14 Mart 2012 Çarşamba

WestwingHome Alışveriş Sitesi

Başta belirtim bu siteyi paylaşmamdaki amaç reklam falan değil.Bisürü gelen basın bülteni var fakat kendim deneyip fikir sahibi olmadığım şeyler hakkında burdan yazı yazıp bloğu gereksiz görsellerle doldurmayı sevmiyorum.
Uzunca bir süredir alışveriş siteleri içinden en çok dekorasyon ağırlıklı ve bebek giyimi üzerine olanlar ilgilimi çekiyor. Geçtiğimiz günlerde de bu siteyi gördüm ve çok beğendim.Malum yeni evime taşınalı çok olmadı ve halen dekorasyonda bazı değişiklikler yapmaktayım büyük veya ufak tefek değişiklikler herzaman için iyidir.Bazen salonda değiştirilen bir obje bile bambaşka bi havaya sokabiliyor evi.Eğer sizde ev eşyalarına meraklı hele birde internetten alışveriş yapmayı seviyorsanız bu siteyede bir göz atın derim ;) www.westwing.com.tr Unutmadan 'dergi' bölümünede girip karıştırıp ufak tüyolar almakta fayda var ;)


1 değerli yorum:

hirdavatfirsati dedi ki...

Merhabalar, dekorasyonla ilgileniyorsanız, biraz farklı bir sektörü olsa da www.hirdavatfirsati.com online mobilya ve mutfak aksesuarları satış sitesini de deneyebilirsiniz. Biraz değişik bir alan fakat mobilyalarınızın kulplarını değiştirmek ya da mutfağınıza bazı aksesuarları almak için kolay bir yol. Yorum yapma fırsatını verdiğiniz için teşekkür ederim.