3 Kasım 2011 Perşembe

Son Günlerde Ben,Bilmem Kaç :)

Herkese selamlar. Son günlerde yaşadığımız sıkıntılı günlerin tekrarlanmaması dileğiyle yazıma başlamak istiyorum.
Benim bu aralar neler yaptığıma gelicek olursak doğumum yaklaştığı için doktorum anneme yakın olduğundan annemde kalıyorum.Bi süreliğine anne evine dönüş yapmış olmak çok güzel :) Annem ablam ben hep bir aradayız :) Normal olmasını beklediğim doğumum bende sıkıntılı bi durum oluşturacağı için sezeryana karar verdim.Kısmetse 11.11.11de Zeynep Asel dünyaya merhaba diyecek.Bu zamana kadar blogdan ses veremesemde twitterda ve facebookda devamlı aktifim.Bana şans dileyin lütfen :) Bu arada çarşamba günü dr. kontrolüm sırasında karşılaştığım izleyicim Özge buralardaysan ses ver olur mu? :)




15 değerli yorum:

:) dedi ki...

hayırlı olsun bebeğin :) ben uzun zamandır internete girmiyordum görünce çok sevindim. Allah sağlıkla, mutlulukla kucağına almayı nasip etsin. Çok güzel bir duygu bu :)

Düşlerimden İnciler dedi ki...

Minik bebeğin sağlıkla dünyaya gelir inşallah.Bol şanslar ...

MoR KeLeBeK dedi ki...

Sağlıkla gelsin inşallah canım. Mutlu haberlerini takipteyiz. :)

cingifilli dedi ki...

canım benim sağlıkla kucağına bebeğini alacaksın inşallah.ayy ne şirin ne bıcır bi kız olacak acaba:))dualarım seninle...

''AnGeL!CAbuZ'' dedi ki...

yüce rabbim bebeğini sağlıklı bir şekilde kucağınıza almayı nasip etsin inş zeynep hnm.)

ChunLi Beauty dedi ki...

canım benim tüm heyecanını seninle paylaşıyorum!! sağlıkla mutlulukla kucağınıza alırsınız inşallah dualarım sizinle :) Ablanı da seni de öpüyorum!!

♥мұ»p»r«i»n«č»є«s»s♥ dedi ki...

Ayyy canım benim yerim o göbüşüü kocaman olmuş, allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin minik prensesini...darısı başıma insallah ;)

Elif dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Elif dedi ki...

Doğum tarihi şahane olmuş, ee her bebişe kısmet olmaz :)

Zeynepciğim ben hala inanamıyorum senin hamile olduğuna, hani nerde göbek, nerde kilolar?? Ben 6 aylıkken senin kadardı göbeğim, üstelik kilolar da cabası :D Vallahi gıpta ediyorum sana

Allah nazarlardan saklasın :)

xcelis dedi ki...

sağlıkla gelsin canım iyi bayramlarr diliyorum

çatı katı dedi ki...

hadi bakalım çok az kaldı sağlıkla alman dileğiyle kucağına minik kızını :)
açılışı yap geliyorum arkandan inşallah :)

Vintage Duygular dedi ki...

Saglikla bebeginize kavusun, güzel haberlerini bekliyoruz. Sevgiler ;)

xcelis dedi ki...

canım seraptan okudum şimdi Rabbim analı babalı büyütsün.Çok sevindim sizin adınıza.
Öpoomm

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Benim prensesimin prensesi olmuş maşallah buradan da kocaman tebrik ederim canım sağlıkla neşe ve bereketle büyüsün öperim sizleri mucx

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Benim prensesimin prensesi olmuş maşallah buradan da kocaman tebrik ederim canım sağlıkla neşe ve bereketle büyüsün öperim sizleri mucx