2 Ocak 2012 Pazartesi

Noelbebek Asel ile Mutlu Yıllar :)



Bu yılbaşı bizim için diğerlerinden çok farklıydı çünkü artık aramızda Asel var :) Geçen sene yılbaşı fotoğraflarını paylaşmıştım arkadaşlarla bizde toplanmıştık, bu sene de son dakika alınan bi kararla ailemle beraber yine bizdeydik çok güzel bi gece yaşadık.Geçen yılbaşında bebeğin mevzusu bile yokken, hiç aklımızda yokken 2011de anne oldum ve bu yılbaşına Asel'le merhaba dedik,önümüzdeki sene de Allahın izni ile büyümüş olucak ve biz yine bir yılbaşını birlikte karşılıycaz.Geceye ait fotoğraf yok ama ben yine geçen sene olduğu gibi yeniyıl temalı bir sofra kurdum.Hazırlıkların çoğu anneme aitti bu sefer..

2011'i acısıyla,tatlısıyla geride bıraktık.Dilerim 2012 herkes için sağlıkla,mutlulukta,aşkla ve huzurla geçicek bir yıl olur.Kim ne diliyorsa sahip olucağı bir yıl olsun 2012.





14 değerli yorum:

♥мұ»p»r«i»n«č»є«s»s♥ dedi ki...

mutlu yıllar cnm en güzel yılbaşı bu olsa gerek senin için ;) masallahhhh asel bebeğe çok güzel olmuş, öperim ikinizide...

Grace dedi ki...

canım benım yerım ben onu ama ya ıyı mutlu seneler dılerım cnm

Zeynep dedi ki...

aynen öyle prensesimm :) bizde seni öpüyoruz kocaman :)

grace cok tesekkürler :)

banyosuyu dedi ki...

amanınnn güzelliğe bak.
pek şeker olmuş noelbebek asel.
hepinize mutlu mutlu yıllar.

Alev Özkan dedi ki...

Ne güzel bir noel bebek olmuş. Maşallah :) iyi seneler...

♥sibelinsu♥ dedi ki...

zaman nasıl çabuk geçmiş bloguna bakınca farkettim en son postunda neredeyse yeni evliydin şimdiyse anne olmuşsun...tebrik ederim sağlıkla mutlulukla geçireceği uzun bir ömür diliyorum kuzuya...

SERAP TAN dedi ki...

Kuzucuk nasıl guzel cok yakışmış noel kıyafetleri
Kıyamam ya masumiyet!
Öptüm ıkınızı de :)

Saadet dedi ki...

maşallah diyorum.. en güzel yılbaşı bu bence..

zelis dedi ki...

Masallah.. hayirli bir yil olsun asel bebek icin...saglicakla büyüsün insAllah...

Beyaz Büyü dedi ki...

ayyy ne güzel olmuş yahu Zeynep Asel bebiş :) sağlıklı mutlu bir 2012 diliyorum canım çook öpüyorum! yine görüşmek dileğiyleee :))

Zeynep dedi ki...

banyosuyu çok teşekkürler hepimize mutlu yıllar :)

alev özkan çok teşekkürler :)

sibelinsu çok teşekkürler gerçektende zaman çabuk geçiyor :)

serapcım bizde seni öpüyoruz :)

saadet teşekkürler öyle gerçekten :)


zelis amin çok teşekkürler :)

beyazbüyücüm canım benim görüşmeyeli büyüdü asel :) evet evet ya görüşelim ve sen yine türk kahvesi yap bize içelim ;)

xcelis dedi ki...

canım benim yaa çok mu çabuk büyüyor sanki maşallah maşallah çok tatlı ya sevdiklerinle beraber mutlu sağklıklı bi yıl olsun inşallah Öpoom

sinem dedi ki...

harika yaa bayıldım aynından bitanede ben istiyorum lütfen :) ısırmalık kıvama gelmiş benim yerime ısır lütfen :) yetişemiyorum ben burdan mutlu huzurlu sağlıklı senelere diyorum ve sizi kocaman öpüyorum ;)

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

musmutlu saglıkk hzuuzr ask dolu yıllar.yerım ben onu ama maslalah