8 Haziran 2012 Cuma

7.Ay Kontrolü



Evet evet 7.ay ! Zaman ne çabuk geçiyor.Bu yazıyı yazalı sanki dün gibi.. Zaman böylesine hızla akıp giderken herşeyin keyfini çıkara çıkara yaşamak gerek hayatı.Ben elimden geldiğince Asel'i büyüterek değil yaşayarak geçiriyorum günlerimi.Her geçen gün ona olan aşkım katlanarak artıyor.Karşılıksız sevgi derler ya öyle değil bence onun arkamdan bakıp ağlaması kollarını açarak bana atılması bence benim o'na olan sevgimin en büyük karşılığı.Böylesi bi duygu yeryüzünde yaşanabilecek en müthiş şey Allah herkese nasip etsin..

Bugünkü kontrolümüzde geçen aya nazaran çok daha az kilo almış.360 gramcık ben her zamanki gibi takılmıyorum bu duruma.Zaten ayına göre kilosu çok çok iyi boyuna göre değilmiş :) Boyunun 10.5 aylık bebeğin gelişimi ile aynı olduğunu söyledi doktorumuz ondan öyle zayıf duruyor benim çocuğum :) Bunlar dışında ;Ek gıda olayımız son sürat devam ediyor.Damaklarımız fazlasıyla kaşınıyor hatta eli devamlı diş çıkarma belirtisi olan kulak kaşıma işlemimini görüyor fakat hala tık yok bakalım ne zaman çıkarıcak. İlk kelimesini etti ve tabiki anne demedi mem-me dedi onun o iki heceyi vurgulayarak söylemesi karşısında nasıl duygulandığımı anlatmama gerek yok sanırım :) Ve artık bizimde bi yürütecimiz ve ev karıştırma maceralarımız var.Evet yürütece bende karşıydım ve evet bütün zararlarını biliyorum lütfen tekrar hatırlatmayın :) Misafirliğe gittiğimiz bir evde oyalansın diye oturttuğumuzda çok hoşuna gitti ve kendini ordan oraya atmasına bayıldığımızdan doktorumuz onaylamasada almış bulunduk.Zaten sabahtan akşama kadar üzerinde vakit geçirmiyor en fazla 10 -15 dk günde 2-3 kere biniyor o kadar tabi bu süreleri kendi adına evi karıştırarak gayet verimli geçiriyor.


Bizden yine şimdilik bu kadar sesin çıkmıyor diyenlere gelsin bu post. Herkese mutlu hafta sonları diliyorum.Bu arada yarın bebek şenlliğinde olmayı planlıyoruz bakalım neler var neler yok :) Eee başka kimler geliyor?

12 değerli yorum:

banyosuyu dedi ki...

oyyy ne tatlı olmuş bu maşallaahh.
valla biraz 'ammaan biz yaptık, bişi olmadı' tadında olacak ama kardeşim bütün bebekliğini yürüteç üzerinde geçirdi nerdeyse. Birşey olmadı.
kim ne derse desin. herkes pek meraklı zaten 'ayy o yannış' diyip parmak sallamaya. kimse senden iyi bilemez boşverr. zayıf filan da değil ayrıca benim güzel kızım :)

cicibiciseylerr.blogspot.com dedi ki...

nekadar cabuk buyumus bu prenses böle yaa ne cabuk gecmıs aylar dedıgın gıbı..masallah perı kızına buyudukce dahada tatlımı balmı bal oluyor..=)
rabbım onu sıze bagıslasın saglıklı bor omur gecırsın ınsallah..<3

Aktuelmoda dedi ki...

Maşallah canım büyüdü gerçekten Asel prenses.Yaramazlıklar da başlamış,ama çok şeker yaaa.Burdan mıncıklayasım geliyor ;) Demek annesi gibi uzun boylu olucak,kocaman sevgiler..

tcingi dedi ki...

o ilk muzur fotoya bayıldım:))
sağlıklı olduktan sonra dediğin gibi kiloya çok takılmamak lazım zeynepcim:)
defne yürüteci sevemedi bir, biz de aldık ama altı geniş her yere rahatça uzanamıyor ya bizi yürüteç olarak kullanmayı tercih ediyor:)
o son fotograftaki haline bizde "elli böcük" derler, ve ben o böcüğü yerim:)

www.cangama.com

julyet dedi ki...

maşallah, güzel kızımıza. ah o dişler yok mu benim ki bir taneyi atlattı sırada 2. var ama iştah kalmadı efe'de ben yürüteç hakkında uyarmayacağım sizi ilk önce bunu size kimsenin yapmaya hakkı yok istediğinizi yapabilirsiniz bebek sizin! ikincisi efe'ninde bir yürüteci var ve ben çok araştırdım faydası da yararıda yok diye okudum ve tatmin oldum zira ben ablam kardeşim ve kocamda yürüteç kullanmışız ve hiç birimiz sakat veya arazlı değiliz. bebeklerin özgür bırakılmasından ve yaşadıkları dünyayı keşfetmelerinden yanayım yürüteçle bunu çok güzel yapıyorlar efede çok mutlu oluyor. şuradki yazımda okuyabilirsiniz ayrıntılı olarak http://www.ojecadisijulyet.blogspot.com/2012/06/oglum-buyuyor-7-ay-ilk-hastalik-ilk-dis.html sevgiler aseli öperim.

büşra dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

Aselim güzel prenses'e masallah...büyüdü artık abla oldu annesi tam denize atmalık şuan var ya :) tam zamanında doğurmussun kızını...her zaman sağlıklı ve kendi gibi güzel bir hayat sürsün insallah..

gökkuşağı pembesi dedi ki...

maşallah diyorum ve kilonu nasıl kontrol ettin,ne kadar kilo aldın ve nasıl zayıf kaldığını yazabilirmisin bi postunda :) teşekkürler şimdiden

anneolucamben dedi ki...

merhabalar :)
blogunuzu uzun zamandır takip ediyorum :) hamile olunca da sürekli takip ettiğim bloglardan oldunuz... çok sıcak çok güzel bir blogunuz var... asel ile bir ömür mutlu olun inşallah :)
sevgilerimle...

anneolucamben dedi ki...

merhabalar :)
blogunuzu uzun zamandır takip ediyorum :) hamile olunca da sürekli takip ettiğim bloglardan oldunuz... çok sıcak çok güzel bir blogunuz var... asel ile bir ömür mutlu olun inşallah :)
sevgilerimle...

Siu dedi ki...

maşallah kuzuma!

Bu arada cnm neden zararlı deniyor yürüteç ben bilmiyorum :/

istersen özelden de yazabilirsin? :)

Zeynep dedi ki...

banyosuyu çok haklısın canım ;) biraz rahat olup içimizden geldiği gibi davranmak gerekir :)

cicibicişeyler çok çok teşekkürler amin inşallah :)

aktuelmoda çok teşekkürler canım evet zaman öyle hızla geçiyorki sende doğum yaptığın zaman anlıycaksın çok çabuk büyüyorlar :)

tcingi bizimkide ilk zamanlar üzerinde azda olsa vakit geçiriyordu artık pek istemiyor binmek :)

julyet ne güzel yazmışsın ;) ah inşallah bendediş çıkardığında buradan paylaşırım ;)

prensesesim canım benim çok teşekkürler :) evet büyüyor prenses dediğin gibi süper bi zamanlama oldu henüz deniz mevsimini açamasakta havuz olayını açmış bulunuyoruz :)

gökkuşağıpembesi çok teşekkürler :) açıkcası özel olarak bişey yapmadım ekmek yemiyorum ben buna bağlıyorum birde biraz genetik sanırım ;)

anneolucamben çok çok teşekkür ederim güzel sözleriniz düşünceleriniz için :)

sılacım bütün kuzulara maşallah :) yürütecin kız bebeklerde yürümesini geciktireceği yönündeki söylentiden ve bacaklarının ,vücudunun gelişimi açısından önermiyorlar diye biliyorum hoş zaten üzerinde geçirdiği vakit öyle azki boşuna almışız :) pek zararını görüceğimize inanmıyorum ben ;)