14 Haziran 2012 Perşembe

Çikolatayolla.com

Daha önce size şu yazımda bebek çikolatasını http://www.e-seker.com/ 'dan yaptırdığımdan ve ne kadar memnun kaldığımdan bahsetmiştim. Özellikle hamile olup doğum yapıcak olanlara veya hediyelik çikolata düşünenlere tavsiye ediyorum.Hem görsel olarak şık hem lezzet konusunda gayet başarılı hem de fiyat açısından uygun olduğu için bence tercih sebebi olabilecek bi site e-şeker.
Şimdi de aynı firmanın farklı bir kuruluşu olan çikolatayolla.com 'dan bahsedicem.Bu sitedeki çikolata ve ürünler daha farklı konseptte satışa sunulmuş. Bir sürü şık kutu ve çikolata seçeneğinin yanısıra sedef kutu üzerine istediğiniz fotoğrafı bastırabileceğiniz ürünleride mevcut.İster hediyelik olarak ister kendiniz için yaptırabileceğiniz bu çikolata kutusu çikolatalar bittiğindede şıklığı ve değişikliği ile kullanıma çok uygun bir seçenek.




Bende bu harika jestleri karşılığında burdan tekrar teşekkür ediyorum.Özellikle Asel'in fotoğrafının olması çok çok güzel oldu.Çikolataların lezzetinden bahsetmeme gerek yok sanırım :)Sizde siteyi incelemek ve sipariş vermek isterseniz böyle buyrun.

6 değerli yorum:

Vintage Duygular dedi ki...

yerim kuzuyu, Masallah nasilda büyüdü annesi.. ;)

Serap Tan dedi ki...

ahh o çikolataların tadı hala damağımda Zeynep'im..
Asel balı da nasıl tatlı bu fotoğrafta melek gibi :) hoş zaten melek o! opuyorum ıkınızı de bu arada bebişim olunca bana da soylerız burdan çikolata:)

cingifilli dedi ki...

Canım bu paylaşımları yapman çok hoş.Benim bebiş kısmetse Ekim'de bizimle olacak.Şimdiden neler yapabilirim diye araştırmalara başladım.Önerilerine güveniyorum.Teşekkürler.Minik meleği yerime öp,kokla.Bin maşallah size.

gökkuşağı pembesi dedi ki...

Asel bloğuna şans getirdi :) ben çikolataları değil onu yemek istiyorum yaa:) maşallah ...

Zeynep dedi ki...

vintage duygular canım benim söylüyordun sen zaman çabuk geçiyor diye hakikaten öyle nasıl büyüyorlar anlamıyor insan :(

serapcım canım benim afiyet olsun :D öpüyoruz bizde seni ;)

cingifilli canım benim inan birbirimizden öğreniceğimiz çok sey var :) sağlıkla gelsin paşa ;)

gökkuşağı pembesi öyle oldu gerçekten :)

didem hasefe dedi ki...

2 senede çok şey değişmiş :( cikolatayolla.com dan alışveriş yapmadan önce lütfen google a " cikolatayolla.com şikayet" yazın ve yorumlara bir bakın derim..