22 Mart 2012 Perşembe

Dilimizin Alltı Bağlı Bizim :)

Asel'in dilinin altında bağ olduğunu biliyormuydunuz? :)

                                                                Bir haftalık Asel

Asel doğduğunda dilinin altında bağ olduğunu öğrendik.İstersek kestirebileceğimizide söylediler ama nasıl kıyılırki :( Zaten benimde dilimin altında aynen bu şekilde bağ varmış ve ilkokula gidene kadar 'r' harflerini söyleyemiyordum :) Annem benimkini kestirme gereği duymamış ki zaten gerekte yokmuş :)

27 değerli yorum:

miu dedi ki...

yok bencede kıyılmaz o kuzucuga:)

zelis dedi ki...

ilk kez duydum..:)sagligina zarari olmadiktan sonra varsin olsun hem..:)

Şantiyenin Gülü (Tender Lady in the construction site) dedi ki...

ayyy canım benim yaaa sağlıkla ilgili problem yaratmıyosa hiç kestirme ben olsam hiç dayanamazdım :(

pembe mor alg dedi ki...

ay tipe bak yerm seni...

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

Kıyamam sana ben ya nasıl basmış yaygarayı görende bişiy var sanacak :) çok nazlı bu kız çocukları çoook ;) miniğim benım çok güzel bi kız olcak annesi, allah banada nasip etsin insallah...benım kız arkadışımın bebegi duru'nun da 2 tane dişi vardı doğuştan...aldırdılar şimdi aynı yerden yine çıktı...:)

Büşra Aktaş Güler dedi ki...

aaaa ilk defa duydum böyle bişeyi :) eee sonra geciyormuymus seninki gectimi zeynep ?

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

ay ben onun agzını burnunu yerım ama kıyamaz ınsan..ben guya doğdugunda sunnet yaptıracakjtım o kadar kesın kunustum herseyı ayarladım...bı doğdu bı aldım onu koynuma vazgectım :)))

nilsmum dedi ki...

İlk defa duyuyorum Zeynepcim. Konuşma bozukluğu yapacaksa ileride küçük bir operasyonsa yaptırın ama hiç bir deformasyon olmayacaksa yaptırmayın tabi

modamakyajveben dedi ki...

benimde var.ocukken bana da demislerdi,fakat ben istememistim,zaten bütün harfleride noral konsuyorum.halene var,bi problm yaratmadi bana

Fashion Mini dedi ki...

bende ilk kez duyuyorum, kıyılmazki bu yavrucağa :)

Zeynep dedi ki...

miu bencede :)

zelis sağlığını etkiliycek bi durumn olmadığı için bende kesilmesi taraftarı değilim..

şantiyenin gülü aynen kestirmiycem ..

pembemor alg :))

prensesim çok yaygaracı bi kız bu :) demek dişli doğdu he çok ilginç. canım allah sanada senin gibi güzel bir kız evlat nasip etsin inşallah :)

büşracım sonradan kaybolan bişey değil ama herhangi bi sıkıntı yaratan bişey değil yani bn hiç bi sıkıntı çekmiyorum :)

kokossshhhkelebekcim sende büyüdüğünde anlı şanlı yaparsın sünnetini :) hakikaten kıyılmıyor bebişlere..

nilsmum canım bnde bi sıkıntı yaratmadı drlar çokda gerekli görmediler o yüzden düşünmüyorum kestirmeyi ..

modamakyajveben bunu duyduğum iyi oldu :) bnde kestirmiycem zaten ;)

fashionmini bencede kıyılmaz :)

 Stil Direktörü  dedi ki...

aşkım benim de öyle allah allah herkesin öyle sanıyordum ben

Zeynep dedi ki...

edim aslında herkesde var bağ ama sanırım bizimki biraz daha önde olucakki doktorlar banada aselede kesmeyi önerdi

Zeynep dedi ki...

edim aslında herkesde var bağ ama sanırım bizimki biraz daha önde olucakki doktorlar banada aselede kesmeyi önerdi

Yemekheyecani (Emel) dedi ki...

Bloglari dolasirken blogunu kesfettim....
cok hosuma gitti ve izlemeye aldim
sende buyur gel cok sevinirim....

sevgiler :-))

Filiz dedi ki...

Canım hiç takılma dil bağına, benim kızımda da var bir iki aylıkken doktorumuz fark etmişti, biraz bekleyelim konuşmaya başlayınca sorun olursa keseriz dedi, kızım şimdi 6 yaşında konuşmayı geçtik şakıyoruz :)) bence bunu hiç sıkıntı etme, hatta sakın kestirmeye kalkma, eğer doktorun zamanı gelince keselim dersede çok basit bir operasyon inan kulak deldirmek gibi, yaptıran arkadaşlarım var, ama dediğim gibi konuşmada ya da çiğnemede sorun oluyorsa gerek duyuluyor .
Aaaa birde dillerini bizim gibi dışarı uzatamıyorlar, ama dillerini içeri kıvırınca kalp şeklini alıyor :)) Benim kızım bunu oyun haline getirdin ben farklıyım dilim kalp oluyor sende yap görelim diyor bana :))

Ayşegül Yılmaz dedi ki...

Canım merhaba :) Yerim senin o kuzucuğunu maşallah çok şeker :)
Dil altı bağına gelince benim oğlum doğduğunda doğar doğmaz annem farketti . Doktora gösterdiğimizde kesilse iyi olur dediler ki bebekken benimde varmış kesilmiş. Oğlumunkinide sünnetini yaptırırken bebekdi zaten onuda lazerle kestiler. 3 dak. ya sürdü ya sürmedi kanama falanda yok hissetmedi bile. Artık yeni yöntemler var.Eğer yaptırıcak olursanda için rahat olsun canım.

Zeynep dedi ki...

emel hoşgeldin çok teşekkürler :)

filiz çok teşekkür ederim bunları benimle paylaştığın için :) benimde dilimin altındaki bağ bende sıkıntı yaratmadığından çok sorun etmiyorum umarım asel'de de sıkıntı yaşamayız :)

ayşegülyılmaz valla iyiki yazmışım bunu dil atında bağ ile doğan baya bebek varmış, farklı deneyimleri duymak iyi oldu çok teşekkürler ;)

~♥ Nurs..~ dedi ki...

Ay aman dilini yesinler onun ne güzel bir bebek bu böyle. MaşaALLAH.

Vintage Duygular dedi ki...

Zeynepcim hic duymamistim, ama sorun olmuyorsa bende asla kiyamazdim kuzuma.En kötüsü sorunu bu olsun, öperim bal akan yanaklarindan.
(Böyle bir resim kiziminda var,o aylarda,ayni surat :)) her halleri ile tatli melekler)

Zeynep dedi ki...

nurs çok teşekkürler :)

vintage duygular şimdilik sorun olmuycak gibi görünüyor canım kestirmiycem o yüzden.Dediğin gibi herhalleri bir başka güzel oluyor :)

bensu dedi ki...

maşallah allah bağışlasın nazarlardan korusun çok tatlııı bu minik canaa nasıl o eziyet çektiririlrr yaa böylee daha tatlı yerimm onu ;)) eger benim bloguma bir göz atıp katılmak isterseniz beklerim ;) http://bensukaya.blogspot.com/

şimdiden teşkkürler sevgiler..

Zeynep dedi ki...

çook teşekkürler :) bloğunuza hemmen geliyorum :)

Acemi terzi dedi ki...

allah bağışlasın zeynepcim.ablamın 2 aylık bebeği var ve aynı şekilde onun da dilinin altı bağlıydı. Doktor ileride konuşma problemi yaşayabileceğini(ki bu gibi durumlarda konuşamayan bebekler bile varmış) söyleyip kesilmesini tavsiye etti. Ablamlar da yaklaşık 1 ay önce kestirdiler. Çok küçük ve ağrısız bir operasyon ile kızımız kurtuldu bağından. İyileşmesine gelecek olursak çok kısa bir sürede iyileşti. zaten bebeklerin gelişimi hızlı olduğundan çabucak yenilendi,iyileşti. Her ihtimale karşı bir kaç doktora daha fikrini sormanızı tavsiye ederim.
sevgiler
merve
acemiterzi.blogspot.com

Zeynep dedi ki...

acemi terzi ablanın tecrübesini paylaştığın için çok teşekkürler :) aynı durum bendede var olduğundan ve bi sıkıntı yaratmadığından asel'in de bağını kestirmek istemedim açıkcası ilerde bi problem olursa kestiririm ;)

tubitos dedi ki...

çok tatlı maşallah allah nazarlardn korusun

Zeynep dedi ki...

tubitos çok teşekkürler aminn :)