31 Ocak 2012 Salı

Asel'li Hayat




Hertelden paylaşım yapan bir bloggerın çocuğu olursa bütün yazılarıda onun üzerine oluyor haliyle :D Bu durum sanırım bi süre böyle devam edicek.En kısa zamanda dekorasyon yazıları ile geri dönücem inşallah:) Bu aralar malumunuz heryer karlar altında.Çamlıca tepesinin eteklerinde büyümüş biri olarak karın benim hayatımda çok güzel hatıraları vardır.Bu sene Asel Hanım yüzünden kar ile pek haşır neşir olamadık seneye acısını çıkarmayı umut ediyorum :) Bu sene çamlıcada, acıbademde ve halkalıda yaşadım karı.Ve ilk defa bi kış kaza atlattık.Dün dik bir yokuştan inerken aniden önümüzde duran arabaya çarpmamak için farklı yöne kırınca arabayı bu seferde karşımıza çıkan insanlara çarpmamak için çaba sarf ederken başka 2 arabaya birden buzlanmış yolda kaya kaya tabiri caizse girdik resmen. Asel'i emzirirken oturduğum kapıdan çarptık üstelik.Verilmiş sadakamız varmış Allah'tan bize bişey olmadı.
Bu arada Asel'li hayat gün geçtikçe hem çok güzelleşiyor hem de biraz zorlaşıyor.O'nu bizim hayatımıza adapte etmeye çalışırken biz onun yaşayış şekline göre adapte olmaya başladık. 10 gün sonra 3.ayımıza giriyoruz ve gün geçtikçe iletişimimiz arttıkça daha keyifli hale geliyor ah birde şu herşeye karışan çok bilen insanlar olmasa ne güzel olucak hayat :) İşte böyle benden yine şimdilik bu kadar kar ve Asel'in fotoğrafları ile başbaşa bırakıyorum ve hafiften üşüten şuanda patır patır altını dolduran Asel'le ilgilenmeye başlıyorum :)


Sıcak su torbası ile tanışan Asel :)


Kara dokunamasakta havasını soluduk :)


Ve Asel ilk elbisesini giyer :)


Benden ve Asel'den daha fazla haber almak isterseniz biz twitterda ve instagramda aktifiz.Sizleride bekleriz :)

22 değerli yorum:

SERAP TAN dedi ki...

benim aşkım! neler olmus ya..cok gecmıs olsun :( dun haıkaten zor bı gunmus gunmus gecmıs bıtms olsun ınsallah..

cicibiciseylerr.blogspot.com dedi ki...

uyy güzelliğe bak yaa yesinler bu periyii..Çok tatlı bir bebeğin var canım 41 kere maşallah..elbiseleride ayrı bie şirin..buarada çok geçmiş olsun çok şükür ucuz atlatmışsınız.

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

şapka çok yakışıyor bu cadıya :)

Kitapçı Kız dedi ki...

Termoforla aynı boy :))))

Çok minnoş ya, pek şeker bi kız olmuş

youknow dedi ki...

maşallah bebişe

banyosuyu dedi ki...

amanınnn sıcak su torbalı fotoğrafa bayıldım.
maşallah güzele.
bu arada çokçok geçmiş olsun.

queen_ff dedi ki...

Allah nazarlardan korusun.Ne tatlı birşey maşallah ;)

Gülgün dedi ki...

Maşallah Asel e ismi gibi kendi de pek tatlı...

 Stil Direktörü  dedi ki...

Geçmiş olsun kuzum yalnız çok trendy olmuş kuzumuz yerim onu ben ya maşallah .)

Zeynep dedi ki...

serapcım sağol canım öyleydi valla :(

cicibicişeyler çok teşekkürler :)

modaeatörüm teşekkür ederiz bende bayılıyorum şapkalı haline :)

kıitapçıkız çok teşekkürler :)

youknow :):)

banyosuyu çok teşekkürler canım :)

queen_ff çok teşekkürler :)

gülgün çok teşekkürler ismini taşırmış ya insanlar aselde o yüzden bal gibi oldu galiba :D

stil direktörüm çook teşekkürler :) giymiyorum giydiriyorum valla kızımı :D

Alev Özkan dedi ki...

Öncelikle çok gecmis olsun. Siz iyisiniz ya önemli olan o. Asel'ede kocaman maşallah. Şirine :)

gecemavisi dedi ki...

geçmiş olsun Zeynepcim,Allah korusun. Aselcik sıcak su torbası kadar minik mi gerçekten :) çok tatlı olmuş büyüdükçe sana benziyo sanki

zeyzey dedi ki...

Maşallah çok bal birşey ya gerçekten tam ismi gibi. =)

Zeynep dedi ki...

alev özkan çok teşekkürler :)

gece mavisi çok teşekkürler :) bana benzeten pek yok ama bilemedim :) sıcak su torbası kadar küçük değil aslında :) fotoğrafta öyle çıkmış

zeyzey çok teşekkürler :)

Tuğba dedi ki...

Ayy zeynepcim sicak su torbali fotograf gercekten ilginc cikmis,hadi bir daha cekelim desem olmaz boyle,minicik birsey cikmis.birde ayni sen o fotografta :) ayy ama cok tatli yaa bal bu ;) operim!

Noni dedi ki...

Zeynepcim çok geçmiş olsun gerçekten verilmiş sadakanız varmış!

Yalnız ben bu minik prensesi yerim yerrrr bu nasıl bir tatlılıktır Allahım nazarlardan korusun onu! Henüz cinsiyetini öğrenemedik, inşallah bizim bebişimiz de Asel gibi böyle sağlıklı olur, çok öperim onu süt kokan gıdışından :)

Kocaman sevgilerimle!!!

Zeynep dedi ki...

nonicim çok teşekkürler..
allah gönlünüze göre versin sağlıklı mutlu güzel bir bebek olsun inşallah :) öpüyorum çok :)

The Cook Department dedi ki...

Çok tatlı maşallah allah sağlıklı bir ömür versin ..Sevgiler..

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

PERIM BENIM MINIK PRENSES BU NE GUZELLIK YAAA...MINIK TERMOFORLAR DA VAR CANIM DAHA KOLAY KULLANIRSIN BELKI ...MASLŞAHHHH AMA YAAAAAAA

Zeynep dedi ki...

the cook department amin çok teşekkürler :)

kokossskelebek çok teşekkürler canım termoforların miniklerinede bakıcam ;)

Müge'nin Listesi dedi ki...

blogger annesi olarak artık bende takipteyim...Bizde bekleriz :)

Zeynep dedi ki...

müge hoşgeldin :) zevkle geliyorum :)