10 Şubat 2012 Cuma

Bu Aralar..

Asel Hanım'ı biraz üşütmüşüz ilaç kullanmaya başladık, allah'tan hastalığın başında müdahale ettikde bronşite çevirmedi öksürük şurubuyla tedavisi devam ediyor. 2 haftadır evden dışarı adım atmadık çok şükür şuanda daha iyi. Asel hastayken burnu tıkandığında hınkırmayı bilmediği için ne kadar zor bi durum oldugunu yazmıştım twitterdan o sırada http://yesilerik-yesilerik.blogspot.com/ bloğunun sahibi mltm imdadıma yetişti ve otri bebenin burun aspiratörünü önerdi.Gece nöbetçi eczane bulup aldık ve çok memnun kaldım.Eğer sizde benim gibi böyle bi aspiratörden haberdar değilseniz haberiniz olsun diye yazıyorum mutlaka edinin ;)




Ve sizi Asel'in uyku arkadaşı ile tanıştırayım :) http://www.uykusuzanneler.com/ sitesinde UYKU ARKADAŞI başlıklı yazıdan sonra alma kararı aldım.Benimde küçükken bi tavşanım varmış ve kulaklarını emerek uyurmuşum :) Asel'de de işe yarar umarım bu uyku arkadaşı.



Bu arada ben neler yapıyorum?Kar yağdığından beri çıkıp keyfini çıkaramadığımdan dert yanıyordumki dün Asel'i anneme bırakıp çıkıp karda yürüyüş yapma keyfine eriştim nihayet :) Bugünde hazır ablamı bulmuşken dolaşmaya çıktık eve dönerkende soğuk havaya rağmen fotoğraflarımı çektirmek istedim bloğa kombin postu koymak adına fakat ne mümkün buz gibiydi hava anca bu kadar oldu bu havalarda :) Vee uzun bi aradan sonra vermem gereken 4 kiloyla ben karşınızdayım... Herkese harika bir haftasonu diliyorum :)

19 değerli yorum:

Grace dedi ki...

canım cok gecmıs olsun kuzucugumuza

alliyah dedi ki...

Bence o 4 kilo çok yakışmış veremesende olur:)

pembe fiyonk dedi ki...

yerim ben o kuzuyu :) çok geçmiş olsun canım.allahtan başında farkında varmışsınız.
canım sen halinle güzelsin zaten.özlemişim kombin postlarını.
sevgiler

zeyzey dedi ki...

ay kıyamam ben ona çok geçmiş olsunn tontişe

MODAVESAİRE dedi ki...

yok tatlım harika görünüyorsun, eski halinden bile güzelsin desem ? inan, öyle bence:) annelik yaramış :)) sevgiler

zelis dedi ki...

gecmis olsun canim,Asel bebek tez zamanda atlatir insallah soguk alginligini..
bu senin 4 kilo almis halinmi,inanmam cünki tas gibisin;-))

cicibiciseylerr.blogspot.com dedi ki...

HER DEFASINDA PCNIN CAMINA YAPIŞIYORUM POSTUNU GÖRÜNCE, BU MİNİK PRENSESİ GÖRECEĞİM DİYE..
OKADAR TATLIKİ BAK BAK DOYULMUYOR 41 KERE MAŞALLAH..
RABBİM SİZE BAĞIŞLASIN HAYIRLI EVLAT OLSUN İNŞALLAH,SAĞLIKLA BÜYÜSÜN..
KOMBİNİNDE SANA COK YAKIŞMIŞ CANIM VALLA ÇITIRLIĞINDAN HİÇBİRŞEY KAYBETMEMİŞSİN TEBRİK EDERİM BOMBA GİBİ GÖRÜNÜYORSUN..
BAYA DÖKTÜRDÜM BEN YİNE ASELİ GÖRÜNCE..:)
SEVGİLERİMİ YOLLUYORUM ANNE VE PRENSESİNE..!

SERAP TAN dedi ki...

Sen deli misin yavrum bu bebisle bu fizikle ne kilosundan bahsediyosun ayolll;) harikasin cok fitsin ve bu konuda ciddiyim biliyorsun ayrıca o taytin sana cok yakışiyo uzun bacakların kar kıs dinlemez annem outfitini her daim cix tutar öperim o boncuk gözlüyü ve seni

AtolyeKedi dedi ki...

Maşşallah harika görünüyorsun!!

Sochic dedi ki...

tosuncuğa geçmiş olsun yaaa tam sıkıştırmalık zamanlar maşallah Asel'e de sana da:)

Durucayaşamak dedi ki...

çok geçmiş olsun aselciğe,bende en çok otri bebe nazal burun aspiratörü kullandım harika bişey.bizi de kurtardı pek çok zaman.kilo yakışmış sana da asel hareketlenince zaten giedecek,hatta daha bile zayıflarsın sevgiler

Zeynep dedi ki...

grace çok teşekkürler :)

alliyah çok teşekkür ederim ama pantolonlarıma sığmam lazım :D

pembefiyonkcum çok teşekkürler :) evet başında yakalamamız çok iyi oldu :)

zeyzey çok teşekkürler :)

modavesaire çook çook teşekkür ederim ;)

zeliscim inşallah :) çok teşekkürler :)

cicibicişeyler aminn inşallah :) çok çoookk teşekkür ederim bu güzel sözlerden sonra kanatlanıp uçarım ama ben ;)

serapcım şekerim bizde seni öpüyoruz kocaman ;)

atolyekedi çok teşekkürler :)

sochiccim tatlım çok teşekkürler :) gerçektende sıkıştırmalık tam ;)

durucayaşamak kesinlikle çocuk olan her evde bu aspiratörden olmalı ;)

renkli kuşla herşey tadında dedi ki...

dışarı tek çıksan değil çocuklu evli olduğun belli olmuyo maşallah :))
asel hanım yakında ele avuca sığmaz ,peşinden koşturunda değil 4 ,14 kilo verirsin Allahın izniyle:))

geçmişler olsun

viva dedi ki...

aspiretörden almanyada hic duymadim ama türkiyede akrabalariminda cocuklari hastaymis ve bunu kullaniyorlarmis : D

yesilerik dedi ki...

canım benım postunu yenı gordum mınık prensesın mınık buruncukları rahat etsın otrı bebe cıdden her anneye onerdıgım bırsey ama cok fazla kullanmakta kılcal damarlara fılan zarar verıyormus o gun twıtterdan bırılerı soylemıstı aklında bulunsun operım;)

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

AMA HIC KILOLU DURMUYORSUN MASALLAH SANA COK BEGENDIM..ASEI YERIM BEN KIYAMAM ONA CANIM BENIM YA...UYKU ARKADASINA HEMEN BAKACAGHIMMM CUNKU COK IHTIYACIM VAR

xcelis dedi ki...

geçmiş olsun canım benim ya kıyamam ben ikinizede resimlerde süper çıkmışın ne 4 kilosu kusum ya maşallah maşallah =)
iyi haftalar

yemyeşildeniz dedi ki...

geçmiş olsun. uyku arkadaşı işe yaradı mı çok merak ettim :) sevgiler

Zeynep dedi ki...

renkli kuşla herşey tadında çok teşekkürler inşallah dediğin gibi aselin peşinden koştururken veririm o kiloları :)

viva bu gerçekten çok güzel bişey ;)

yeşilerik canım söylediğin iyi oldu aklıma geliyodu zarar verirmi acaba diye drumuzada söyledik ama o bişey demedi zaten en fazla günde 2-3 kere kullanıyorum ;)

kokossskelebek 61 kiloyum eski pantolonlarıma sığacak kadar kilo verim yeter :)

xceliscim çoook teşekkürler canım sanada iyi mutlu haftalar ;)

yemyeşildeniz teşekkürler,uyku arkadaşını şimdilik kokusuna alışsın diye uyurken yatağının içinde tutuyorum elleri ile bilinçli tutmaya başladığında zorluk çekmeden alışsın diye faydalarını umarım bi kaç ay sonra görücem :) ben küçükken tavşanımın kulaklarını emerek uyurmuşum :)