25 Mayıs 2012 Cuma

Topicrem Hakkında..

Daha önce şu yazımda Asel'in vücudu ile ilgili yaşadığımız egzama probleminden bahsetmiştim.Doktorumun tavsiyesi ile organik bi marka olan topicrem'in ürünlerini kullanmaya başlamıştık.2 aydır kullandığım bu ürünün çok kısa sürede faydasını gördük biz, yinede emin olmak adına bi süre daha bekledim yazmak için.Halen kullanmaya devam ettiğim bu ürünü aynı problemi yaşayan varsa doktoruna danışarak kullanabilir diye düşünüyorum ;)

3 değerli yorum:

gulsenz dedi ki...

Merhaba Zeynep, blogunun sessiz takipcilerindenim daha onceden bu konu ile ilgili yazdigin yazi Aklima geldi Hemen bidaha okuyayim derken acar acmaz karsima bu postunun girmesine sevindim :)) cunku benimde oglusumda ayni problem var ve bunun icin doktora gittik bugun
Tavsiyen icin tesekkurler...

Zeynep dedi ki...

gulsenz rica ederim :) böyle düşünmene çok sevindim umarım işine yarar ;) geçmiş olsun kuzucuğa

beril dedi ki...

benimde cildim alerjik olduğu için doktor önerdi bu markanın vücut kremini.çok seviyorum bende :D