1 Mayıs 2012 Salı

Bizden Haberler :)

Günlerdir sesim soluğum çıkmıyor blogda ama twitterda ve instagramda aktifim. Bu aralar Asel ile birlikte neler yapıyoruz kısa kısa yazıp ses vermek istedim :)
En son Asel'in ek gıdası ile ilgili yazmıştım.Ek gıda yedirme konusundaki bilgilerime cangama bloğunun sahibi güzel Defne'nin annesinin ve Yeşim'in bloğundaki nils-mum bilgileri ekledim.Harmanlayıp ek gıda çeşitliliğini zenginleştirmeye başladım.Benim yararlandığım bu iki bloğa bakıp sizde faydalı bilgiler edinebilirsiniz.Birde bu konuda gurmebebek.com sitesinede bakmanızı tavsiye ederim faydalı bilgiler mevcut.Artık kahvaltıyada başladık.Menümüzde peynir,yumurta,ceviz,bebe bisküvisi ve pekmez var şimdilik.Neler yedirdiğimle ilgili yine ilerleyen günlerde detaylı post yazmamı isteyen olursa yazarım.


Gelişimi hergeçengün değiştikçe ve arttıkça bi insanın varoluşundan itibaren büyümesini izlemek ayrı bi keyif veriyor. Sofrada oturduğumuzda bütün yemeklere saldırıyor.Pet şişe,bardakta su veya çay görmesin direk el atıyor :) Bilgisayar ve telefon hastası ne anlıyor bilmiyorum ama çok ilgisini çekiyor :) Ve bugün itibari ilede odalarımızı ayırmış bulunuyorum bakalım bizi hangi maceralar bekliyor..

Dışarı çıkıyoruz kangurusunda bol bol yürüyüşler yapıyoruz çıkamadığımızda balkon sefası yapıyoruz :)


Bu arada ayın 18inde evlilik yıldönümümüzü kutladık.Zaman ne çabuk geçiyor 3 yıl bitti.



Pazar eşimin bugünse benim doğumgünüm fakat artık kutlama gibi planlara girmiyorum nedense.Bu yıl hayatımın en güzel hediyesi zaten kucağımda ne yapim ben kutlamayı :)


Bizden şimdilik bu kadar herkese mutlu bir hafta diliyorum :)

14 değerli yorum:

cicibiciseylerr.blogspot.com dedi ki...

AMA SİZ ANNE KIZ ÇOK TATLISINIZ YA MAŞALLAH SİZE RABBİM NAZARLARDAN SAKLASIN..MINIK PRENSES SAĞLIKLA BUYUSUN INSALLAH..
YORUM YAZMADAN GEÇEMİYORUM BU GÜZELLİĞE İNAN..=)

banyosuyu dedi ki...

ay o mincik ellerle suratına dokunuyorlar ya insanın. orda eriyip bitiyorum ben. Asel de kocaman olmuş bitanem.Çok tatlısınız anne kız maşallah.
nice doğumgünlerin böyle güzel, böyle sevgiyle geçsin canım.
bu arada valla yazarsan ben neyi nasıl yedirdiğini okurum.ite kaka başladım ben de bişiler vermeye ama emin de değilim doğru yapıp yapmadığımdan.

Süreyya dedi ki...

sevdiklerinizle nice mutlu senelere :)

Serap Tan dedi ki...

Benim prensesim ve onun jr prensesi siz böyle mükemmel ve güzelsiniz ki kıyamam size! Mutlu yıllar buradan da :)

GÜZİN dedi ki...

çook cicisinz çok tatlı kızın maşallah canım:) tekrar doğumgünün kutlu mutlu olsunnn:)

Dilekce.. dedi ki...

Ayyy maşallah zeynep asel'e.. :)) ek gıda işinde kolaylıklar diliyorum, bebek bakımı ve alışverişi ile ilgili bir çok şey öğrenmeyi planlıyorum sayenizde.. bu arada doğum günün kutlu olsun ve mutlu yıldönümleri.. :)

Büşra Aktaş Güler dedi ki...

doğum günün kutlu olsun nice saglıklı mutlu seneleriniz olur inş. Gittikce güzellesen bir bebek asel baktıkca ısırası geliyor insanın :)

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

Sağlıklı aşk dolu nice yıllar zeynep. Lokum Asel gün geçtikçe eti cin olmaya devam ediyor. Öperim kocaman

Zeynep dedi ki...

cicibicişeyler çok çok çok teşekkür ederim güzel yorumun için :)

banyosuyucum canım benim çok teşekkürler :) ah o minik eller benimde içimi eritiyor :) ek gıda ile ilgili daha detaylı yazı hazırlıycam o zaman inşallah :)

süreyya çok teşekkürler :)

serapcım canım benim çoook teşekkür ederim ;)

güzincim çok teşekkürler :)

dilekçe çok teşekkür ederim :) bloglar arası çok güzel bilgiler öğreniliyor gerçekten ;)

büşracım çok teşekkür ederim ;) senin için ısırırım ben ;)

modaeratörüm çok teşekkürler canım bizde sizi öpüyoruz kocaman :)

berrin dedi ki...

ıts beauty den tanıdım şimdi seni bebeğin olmuş allah bağışlasın çok tatlıı maşallahh ..Allah analı babalı büyütsün..
bu da benim bloğum
http://berrinnsbeautybag.blogspot.com/

Sevgi dedi ki...

ne kadar güzel bi bebek maşallah..
geçmiş doğum günlerinizde evlilik yıldönümüzde kutlu olsun.. allah size yavrunuzla bir ömür huzur ve sağlık versin inşallah..
blogger annelerden geldim.. sizide beklerim..

cecilia dedi ki...

çok tatlı maşallah ya :) ne güzel bir duygu, bu arada evlilik yıldönümünüzü kutlarım, hep beraber ağız tadıyla, mutlu ve huzurlu nice seneler geçirmeniz dileğiyle...

Grace dedi ki...

cok guzel gorunuyorsunuz esınızle bırlıkte bır omur boyu mutluluk dılerım

guzelliknehri dedi ki...

zeytin gözlere bak maşallah =) mutlu bir çocuk ne güzel