14 Mart 2012 Çarşamba

Asel'li Hayat

Geçen sene Şu yazımda bahsettiğim teyzoşumuzdan hediye gelen bodyyi Asel hanım büyüdü giydide birde annesi ile poz bile verdi.O zamanlar ne kadar uzak geliyordu şimdi bakıyorumda zaman çok hızlı ilerliyor..





Bu videoda da geveze  ama kamera görünce susan Asel'den sizlere selam olsun :)

30 değerli yorum:

cicibiciseylerr.blogspot.com dedi ki...

41 kere maşallah bu prensese yaa çok tatlı annesi bu..kıyafetleride kendısı gibi pek bir cici..sağlıkla buyusun ınsallah.

Tuğba dedi ki...

Canım benim yaa büyüdü maşallah :) kocaman bir maşallah Bal suratıma. 2.fotograf favorim şaşkın! :))

CADI KIZIN DIRDIRI.. dedi ki...

Kocaman bir maşallah asele;)

NİL*MERİÇ dedi ki...

oy oy büyümüşşş maşşallahhh ikinizede,sen dahada güzlleşmişsin gözümden kaçmadııı..(nazar boncuğu)

Kısaca Fd dedi ki...

:) Allah analı babalı büyütsün. Maşallah.

Aktuelmoda dedi ki...

Maşallah nasıl da hızla büyüyor,çok tatlı nazar değmesin...

Zeynep dedi ki...

cicibicişeyler çok teşekkürler :) onu giydirmek bu aralar en büyük favorim :)

ablacım bu sıpa hep şaşkın zaten ya :)

cadı kızın dırdırı teşekkürler :)

nil meriç büyüyor hızla :) ayrıcada iltifatın için çook teşekkürler :)

kısaca fd amin çok teşekkürler :)

aktuel moda amin canım allah herkesinkini korusun nazarlardan darısı senin başına sağlıklı haberlerini takip ediyorum ;)

Selda dedi ki...

hey maşallah ne kadar güzel bir anne ve ne kadar güzel bir bebek. Allah nazarlardan saklasın ikinizi de :)

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

çok tatlıııııı oyyy ben seni yerimmm güzel kuzu ya öp yanaklarından benim için kocaman olmuş bile canım...darısı başıma ;)

j.d. dedi ki...

Ay kuzu, yerim ya çok şeker olmuş maşallah maşallah :)

Vintage Duygular dedi ki...

ooooy Masallah! cook tatli olmus,Masallah bin kere. Kendi kizim gözümün önüne geldi..Ayy zaman nasilda geciyor, su anlar simdi nasilda özel geliyor bana. Gerci su anda (kizim 15aylik olucak 3gün sonra) ayri tatlilar.Bidi bidi papagan gibi herseyi taklit ediyor, yaptiklarini yapiyor falan ;)

büşrankara dedi ki...

ayyy ben seni yerimmm:))Tü tü tü maşallah nazar değmesin konuşmasını yerim ben onun:)Allah nazarlardan sakınsın Ana kız ortalığı yakıyorsunuz:)Maşallah

sevgiler:)

Aslıcan dedi ki...

çok güzelmiş :) bayıldım maşallah size

Zeynep dedi ki...

selda çok çok teşekkürler :) amin canım :)

prensesim öpüyorum senin içinde ;) canım benim evet darısı başına artık ;)

j.d teşekkür ederizz :)

vintageduygular heranları ayrı keyifli dimi :) ben bile yeni doğmuş bebek gördüğümde asel'in ilk günlerini özlüyorum :)

büşrankara çok çok teşekkür ederiz :)

aslıcan çok teşekkürler :)

Venuste Hayat dedi ki...

:)))) pek inanmamis canim onu cekmedigine :P masallah, pek bi cici!

MeLc dedi ki...

Şeker şey çok tatlı maşallah, Allah nazarlardan korusun

Filiz dedi ki...

Blogger anneler'den geldim, blogunu izlemeye aldım, bende bloguma beklerim canım :)
maşallah nasıl tatlı bir bebek bu :) rabbim nazarlardan korusun :)

Beyaz Büyü dedi ki...

ay ama kocaman olmuş Asel!! pijaması ayrı bir harika zaten! kocaman bir maşallah ikinize :)

Zeynep dedi ki...

venüste hayat :) cin gibi valla kandıramıyoruz :D

melccim amin canım :) prensini bekliyoruz bizde heyecanla ;)

filiz hoşgeldin ne iyi ettin :) amin cümlemizinkini korusun allah ;)

mervecim :) canım benim büyüdü büyüdü kocaman oldu selamı var sana ve ablana ;) öpüyoruz canım seni :)

Elif dedi ki...

Kamerayı görünce utandı galiba, maşallah nazar değmesin :)) Ben oğlumu hala klasik ninnilerle uyutmaya çalışıyorum, bu melodiyi nereden bulabiliriz :)

Elif butik pasta tasarım dedi ki...

Blogger anneler'den geldim, blogunu izlemeye aldım, bende bloguma beklerim canım maşallah çok tatlı:)

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

masallah masallah masalah..ıkınızde harıka gorunuyrsunuz..zaman oyle hızlı gecıyorkı tum yorgunluklar unutuluyor..saglık ve sans hep sızınle olsun..bu arada cekılısım devam edıyor..ayrıca bloguma her zaman beklerım

MODAVESAİRE dedi ki...

maşallah çok şekersiniz anne kız:)

tugbasatelier - Tugba Tunckaya dedi ki...

Ben yerim bu şirinlik abidesini şaşkın şaşkın nasılda bakıyo...

zelis dedi ki...

ayy yerimm masalalhh:))
videoyu görünce sustuya,koptum koptumm:))sanki biliyorda özellikle yapiyor:))uyyy:))ne sirin ya bunlar:))

Zeynep dedi ki...

elif teşekkürler :) bu çalan melodi fisherprice'ın dönencesinde var ;)

elifbutikpastatasarım hoşgeldin çok teşekkürler :)

kokossskelebek çook teşekkürler canım çekilişine yorum bıraktım bile ben ;) bloğunuda severek takip ediyorum ama genelde telefondan girebildiğim için yorum bırakamıyorum :(

modavesaire çok teşekkürler :)

tuğbacım fazlasıyla şaşkın :)

zelis karnımdaykende böyleydi bu cadı kamerayı açınca oynamayı bırakıyordu :)

 Stil Direktörü  dedi ki...

Hahah bu yaşta bloggerlığı öğreniyor meleğim ya nasıl şaşkın! Kızım yalnız sana nasıl yakıştı doğum taşsın yahu! Az büyüsün kardeşim der gezersin canısı şimdi de videoya geçicem tutma beni ha hayatt .) Maşallah size öperim

Zeynep dedi ki...

hehehh öğrensin öğrensin ;) canımsın ama asıl taş sensin ;) bizde seni öpüyoruz kocamann :)

Scissor Hands 81 dedi ki...

allah nazardan saklasın allah analı babalı bütüsün maaşallah. Doğum da oldu gel hadi sıra kendine bakmaya geldi , keselim şu saçlarını artık senin

Mercan dedi ki...

maşallah bu nasıl güzel bir bebek ve ne güzel bi blog serüvenleriniz gerçekten çok tatlı bana da beklerim:D
http://coralsfashion.blogspot.com/