14 Şubat 2012 Salı

Biri Sevgililer Günü mü Dedi?

Aşkın ne olduğunu ben Asel'i kucağıma aldığımda öğrendim.Allah herkese böyle bir aşkı yaşamayı nasip etsin.
Sevgililer gününüz kutlu olsun :)

12 değerli yorum:

butterfly dedi ki...

oyy maşallah o tombik eli yerim ben...anne olanlar hep böyle söylüyo çocuk olduğunda insanın eşine olan aşkı dahamı altta kalıyo bendemi evlenip çocuk sahibi olunca böyle hissedicem???

Zeynep dedi ki...

butterfly insanın gözü kocasını falan görmüyor gerçekten :)

xcelis dedi ki...

ama ama ama herkes aynı şeyi söylüyor ve ben korkuyorum :(:(

Zeynep dedi ki...

xceliscim korkma canım korkma :) ikisininde yeri tabiki ayrı ama evlat aşkı herşeyin önüne geçiyor ;)

Sayın KARACA dedi ki...

Ayy ilkini yaşadım ve yaşıyorum çok mutluyum allaha şükür işallah birde kucağımıza bebiş gelirde de bu aşkın meyvesini yemiş oluruz :) Allah bebeğini sağlıkla sana bağışlasın canım. Aşkın ve sevginin günü kutlu olsun ;)

♥мұ»p»r«i»n«č»є«s»s♥ dedi ki...

Aşkın en güzeli bu olsa gerek!!sana ve evladına allah uzun sağlıklı ömürler versin...Sevgi gününüz kutlu olsun bitanem...

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

en güzel aşk, hoş büyüyünce uçup gidecekler ama turşusunu mu kursak n'psak

ChunLi Beauty dedi ki...

canım yaa!! Allah uzun sağlıklı bir ömür nasip etsin bu güzelliğe

ChunLi Beauty dedi ki...

canım yaa!! Allah uzun sağlıklı bir ömür nasip etsin bu güzelliğe

bulutsuz olmazz dedi ki...

bebeğim dergisinde fotosu çıkan sizin bebeğinizmi?(:

Zeynep dedi ki...

sayınkaraca mutluluğunun devamını diliyorum :)

prensescim canım çok teşekkürler :)

modaeratörcüm bence kuralım turşularını ;)

busecim amin canım :)

bulutsuz olmaz :) bahsettiğin fotoğrafı gördüm bende çok şaşırdım bize ait değil o :)

gecemavisi dedi ki...

Allah annesinden babasından ayırmasın güzel Aseli.
Bambaşka bir hismiş annelik...
Tadınca anladım ben de :) Aşktan da öte. Allah isteyen herkese nasip etsin bu duyguyu tadmayı.