8 Mart 2012 Perşembe

Cakepoppery :)








Uzunca bir aradan sonra tekrar merhaba :) Öncelikle tüm kadınların Dünya Emekçi Kadınlar Günü kutlu olsun! Kadın haklarının daha çok geçerli olduğu kadına şiddetin son bulduğu güzel bir ülke diliyorum artık.

Dün eşim elinde kargo kutusuyla gelince çok şaşırdım.Sevgili Figen ki kendisi aynı zamanda itsbeautyninde kurucusu ablam ile işbirliği yaparak bana bu harika sürprizi yapmışlar.Yani tam da dünya kadınlar gününe denk gelmesi süper oldu.Kadınların böyle küçük sürprizlerle şımartılması pek hoş oluyor tabi böyle şeyleri beylerden bekliyoruz! Figen'in bu harika el emeği ürünlerini instagramdan görüp bayılıyordum zaten dünde tadına bakınca beğenim kat kat arttı.Nasıl lezzetli nasıl harika tatları var anlatamam yiyip görmek lazım :) Üstelik cakepoppery bi çok kek çeşidi ve süsleme çeşidi ile herkesin beğenisine hitap edicek kadar geniş bi skalaya sahip.Sizde bu harika cakepopperyleri incelemek tadına bakmak isterseniz buyrun adresi : http://cakepoppery.com/




Bu kutu artık bomboş :)





6 değerli yorum:

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

asel nasıl?? bu arada uzun zamandır yoktun evett...o mıs kokulu cıkolatalar enfes gorunuyor:)))

Zeynep dedi ki...

kokossskelebek cakepoplar harikaydı gerçekten ;)
asel'de çok iyi allaha şükür düzenini kurmaya çalışıyoruz hergeçengün yeni yeni huyları çıkıyor :) çok eğlenceli,ondan vakit buldukçada yazı giriyorum :)

Gelin adayı dedi ki...

Nefis görünüyorlar :) İnsanın çevresinde böyle düşünceli insanlar olması çok hoş :) Bu siteye hemen bakıyorum çok ilgimi çekti

Tuğba dedi ki...

Çok tatlı çok nefisti...

Nani'nin Günlüğü dedi ki...

harika görünüyorlar:)
blogger anneler birbirini izliyor, ben seni izlemeye aldım, bende seni bloguma beklerim sevgiler:)

Müge'nin Listesi dedi ki...

bir bloger annesı olaak takıpteyım...bende beklerım