8 Mart 2012 Perşembe

Avon Foot Works

Fotoğraf makinam bozulduğundan ve hala yenisini almaya fırsat gelmediğinden kozmetik ve dekorasyon postları beklemede,ancak bu kremleri Iphone ile fotoğraflayıp paylaşmak istedim. Havalar pek iç açıcı olmasada malum önümüz yaz ve bu dönemler kendimizi en çok bakıma aldığımız diyetlerin başladığı dönem :) Avonun ürünlerini çok kullandığım söylenemez ama kremlerini çok sevdiğimi daha öncede söylemiştim.Bu ayak bakım kremlerinide ablamın tavsiyesi üzerine aldım ve çok memnun kaldım.Yuvarlak kapta olan yoğun nemlendirici diğeri ise ferahlatıcı-rahatlatıcı sprey.Harika lavanta kokusuda ayrıca bir artı puan alır.Her ikisindende memnun kaldım tavsiye ederim.



4 değerli yorum:

Tuğba dedi ki...

Bu seri gerçekten güzel,yaz aylarında benim vazgeçilmezim olacak ooohh serin serin ferah ferah! yaz gelsin!!!

Sevda dedi ki...

blogger anneler birbirini izliyor, ben seni izlemeye aldım, bende seni bloguma beklerim sevgiler:)

kelebek116 dedi ki...

Blogunu yeni takip etmeye başladım. Bilinçli ve dikkatli bir annesin. Bence aynı dikkaketi ve özeni kendinede göster ve İranda bile yasaklanan (kanserojen olduğu için) avon ürünlerini kullanman açıkçası beni çok şaşırttı

Zeynep dedi ki...

kelebek116 çok teşekkür ederim avon ile ilgili bı bilgiyi bilmiyordum çok teşekkür ederim paylaştığın için kesinlikle dikkat edicem..