23 Haziran 2012 Cumartesi

İnstagramdan Derleme Post :)

Başta belirtim bu postu aşağıdan yukarı doğru okuyun geçmişten bugüne şeklinde :) Bu aralar hem yoğunluktan hem sıcaktan hem de Asel'in ilgi isteğine karşılık vermekten yorumlara bile cevap yazmakta geciktim ancak malum instagramda her daim aktifim o yüzden bazı fotoğraflardan oluşan post yapmak istedim.Fotoğraflar hezamanki gibi Asel'e ait tabi,zaten blog her telden olmaktan çıktı Asel'e ait bişey oldu



 

Domates katili oldu :)

Sepet destekli ilk ayağa kalkışını yaptı..

Dünya tatlısı olduğunu iddia etti :)


Babalar gününü kutladı :)



Anne ile aşk yaşadı..

Havuz sezonunu açtı


                                                                  Mayosunu giydi

                                Bebek şenliğine gitti Zeto  , Didem   ve Büşra ile tanıştı.

video

Vee geveze Asel'den sizlere selam olsun :)Bu videoyu çekeli sanırım 1 ay olmuştur.
Herkese mutlu,güzel bir haftasonu diliyorum :)

16 değerli yorum:

cingifilli dedi ki...

Maşallah günden güne büyüyor,daha da güzelleşiyor.Havuz keyfini,mayosunu yerim ben bu bücürün:)

Ee Cadı Işte dedi ki...

oyy yerim cok tatli masallah:)

Blog; Maydonoz by Nalan dedi ki...

Cok tatli masallah! Kesinlikle 100% dünya tatlisi!!! Blogger Anneler'den röportaj icin eslestigimizi ögrendim. Bu konuda size bir email gönderdim.
Bu vesile ile de olsa tanistigima sevindim. Takipdeyim!!!

cicibiciseylerr.blogspot.com dedi ki...

maşallahhh subhanallahhh peri kızınaa..=)
bittimm bittim bittimmm konuşamalarına yaa ısırasım geldi yeminle..^_^
hakkatende dünyaaa tatlısı fıstıkk iddasını doğruluyor ama annesi..=)

Zeynep dedi ki...

cingifillicim canım benim çok teşekkür ederim :) darısı senin başına ;)

eecadıişte :))

maydonozbynalan :) çok çok teşekkürler hemen bakıyorum maile :)

cicibiseyler :) çok teşekkür ederim keşke bi yerlerde karşılaşsakta sevsen :)

FotografikHatiralar / Ülkü dedi ki...

Merhaba,

41 kere maşallah çok çok tatlı olmuş...

Blogger Anneler blogundaki son postu okuyabilirmisin, blogunuzla ilgili güzel bir süpriz sizi bekliyor...

Sevgiler...

Zeynep dedi ki...

merhaba ülkü :) okudum son postu çok teşekkürler öncelikle böyle bi eşleştirmede benide düşündüğün için ;)

cicibiciseylerr.blogspot.com dedi ki...

ahhh keşke canım yaaa doyamam ki ben onaaa bi kere görsemmm alışkanlıgım olur benım sonra hep isterim ama..=)))

Kibele Demirbas dedi ki...

çook şeker resimler bebişde öyle allah sağlık,huzur,mutluluk versin ona hep , AMİNNN
takibe alıyorum , acemilere de bakarım diyorsan beklerim
bebekvesaire.blogspot.com

anneolucamben dedi ki...

maşallahhhhh o domatesi nasıl yemiş öylee :)

Servis dedi ki...

Paylaştığınız bilgi ve resimler için İce blue Kalite adına teşekkür eder başarılarınızın ve çalışmalarınızın devamını dileriz.

Serap Tan dedi ki...

aşkitom benım ya! bonibon bu bonibon!

Cristel Hoedjes dedi ki...

Sevgli Zeynep,
bizim http://blogger-anneler.blogspot.com'daki söylesimiz Eylül'e kaldi maalesef. Haberin olsun canim. Keyif dolu, nese zevk dolu bir tatil diliyorum...

Zeynep dedi ki...

cristel hoedjes hay allah benim yüzünden oldu :(

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

sekerım ama hadı yenı postlar beklıyoruz:)) guzeller guzelı aselı ve senı gormek lazım:)

Zeynep dedi ki...

kokoş kelebeğim yazmak için sabırsızlanıyordum vee yazdım nihayet :))