14 Aralık 2011 Çarşamba

Asel'li Hayat..








Herkese merhaba :) Ne zamandır 'yeni kayıt'a tıklıyorum ekran bana ben ekrana bakıyoruz sonrada öylece kitlenip kalıyorum.Ne yazsam nerden başlasam bilemiyorum.Günlerim Zeynep Asel'le yeniden büyüyerek geçiyor. O'nun hergeçengün hareketlerine bir yenilerini eklemesini şaşkınlıkla izliyorum.Allah'ın bize lütfettiği bu mucizeyi izlerken ne kadar şükretsem az.Bugün tam 5 haftalık oldu.1 ayı geride bıraktık artık birbirimize iyice alıştık.Ağladığında artık neden ağladığını az çok anlamayada başladık,tabi karnı tok altı temiz ve gazı yokken neden ağladığını hala çözebilmiş değilim o ayrı :) Birde sinirimi bozan bişey varki paylaşmadan edemiycem,9 ay karnında taşı,doğur bisürü sıkıntıya katlan bu eşşek sıpası bunlara rağmen babası ile daha şimdiden farklı bi bağ kursun reva mı yani şimdi bu bana :)

Bu arada sadece güzel şeyler yaşayıp hissetmiyorum e nede olsa lohusayım ve doğum sonrası depresyonu denen bişey var dimi :) Bu dönemide ağrılarım olduğunda ciddi sıkıntılar yaşayarak,ağrılarım geçtiğinde artık bi takım şeylerin keyfini çıkarmaya başladığımdan beri sorunsuz atlattım diyebilirim.Şimdilerde en büyük keyiflerimden biride Asel'le dışarı çıkarken (evet gezmelere başladık bile 40 çıkması saçmalığına asla inanmıyorum) onu giydirip süsleyip püslemek :) Şimdiden leoparlar,dantelli kıyafetlerle büyümüşte küçülmüş gibi giyinmeye başladı bile. Bu dönemde en büyük destekçim de annem doğumumdan beri bizimle o gittiğinde umarım sudan çıkmış balığa dönmeyiz :) Şimdilik benden haberler bu kadar...

39 değerli yorum:

Benli Begonya dedi ki...

Ne kadar sevimli minnak bişeysin sen öyle :) bu arada harika görünüyorsun zeynep ;)

kpsszede dedi ki...

Allah nazardan korusun,maşallah.prenseslere layık odasında prensesler gibi büyür inşallah Aselcik...
annen gidince biraz zorlanırsınız evet ama zamanla alışacaksın.hem bir kaç daha büyüynnce daha kolay olur herşey...

Zeynep dedi ki...

Benli begonyacim Cook tesekkur ederiz canım hem Asel adına hem kendi adıma :)
Kpsszede Cok tesekkurler ;) alisicam artık yapicak bisey yok :D

Aktuelmoda dedi ki...

Canım ya nasıl da şeker bişi :))) Maşallah sağlıkla büyüsün,annelik de çok yakışmış tatlım,kocaman sevgiler :) O totoyu ısırasım geldi ;)

Lame ve Dore dedi ki...

Maaşallah çok şeker, hemen incelmiş gibi gözüküyorsun, özel birşey yaptın mı?Azcık karın kalmış sadece,yoksa hamile kalırken çok mu inceydin? Hamilelik platesi yaptın mı? (hamileliği isteyen ama kilo alırsam diye deli gibi korkan blogger:)))

cecilia dedi ki...

çok tatlısınız ikinizde, e annesine çekmiş kızımız süslü püslü olacak tabiki :) maşallah size! :*

loststone dedi ki...

ALLAH ANALI BABLI BUYUTSUN . İSMİ GİBİ KENDİ DE GÜZEL. MAŞALLAH.. SENDE DOĞUM SONRASI GAYET FORMADA GÖZÜKÜYORSUN TEBRİK EDERİM.

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Allahım bağışlasın canım.. Tatlı hemde çok tatlı.. maşAllah..

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

kırk cıkması bana da sacma gelıyo ve boyle bır seye hiç egrek olmadıgını soyluyo zten doktorlar.
bızde 2 yasında ufaklık var
o da babacı :)

gecemavisi dedi ki...

Zeynepcim hiç doğum yapmamış gibisin çok güzel görünüyosun maaşallah sana, Asel'i öpüyorum sizi gördükçe ben de sabırsızlanıyorum benim kızım da gelsin artık gün saymaktan sıkıldım :(

Grace dedi ki...

canım cok ama cok guzel gorunuyorsunuz

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

nazar degmesın masallah sıze bızde oyle dıye doye 9 ayımızdayız:)) allah saglık huzur mutluluk versın sızede cok guzlesınız

xcelis dedi ki...

maşallah maşallah ne tatlısınız siz öyle Rabbim nazarlardan saklasınnn kıymam ona ya mis kokuluu

Chichom dedi ki...

Maşallahh:)
Yerim onu bennn.Allah mutluluğunuzu hiç bozmasın çok güzelsinizz

Did Dans La Mode dedi ki...

Zeynepcim Allah nazardan saklasın harika görünüyorsunuz. Her doğum yapan senin gibi görünseydi kimse hiç düşünmeden hemen bebek sahibi olurdu :) Çoook öpüyorum seni sen de Asel'i benim için öp annesi :)

SERAP TAN dedi ki...

benım guzeller guzelı arkadasım kardesım zaten guzel de yavru kusu zeynep ıne bakın hele! amanın asık gozlerle anneye bakıyo, kızım -kız bebeler once babaya sonra anaya hayran olur unutma:))

Zeynep dedi ki...

aktüelmoda canım çok teşekkürler ben senin yerine ısırırım o totoyo ;)

lame ve dore çok teşekkürler :) 57 kilo ile hamile kaldım 15 kilo aldım hamileliğim boyunca şuan 11 kiloyu vermişim bile ve inan bunun için bişey yapmadım kzaten hastaneden çıktığında bi kısmı gitmiş bile oluyo birde benm aldığım kilonun çoğu bebişe gitmiş :) hamileliğim boyunca plates falan yapmadım sadece gece geç saatlerde yemek yemeye dikkat ettim birde benm bi avantajım var ekmek sevmem o yüzden hiç yemem kahvaltı dışında ;) sende hiç korkma kilo almaktan bi şekilde verilir o kilolar ;)

cecillia çok teşekkürler biraz süslüyüz evet :D

loststone çok teşekkürler hem kızım adına hem kendi adıma :) eski kiloma kavuşmaya sadece 4 kilo kaldı :)

pembeesinti çok teşekkürler amin :)

kovakadınıyım ben aynen ;) sizinkinide allah bağışlasın :)

gecemavisi çok teşekkürler canım :) sabret sabret zaman çabuk geçiyo ;)

grace çok teşekkürler :)

kokossskelebek çok teşekkürler zaman çabuk geçiyor gerçekten :)

xceliscim çok teşekkürler :)

chichom çok teşekkürler canım :)

didcim çok teşekkürler canım benim :) allahın şanslı kuluymuşum bu kilo konusunda :D asel'de öperim senin için :)

serapcım canım benim :) sorma valla daha şimdiden tuhaf bi bağ var aralarında :D

Ayşegül Yılmaz dedi ki...

Canım eski günlerim aklıma geldi. Seni o kadar iyi anlıyorumki ama arkadaşlara katılıyorum keşke herkes senin kadar zarif olabilse doğumdan sonra maşallahın var. Ben tam tamına 34 kilo aldım. senelerimi aldı o kiloları vermek.Düşün ben birde onun bunalımını yaşadım. Bende 20 günlükken gezmelere gittim.40 ını beklemedim yani. Sana tek tavsiyem bu anları doya doya yaşa asla geri gelmicek her daakikan,saniyen.
Kızında sende çok güzelsiniz maşallah.

Ayşegül Yılmaz dedi ki...

Canım eski günlerim aklıma geldi. Seni o kadar iyi anlıyorumki ama arkadaşlara katılıyorum keşke herkes senin kadar zarif olabilse doğumdan sonra maşallahın var. Ben tam tamına 34 kilo aldım. senelerimi aldı o kiloları vermek.Düşün ben birde onun bunalımını yaşadım. Bende 20 günlükken gezmelere gittim.40 ını beklemedim yani. Sana tek tavsiyem bu anları doya doya yaşa asla geri gelmicek her daakikan,saniyen.
Kızında sende çok güzelsiniz maşallah.

Zeynep dedi ki...

ayşegülcüm çok teşekkür ederim :) bende eğer fazla kilo alsaydım sıkıntı yaşardım tabi senin yaşamanda normal ama önemli olan bebişlerin sağlıklı olması bizim sağlıklı olmamız..tavsiyelerini değerlendiricem ;)

fashion house by zeto dedi ki...

Canım ne kadar tatlısınız siz öle anne kız:) Maşallah yaa tombik tombik annesi:) Bu arada canım sen de çok fitsin maşallah ağrılarının geçmesine çok sevindim biran önce toparlanırsın canım inşallah.Kocaman öpüyorum sizi 3. zeynep olarak:))

Durucayaşamak dedi ki...

maşallah çok tatlısınız Allah nazarlardan korusun ikinizide

Makyaj Güncem dedi ki...

Allahım ne kadar güzelsiniz siz,maşallah.Kızında senin gibi taş bebek olacak belli.Sıhhatli,mutlu,güzel günler dilerim canım.Darısı da bizim başımıza artık =)

capriceline dedi ki...

zeynepcim ben de uzun zamandır yoktum bir baktım doğum yapmışsın.sana geçmiş olsun ve allah analı babalı büyütsün canım. maşallah kırk bin kere...ne güzeldir minik bir insanın hele kendi parçanın büyüdüğünü görmek...

bu yakındığın olayı çoğu insandan duyuyorum ama çocuklar babalara daha düşkün oluyor sanki..benim de bir kaç arkadaşım böyle diyordu...


bir de darısı başıma inşallah...:)

Vintage Duygular dedi ki...

Kendi kizim geliyor gözümün önüne.. Masallah cok tatli, öp öp doyamazsin. Her saniyenin tadini cikarin, cünkü cook cabuk büyüyorlar. Benim kizim bu Pazar 1 yasina basicak ve ben hala bu yilin nasil gectigini anlamis degilim. Sen de cok cok iyi görünüyorsun,Masallah! Öperim prensesi ve annesini ;)

zelis dedi ki...

Masallahhh....pek tatlisiniz sz:)bayildim kücük kombine:P
Allah nazarlardan korusun...

sinem dedi ki...

evet evet işte bu yaa ne zamandır bunu bekliyordum ben :D çok sabırsızlanmıştımki nihayet dedim ekrandaki o güzelim paha biçilemez resminizi görünce kızınla birlikte sağlıklı uzun sorunsuz bi ömür geçirmeni dilerim =)

Zeynep dedi ki...

zetocum canım benim çook teşekkürler güzel sözlerine :) bizde seni öpüyoruz kocaman :)

durucayaşamak çok teşekkürler amin :)

makyaj güncem ne güzel iltifat o öyle çok teşekkür ederim canım benim :) istediğiniz zaman allah sizede nasip eder inşallah ;)

capricelinecim çok teşekkürler tatlım evet uzun zamandır yoksun takip ediyorum senide artık bol bol yaz mahrum bırakma kendinden ;) allah istediğiniz zaman nasip etsin inşallah sizede :)

vintage duygular çok teşekkürler canım gerçektende öp öp doyulmuyo :) allah nice güzel yaşlarını nasip etsin sizede bizde sizi kocaman öpüyoruz :)

zelis çok teşekkürler amin :)

sinemcim çok tatlısın çok teşekkür ederim :)

mavidunyam dedi ki...

siz ne kadar tatlı şeylersinizz öyleeeeee =) Allah'ım esirgesin onu, maşallah çok çok çok güzelllll =)

irem dedi ki...

maşallah ne kadar tatlı =) her daim mutlu olur inşallah ;)

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

Instagramda zaten hep görüyorum bayılıyorum ikinize. Nazardan saklasın Allah. Maşallah ikinize de

sema dedi ki...

çoook tatlı..maşallah diyim bi :)

Yelda dedi ki...

Gözün aydın Zeynep'cim. Çok tatlı maşallah:)

SERAP TAN dedi ki...

askımı cok ozleyınce buradan bakıyorum napıyuımm :)) annesı bana da alıp getırsene bı aksam :) ıkınızı de opuyorum süt kuzucukları:))

Saadet dedi ki...

Çok güzel bir post'tu.. okurken çok mutlu oldum.

Zeynep dedi ki...

çok teşekkür ederiz kızlar iyi dileklerinize güzel düşüncelerinize :)

KeleBek MisâLi ... dedi ki...

hayirli olsun :) rabbim anali babali buyutsun :)

Noni dedi ki...

Anaaaaa yeni doğum yapmana rağmen sen inceciksin ama ama bu nasıl oluyor bana hemen tüyo vermelisin canım :) Maşallah diyorum ana kız ikinize de ;)

Zeynep dedi ki...

kelebek misali amin :)

nonicim çoook teşekkürler :) ekmek sevmiyor yemiyor oluşum olabilir zayıf kalmamdaki sır :D birazda genetik tabi ;) ama ama sende gayet incesin ;)