11 Kasım 2011 Cuma

Zeynep Asel Artık Aramızda..

Ağlaya zırlaya girdiğim doğumdan



Gülerek çıktım



Tahminlerin çok üzerinde bi tosuncukla kavuşma anı



Allah isteyen herkese nasip etsin.Zeynep Asel bugün gelicekti dünyaya fakat küçük hanım sabırsız çıktı 2 gün önce9.11.11de açtı gözlerini.Sezeryanla doğum yaptığımdan sancılarım geçtiğinde tekrar aranızda olmak dileğiyle :)

49 değerli yorum:

cicibiciseylerr.blogspot.com dedi ki...

oyy maşallah zeynebe sağlıkla geldı çok şükür Rabbim analı babalı buyutsun inşallah..çok geçmiş olsun sizede..

isabel dedi ki...

allah analı babalı büyütsün. hayırlı evlat olsun :)

elize dedi ki...

canım güle güle büyüt bebişi hayırlı sağlıklı bir evlat olması dileğiyle

kavala70 dedi ki...

canım benim, allah analı babalı, sağlıklı ve mutlu bir ömür sürmeyi nasip etsin. Hoşgeldin Asel bebek...

mimozayım dedi ki...

Allah bağışlasın, uzun ömürler versin. Darısı benim başıma.

MoR KeLeBeK dedi ki...

Gözünüzaydın Zeynep'cim. Allah analı babalı büyütsün inşallah. Çok güzel bir anne olmuşsun. :) Maşallah size. :)

MoR KeLeBeK dedi ki...

Gözünüzaydın Zeynep'cim. Allah analı babalı büyütsün inşallah. Çok güzel bir anne olmuşsun. :) Maşallah size. :)

Shewolf dedi ki...

Oyy tiplere bak.. Allah analı babalı büyütsün.. Allah hayırlı evlat etsin canım.. Çok sevindim.. Zaman ne çabuk geçti ya :)

Shewolf dedi ki...

Oyy tiplere bak.. Allah analı babalı büyütsün.. Allah hayırlı evlat etsin canım.. Çok sevindim.. Zaman ne çabuk geçti ya :)

Tanyeli dedi ki...

Allah analı babalı büyütsün uzun ömürler versin cnm :)

AtolyeKedi dedi ki...

Allah uzun ömürler versin. Analı Babalı büyütsün.

zeynep's butterfly dedi ki...

canım allah analı babalı büyütsün, maşallah..

SeLcEn-lasoledad dedi ki...

Allah analı babalı büyütsün,sağlıkla inşallah.geçmiş olsun:)

Grace dedi ki...

canım benım bılemedım duygulandım hatta aglıorum ne guzel bır duygu hayırlı olsun canım en guzel sekılde buyutmenızı nasıp etsın ınsallah

Selda dedi ki...

Çok sevindim:) Allah analı babalı büyütsün inşallah. Adı gibi ömrü de güzel olsun. Size de şimdiden hızlı iyileşmeler diliyorum Sevgiler...:)

Vintage Duygular dedi ki...

Tebrik ederim, Allah saglikla, anali babali büyümek nasip etsin. Öperim anne kizi ;)

mavidunyam dedi ki...

ne güzel kareler bunlar =) Allah analı babalı sağlıklı büyütsün miniğimizi =)

_Zemheri_ dedi ki...

dünyayada kucağınada hoşgeldi zeynep asel bebek... :)

bu senin en güzel hediyen Rabbim nazarlardan korusun ...

Daydoo dedi ki...

Allah analı babalı büyütsün ikinize de maşallah :)

fashion house by zeto dedi ki...

Ayy canım tüylerim diken diken oldu sağlıkla kavuşmuşsun ya bebeğine çok mutlu oldum. Allah analı babalı büyütsün canım. Hoşgeldi Zeynep bebek:)

Did Dans La Mode dedi ki...

Canım tebrik ediyorum harika bir haber bu. Zeynep Asel bebeğin sanşlı,sağlıklı ve mutlu bir hayatı olsun. Çook öpüyorum seni ve küçük prensesini :)

Beyaz Büyü dedi ki...

ayyy inanmıyorum!
aman nazar değmesin. Zeynep Asel o kadar şanslı ki.. gencecik çok güzel bir annesi var. ama sen de çok şanslısın akrep burcu bir kız çocuğuna sahipsin :) allah analı babalı sağlıklı huzurlu mutluuuu büyütsün inşallah :) kardeşimden biliyorum, sancılardan sonra koca bir uykusuzluk dönemi başlıyor. ama olsun sanırım bunlar da anneliğin tuzu biberi :) allah gerçekten isteyen herkeeeseee nasip etsin! tekrar maşallah diyorum. çooook öpüyorum. bebiş sevmeye, hayırlı olsun demeye ne zaman geliyoruz ?? aahah :D

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Allahım analı babalı büyütsün canım, Allahım isteyen herkesede versin.. Evlat sevgisi bambaşkaymış dilerim hepimiz tadarız..

Sia dedi ki...

Allah analı babalı büyütsün hayırlı olsun 41kere maşallah :)

RoseAngeL dedi ki...

Rabbim Analı Babalı büyütsün İnşallah.Sağlıklı Sıhatli uzun ömürler versin.41,5 kere Maşallah canım.

Sochic dedi ki...

Zeynep'cim tekrar gözünüz aydın allah analı babalı büyütsün, uzun ömürler versin, nazarlardan saklasın.Hoşgelmiş tosuncuk:)

EZGi :)) dedi ki...

zeynepcim çok sevindim.allah analı babalı büyütsün.nazarlardan korusun. dün aklım hep sendeydi :) kaç kere aklıma geldin hatta eşime bile bahsettim.
bugun görünce çok mutlu oldum.
ikinizede kocaman mahsallh

Benli Begonya dedi ki...

gözün aydın Allah analı babalı büyütsün huzurlu mutlu saglıklı uzun ömürler versin masallah size :)

Aktuelmoda dedi ki...

Allah analı babalı büyütsün tatlım,hoşgelmiş Zeynep Asel prenses.Bizede nasip olur inşallah.Maşallah Zeynep'e,sağlıklı ömürler diliyorum..

nilsmum dedi ki...

Canım tekrar geçmiş olsun, Asel gerçekten çok tombik ve sevimli. Yeni postlarını bekliyoruz en kısa zamanda. Bu arada blogumun adresini taşıdım:

http://nils-mum.blogspot.com/

Elif dedi ki...

Allah analı babalı büyütsün. Çok güzel bi anne olmuşsun maşallah, yerim ben Asel'in o pembiş yanaklarını :)

mehtapgamze dedi ki...

ne kadar güzel görünüyosunuz maşallah yaa kıyamam canım Rabbim analı babalı büyütsün size bağışlasın

...ebru... dedi ki...

canım Allah analı babalı büyütsün nazarlardan korusun güzel bebeğini :) kendine ve mis kokulu bebeğine iyi bak öpüyorum :)

Duy'un Renkleri dedi ki...

Maşallah size! Allah sağlıkla, analı babalı büyütsün inş. Doğum tarihimiz aynı küçük melekle :)

lemon blossom dedi ki...

tatlım tebrikler ALLAH analı babalı büyütsün ağladığın resimden çok etkilendim açıkçası ağlayan insan görmeye dayanamam hani derlerya ağlama benide ağlatcan diyeişte öyle:D:) neyse alakasız cümleler senfonisi oluşturdum yine neyse canım tekrar tebrikler:) maşallah diyeyimde nazar değmesin:)

Sinejan dedi ki...

Hoş geldin bebeğim, geçmiş olsun prenses. Sana sancılarını unutturur o melek, Allah'a emanet...

gossipworld dedi ki...

canım benim allah analı babalı büyütsün.sancıların cabuk geçiçek merak etme.kuunla bol bol mutlu anlar geçirmen dileğiyle

sinem dedi ki...

dünya tatlısı birşey yaa maşallah Allah analı babalı büyütsün :)

sinem dedi ki...

dünya tatlısı yaa maşallah Allah analı babalı büyütsün :)

'Ezginin Günlüğü' dedi ki...

bende seni merak ediyordumm :) Hadi gözün aydın canımm Allah analı babalı büyütsünn çok sevindim :)

birtutamkekik dedi ki...

rabbim sevdicekleriyle birlikte sağlıkla büyütsün:)
güzel haberlerinizi bekliyoru her daim:)
sevgilerimle...
:)

xcelis dedi ki...

Hoşgelmiş sefa gelmiş =)) ya ben bi tuhaf oldum resimleri görünce acaba hazırmıyım artık diye sordum kendime =)
Rabbim sağlıkla mutlulukla analı babalı büyütsün

BİRİ TESETTÜRDE MODA MI DEDİ :) dedi ki...

Canım allah analı babalı sağlıklı ve sorunsuz büyütsün inş sanada geçmiş olsun gözünüz aydın hoş gelmiş safalar getirmiş ZEYNEP ASEL Hanımefendi :)

detuna dedi ki...

allah analı babalı buyutsun canım.tebrıık edıyorum.

Berna B. dedi ki...

hayırlı olsun,partime bekliyorum!

http://www.bernabozkurt.com/

Scissor Hands 81 dedi ki...

Allah analı babalı büyütsün , hep birlikte mutlu yaşayın, kısa saç için cesaretin varmı şu anda

Benden Bişeyler dedi ki...

hoşgelmiş zeynepcik:)Maşallah binlerce kez:)
http://bendenbisylr.blogspot.com/

► Hobihane ◄ dedi ki...

Hayırlı olsn bebeğiniz.resimler çok güzel çok duygulandmmm :(( ne kadr sulugöz oldm benyaa..

Saadet dedi ki...

Hoşgeldin Asel.. adı gibi cenneti getirsin beraberinde..