16 Mayıs 2012 Çarşamba

Lidyana.com dan Anneler Günü Hediyesi

Sizde benim Lidyana'yı daha önce duyupta sitesini inceleyemeyenlerdenseniz hemen inceleyin derim.                                                 
                                                                Lidyana.com 

Bir çok ünlü marka ve tasarımcının ürünlerine kolayca ulaşabileceğimiz harika bir alışveriş sitesi.
Kısmet By Milka,Deniz Kaprol,Fashion By Pride,Nur Yerlitaş ve daha bir çok harika tasarımcıların ürünleri mevcut.
Lidyana.com  anneler gününde sürpriz yaparak bu İlknur Karasoy imzalı harika bileklikliği hediye etti.Üzerinde arapça vav harfinin olduğu görüntü itibari ile anne karnındaki bebeğe benzetildiği için çok beğendiğim ve uzun zamandır böyle bi kolye isterken bilekliğin gelmesi beni çok sevindirdi.

Burdan tekrar tekrar teşekkür ederim.






6 değerli yorum:

Serap Tan dedi ki...

çok da yakışmış kuzuma:)

Zeynep dedi ki...

canım benim teşekkür ederim :)

Adanın Annesi dedi ki...

Gerçekten çok güzelmiş.Ben vav harfinin anne karnındaki bebeğe benzemesini yazıyı okurken farkettim.. Bunun için ayrıca teşekkür ederim :)

Ioana-Carmen dedi ki...

Hy doll! lovely post! what do u say about following each other?:X

FashionSpot.ro

fashionbypride dedi ki...

Bu harika tasarımcılarla aynı platformda ismimin anılması beni gerçekten çok mutlu etti:) Anneler günün kutlu olsun:) Kocaman öpücükler,sevgiler:)

Ilknur Olmez dedi ki...

Çok yakışmış, ben de markafoniye bakarım sık sık ama hediye falan yok :(( Blogger anneyim canım, takipteyim, beklerim bloguma :)