsınız, yorucu olsada onlarsız bir tatilin de hiç tadı olmaz değil mi:)

Zeynep dedi ki...

leah çok teşekkür ederim :) evet evet başarı ile bitti diyebiliriz ;)

ilknur ölmez kesinlikle! çok teşekkür ederim :):)

gökkuşağı pembesi dedi ki...

kim demiş çocukla tatile gidilmez diye,nasıl keyifli kareler :)
bizde çocuk yokken keyifli tatil yaptık ama sen korkulacak bişey yok mesajı vermişsin sanki :)

Zeynep dedi ki...

gökkuşağı pembesi kesinlikle ;) yani sonuçta çocukla yaşama alıştığımız gibi tatildede o yoğun tempoya alışıyoruz ;) bence birazda rahat düşünmek lazım ;)

Mira in wonderland dedi ki...

Maşallah size:)

Mira in wonderland dedi ki...

Maşallah size:)

cicibiciseylerr.blogspot.com dedi ki...

canım valla yorum kısmını actım beklıyorum yok böyle bi tatlılık.. bu tatlı kıza artık söyleyecek laf bulamıyorum ben =) sadece yimek istiyorum onu ben sadece bu..^_^

Sevda ÜNLÜ dedi ki...

Merhaba ben de Sinop'taydım tatilin bir kısmında...blogger anneyim..bana da beklerim...