9 Nisan 2012 Pazartesi

Boba Carrier Deneyimlerimiz








Herkese bu gri ve soğuk havaya inat güzel ve bereketli bir hafta diliyorum.Önceki yazımda bahsettiğim gibi boba carrier kanguru ile ilgili deneyimlerimi paylaşmak istedim.Asel'i kangurusu ile ilk tanıştırmam sitede yaptığımız yarım saatlik yürüyüşler ile başladı,bu süre içersinde hiç sesi çıkmadı.Daha sonra bu yürüyüşler yerini avm gezmelerine ve pazar gezmelerine bıraktı :) Eğer çok aç değilse ve uykusuzluktan sapıtmamış ise şimdilik gayet sakin kangurusunda duruyor ve hatta uyuyor.Taşırken belimin ağrıyıp ağrımadığını soranlar içinse,şuan Asel 6.820 kilo 1.5 saat hiç dinlenmeden yürüdüğümde sırtımda hafif ağrılar başladı dolayısıyla hiç ağrımıyor diyemem ama rahatsız edici boyutlarda değil en azından kucağımda taşırken çektiğim kol ağrıları kadar değil :) Kısacası ben çok memnun kaldım üstelik içim çok rahat çünkü Asel kangurusunda gayet rahat ve anne karnı hissiyatı uyandırdığı kesin olucakki gürültüde bile rahat rahat uyuyor.Buyrun fotoğraflarla boba maceralarımız :)

Site içi yürüyüşlerimiz..


AVM gezilerimiz..

Pazar gezimiz..

Kanguruyu babamızda test etti onayladı :)

33 değerli yorum:

'Ezginin Günlüğü' dedi ki...

Maşallah sizee :) Zeynep'cim yine fıstık gibisinn annelik sana çok yakışıyor canımmm

pembe mor alg dedi ki...

bakışlara bak ya:)

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

ayyy yerim seni büyümüşte gezmelere gidermiş annesiyle...Masallah küçük prensese ;)

queen_ff dedi ki...

Çok güzel gözüküyorsunuz..Maşallah...
Ayrıca ne kadar fit duruyorsunuz.Kilolardan eser kalmamış..Nasıl oluyor bu?
Sevgiler
Feyza

queen_ff dedi ki...

Çok güzel gözüküyorsunuz..Maşallah...
Ayrıca ne kadar fit duruyorsunuz.Kilolardan eser kalmamış..Nasıl oluyor bu?
Sevgiler
Feyza

pembe fiyonk dedi ki...

çekirdek aile gezmleri başlamış.maşallah çok güzel bir annesin canım

Zeynep dedi ki...

ezginin günlüğü çok çok teşekkürler :))

pembe mor alg pek bi anlamlı bakar küçük hanım :)

prensesim aynen aynen gezmelere son sürat başladık :)

feyza çok teşekkürler :) kilolardan kurtulmak için özle bişey yapmıyorum aslında genetik sanırım biraz :)

pembefiyonkcum çok teşekkürler canım güzel yorumun için :) başladı gezmeler havaların güzelleşmesiyle ;)

Serap Tan dedi ki...

artık bobanız var serap teyzesıne de getır bakalım :) opuyorum ıkınızı dunyalar guzelı annesı ve kızı!

Ayşegül Yılmaz dedi ki...

Siz çok güzelsiniz ama maşallah size :) Allah nazarlardan saklasın sizi :)

gecemavisi dedi ki...

Zeynepcim ne yapsan yakışıyor sana ;)

gecemavisi dedi ki...

zeynepcim ne yapsan yakışıyor, sevgiler ;)

Rainbow Gatherer dedi ki...

maşallah cok tatlı =)

banyosuyu dedi ki...

Valla kusura bakma ama bu yazıda sana bakmaktan Asel'e dikkat bile edemedim
Maşallah 2nize de :)
bende de mei tei midir nedir ondan var da ayakları böyle ayırmak gerekiyor ya sanki rahatsız olurmuş gibi hissedip kullanmaya başlamadım ama Asel çok rahat görünüyor.demek ki sıkıntı olmaz artık kullanabiliriz.

kendimodam dedi ki...

merhaba zeynep çok güzel resimler....maşallah asel çok tatlı...bu arada bobayı bende düşünüyorum.ama sitedeki telefonlar açmadı.sipariş verdiğinde kaç gün içerisinde geldi.ayrıca fiyatınıda merak ediyorum.mail adresime gönderirsen çok sevinirim...

kendimodam@gmail.com

Zeynep dedi ki...

serapcım geliriz tabi canım benim :))

ayşegülyılmaz çok teşekkür ederim :) sizin güzel gözleriniz öyle görüyor ;)

gecemavisi çok teşekkürler :)

rainbowgatherer çook teşekkürler :)

banyosuyu canım benim öpüyorum seni ;)) bende ilk gördüğümde bacakları böyle rahatsız olur diye düşünüyordum ama asıl sağlıklı olan duruş buymuş ;) kullanabilirsin ama mesela bu duruş için 5 aydan sonra kullanabilirsiniz dediler bana aselin fiziki gelişimi 1.5 ay önde gidiyomuş drumuz öyle söylemişti o yüzden ben biraz erken başladım kullanmaya ama zaten oldu 5 aylık artık ;)

kendimodam çok teşekkürler mail atıyorum hemen ;)

MeLc dedi ki...

Öyle güze görünüyorsunuzki resimlerde maşallah size

pinar dedi ki...

resimler cok güzel bebiş cok tatlı yalnız ben birey demek itiyorum su bebek tasıma aparatları yeni dogan bebekler için cok tehlikeli bebeklerin karın kaları ve akcigerleri daha tam olarak gelişmedigi için böyle tasınması cok yanlıs amerikada bu tip seyler yasaklandı diye biliyorum Allah korusun her gördügümde yolda sokakta yüregim agzıma geliyor ben ce bebek biraz daha büyüdügünde kullanmalısınız
sevgilerimle

Zeynep dedi ki...

melccim çok teşekkürler canım darısı sizin başınıza :)

pınar teşekkür ederim kanguru konusunda bende çok araştırma yaptım ve sonucunda bebeğin fiziksel gelşimine zarar vermeyen nadir kangurulardan biri olan boba'yı almaya karar verdim. bi çok sağlık örgütü ve kuruluşundan ödül alan bi tasarım bu bebekler konusunda en iyisi yani aksi olsa bu kadar ödül almaz ve kullanılmazdı diye düşünüyorum..

tcingi dedi ki...

asel de sen de süpper görünüyorsunuz:) öperim ikinizi de!!

Aktuelmoda dedi ki...

Ayyy nasıl da şekersiniz Zeynep'cim ikinizde.Maşallah...böyle cici anne çocukları gördükçe zaman çabucak geçsin,bebişim gelsin istiyorum..Deneyimlerini paylaşmaya devam et canım,ilerde bana çok yararı olucak emim.Kocaman sevgiler..

Zeynep dedi ki...

tcingi canım çok teşekkürler bizde seni ve defneyi öpüyoruz kocaman ;)

meltem dedi ki...

ayyy ana kız çooook tatlısınız maşallah:)) ne kadar fit görünüyorsun, harikasın valla. bu arada, yeşil pantolonuna bayıldım, nerden aldığının öğrenebilir miyim? konuyla pek alakası olmadı ama ;)

Zeynep dedi ki...

meltemcim çok teşekkürler :) pantolon aslında tam olarak kot değil, hafif pantolon kumaşından tayt ;) pieces marka boynerlerden bulabilirsin..

zeys dedi ki...

ne kdr genc ve guze bır annesın..bayıldım ıkınızede

ismihan dedi ki...

allah nazarlardan korusun sizi sevgilerle :) bana da beklerim

ChunLi Beauty dedi ki...

:)) sanki hic dogum yapmamış gibisin!! keşke bende böyle olabilsem!! seneye aranıza katılmaya niyetim var bakalım hayırlısı :)

Zeynep dedi ki...

zeys çok teşekkür ederim güzel düşüncen için :)

ismihan çok teşekkürler :)

busecim canım benim eminim sende böyle olucaksın ;) oo süper niyetlendiğine göre artık senden güzel haberleri bekleriz ;)

Fincan Teyze dedi ki...

Blogger annelerde gördüm bloğunuzu merhaba demek için uğradım. Bloğunuzu izlemeye aldım... Ben de beklerim ;)

Zeynep dedi ki...

fincan teyze çok teşekkürler hoşgeldin :)

all about skin care blog dedi ki...

Ne güzel bir anne olmuşsunuz! :) Anne-kız çok tatlı :) Tanrı'm hiç bozmasın mutluluğunuzu..

Zeynep dedi ki...

all about skin care çok teşekkür ederim :) ne güzel sözler bunlar :)

Siu dedi ki...

ikinizi de severim :) çok tatlı çıkmışsınız.. ve dediğin gibi hayat kurtarıcı parçalardan biri :)

Zeynep dedi ki...

siucum gerçekten öyle aldığıma en çok sevindiğim ürünlerin başında geliyor boba :) bizde seni ve denizi öperiz ;)