2 Nisan 2012 Pazartesi

Kanguru Sorunsalına Çözüm:BOBA CARRIER

Asel'e kanguru almaya henüz 2.ci ayın sonunda karar vermiştik.O zaman gittiğimiz doktora sorduğumda kullanabileceğimizi bir sakıncası olmadığını söyledi ama neye dikkat etmeliyiz nasıl kullanmalıyız bilgi vermedi.Bizde ilk iş attık kendimizi jokere.Oradaki seçenekleri inceledik.Aklımda sling almak vardı fakat kullanımı beni rahatsız etti sanki bebek içinde rahat edemezmiş gibi geldi.Ürünlere bakarken Asel'de yanımdaydı ve onuda oturtarak deneyerek bakıyorduk.Bebek taşıma işlevi gören öyle çok seçenek varki baby sling,mei tai,standart kangurular ve daha bi çoğu.Ne aradığımızı bilmeden aramalara ve araştırmalara devam ettik çünkü Asel bir yere gittiğimizde arabasında uzun süre yatmaktan sıkılıp kalkmak istiyordu devamlı kucakta taşımak zor olduğundan acilen bi kanguru almam gerekiyordu ama içime sineni bi türlü bulamıyordum.Chicco'nun yeni çıkan bir modeline baktık sırt destekli karman çorman ve içime sinmedi diğer klasik kanguruları zaten alıp kullanmam e o zaman ne alıcaktım ben.Tam cybex 2 go almaya karar vermişken twitterdaki konuşmalarda gördüğüm BOBA  ile tanıştım. Piyasadaki kanguruların zaten bebeklerin gelişimi için zararlı olduklarını biliyorum bi kere oturtma şekilleri bile baştan ofsaytken Boba Carrieri denediğim an işte budur dedim ve almaya karar vermem 3-5 dk sürdü.Zaten ürünü kullanıp memnun olanların tavsiyesi ve gerçekten bebekler için en uygun olabileceğini düşündüğüm bi ürün olduğundan bu kararı vermekte zorlanmadım.Birkere kullanımı inanılmaz kolay bugüne kadar denediklerim arasında en basit olanı ama aynı zamanda güvenlide ;) bebeğin rahat etmesi için ihtiyacı olan bi çok şey düşünülmüş aynı zamanda taşıyan kişininde.İnternet sitesinden çok daha detaylı inceleyebilirsiniz henüz internet üzerinden satış yok ama sitede yazan telefon numaralarından iletişime geçtiğinizde yardımcı olunacaktır ya da  Twitterdan iletişime geçebilirsiniz Asel şimdilik aç ve uykusuz değilse kangurusunda gayet güzel duruyor özellikle açıkhavada pek sesi çıkmıyor ama vızıldandığıda olmuyor değil tabi alışacak başka çaresi yok.


Renk ve desen olarak bi çok seçenekte mevcut.Ben tercihimi ilk fotoğraftaki lila olandan yana kullandım ;) En kısa zamanda Asel'lede fotoğraf çekinip koyucam :)

EDIT:Boba markasına artık Harvey Nichols mağazasındanda ulaşabilirsiniz ;)

10 değerli yorum:

Dilekce.. dedi ki...

Henüz bebeğim yok ama olursa alacağım ilk şeylerden birisi bu taşyıcılar olucak :)) Bilgi verdiğin için teşekkürler şimdiden, ben kırmızı olanı çok beğendim ama fiyatını bulamadım netten, acaba ne kadardı fiyatları?

Şantiyenin Gülü (Tender Lady in the construction site) dedi ki...

kanguru da bebek böyle iki büklüm olup sarkıyo ya içim gidiyo benim :( bu çok iyiymiş ama ..

MeLc dedi ki...

Mei taiye benziyormuş bende internetten mei tai aldım oldukça güzel yorumları ama o ipleri inanılmaz uzun hadi evde bağladın çıktın ama dışarda nasıl çıkartıcam nasıl tekrar takıcam biraz zor geldi.Gerçi kullandıkça elim alışırmı bilemiyorum ama bunu daha bi sevdim,unnadoda indirim varken alayım demiştim ama acele etmişim sanırım.güle güle kullanın prensesle ,güzel gezmeler

cicibebe dedi ki...

aklımda bulunsun ilerde lazım olabilir :D güle güle kullanın canım :)

ceydabural dedi ki...

ig'da gördum bugun senden tanıdım almayı dusunuyorum ömer 3 aylık olsun dıye beklıyorum

Zeynep dedi ki...

dilekçe bencede edinilmesi gereken bi ürün 279 tlydi fiyatı

şantiyenin gülü aynen benimde içim gidiyodu ama bunda içim rahat :)

melccim mei taidende memnun olan baya var zamanla kullandıkçada alışırsın tabi ;)

cicibebecim çook teşekkürler :)

ceyda kesinlikle alınası bi ürün ;) ben memnun kaldım tavsiye ederim ;)

Rogerio Rinaldi dedi ki...

We love your blog is wonderful and we are always here.
We are G +1 with the campaign and count on your participation.
Super Glorinha kisses.
http://sbrincos.blogspot.com

sewda dedi ki...

benden büyük bebekleri olan anneleri takip etmek hoşuma gidiyor birçok şeyi öğreniyorum bu taşıyıcıyı daha önce hiç duymamıştım mesela sende gördüm ve çok iyi oldu.benim bebeğim 50 günlük artık alsam olur sanırım.buarada internetten satışı da başlamış.

sewda dedi ki...

sormayı unutmuşum tam olarak kaç aylıktan sonra kullanmaya başlayabiliyoruz boba yı??

Zeynep dedi ki...

sevda öncelikle çok teşekkür ederim takibin için :) ben kullanmaya 4.5 aylıkken başlamıştım, ayaklarını dışarı çıkarmadan içerde kalıcak şekilde kullanım şeklide var ve baş desteğide var ön cebinde bu şekilde doğumdan itibarende kullanılıyor tabi işin uzmanından bilgi almakta fayda var bu konuda neten satış telefonları vardır mutlaka ordan irtibata geçebilirsin bu konuda ;)