23 Kasım 2011 Çarşamba

2 Haftalık Olduk



Öncelikle iyi niyetlerini güzel düşüncelerini ileten herkese çok çok teşekkür ederim.Malumunuz Asel Hanımla ilgilenmekten yorumlara tek tek dönemedim.


Bugün tam 2 haftalık olduk.Yeni hayatımıza birbirimize alışmaya çalışıyoruz.Bu sürede annem sağolsun bizimle beraber ve çok büyük destek bana.Fotoğraflarını paylaşma konusunda hala tedirgin olduğum için şimdlik bunları paylaşıp kaçıyorum :)




Mesaj içeren çoraplarımız :)






33 değerli yorum:

Benli Begonya dedi ki...

süpersiniz ya coraplarını sevsinler onun:) masallah size :))

youknow dedi ki...

canım hayırlı olsun mu denir ne denir :D masallah bebişeee :D ama bence fotolarını koyma yani ben olsam eklemezdim allah kem gözlü insanlardan korusun masallah

Kısaca Fd dedi ki...

Allah analı babalı sağlıklı huzurlu büyütsün :) Maşallah :)

BAHAR dedi ki...

ay o çorapları yerim ben

fashion house by zeto dedi ki...

Ayy maşallah yaa annesi ne güzel bir kız öle:) Çoraplarda süper bayıldımmmm:)

ChunLi Beauty dedi ki...

kuzuuuu kuzu resmen!! nasıl güzel öyle!! maşallah Allah nazarlardan saklasın saglıklı mutluluk dolu bir ömrü olsun :)

'Ezginin Günlüğü' dedi ki...

Ayyy minnacıkk yavrum benimmm Allah nazarlardan korusun :) Melek o annesi,kötü bakanların gözü çıksınnn.Nazar değmesin sizlere öpüyorum seni kocaman....

BİRİ TESETTÜRDE MODA MI DEDİ :) dedi ki...

Allah analı babalı sağlıklı ve huzurlu bir ömür geçirmesini naip etsin inş :)Maşallah öaşallah maşallah . . .

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

ahaha mesajını faceten gördüm zaten ama sizi yerim ben maşallah kuzularıma! <3

ρємвє вℓσğυм dedi ki...

Maşallah yavrunuza,
o fındık ayaklara çoraplar
nasılda yakışmış:)

xcelis dedi ki...

maşallah annesinin kızına =)) öperim onun ayacıklarını çoraplara bi bak ya

bir güzel çift dedi ki...

Maşallah size...minik prensese sağlıklı uzun ömürler dileriz.biz daha 31.haftadayız e artık darısı başımıza :)

MODAVESAİRE dedi ki...

maşallh canm:)

simone dedi ki...

maşallah mis kokulu meleğe. çoraplar harika, nereden aldınız acaba ?

Dilekce.. dedi ki...

maşallah ikinize de.. çorapları bu kadar şekerse kend kimbilir nasıldır? bence zeynep aselin odasına ve onunla ilgili postlar yazarken de nazar ayeti paylaşın.. Sevgilerimle.. detayları yine bekliyoruzzz..

Tully dedi ki...

Ay ya çok tatlısınız böyle görünce anne olmaya özeniyorum ama ben anne olmaktan çok ama çok korkuyorum. Allah analı babalı büyümesini nasip etsin inşallah,bahtı da çok güzel olsun.
Sevgilerimle..

♥мұ»p»r«i»n«č»є«s»s♥ dedi ki...

Oyyyy Küçük prensesss nasıl tatlı ya , Maşallah canım öperim ikinizide...

_Zemheri_ dedi ki...

ayy ben onu yerimm yerimm maşallah çok tatlı bi bebek "Annesi gibi" :) ...Uzun sağlıklı mutlu bir ömür asel bebek ve sizin için olsun ablacım ... güle güle büyütün :*

Sochic dedi ki...

şuna bak ya lokma kadar ayaklar, maşallah size allah nazarlardan saklasın:)

cicibiciseylerr.blogspot.com dedi ki...

uyyy yerim ben bu küçük prensesii 41 kere maşallah size..Rabbim uzun sağlıklı ömürler versin..öperim o minicik yanaklarından..

Sayın KARACA dedi ki...

Ayy yaa kıyamakkk 41 kere maşallah. Anne baba Aşkıyla büyüyor bebişin :) Vallahi bak yapmıcam yapmıcam diyorum böyle miniş miniş bebişler yeni yeni anne adayları bloglara yazıyorsunuz benide imrendiriyorsunuz. Ensonunda bende bi bebek yapıcam olan o olacak :)

hayat güzel dedi ki...

maşallah zeynep asele:) analı babalı büyüsün:)

pembe fiyonk dedi ki...

maşallah:) allah nazarlardan saklasın.çoraplarını sevsinler küçük hanımın :)
sevgiler

zelis dedi ki...

Yaa Masallahh ona..Allah saglikla anneli babali büyümeyi nasip etsin canim..yumuk yumuk yesinlerr:)

sinem dedi ki...

Maşallah maşallah dünya tatlısı bişi yaa ye ye doyamazsın valla :) anasının süt kokulusu tekrar tebrikler sağlıklı sıhatli uzun yıllara erişmesi dileğiyle

ceydabural dedi ki...

sağlıkla büyüsün maşallah
çorapları şahane :)

Alev Özkan dedi ki...

BEBEĞİNİZ HAYIRLI OLSUN... MAŞALLAH ÇOK TATLISINIZ.. NİL'SMUM BLOGUNDA GÖRDÜM DE BAKTIM ÇOK HOŞUMA GİTTİ... 2. BEBEĞİNİ BEKLEYEN BİRİYİM BEN DE BEBEK ÇİKOLATASI POSTUNUZ DA ÇOK İYİ OLDU HEMEN BAKIP SİPARİŞ VERİYORUM... BEN DE BLOĞUMA BEKLERİM :)))

cingifilli dedi ki...

Canım benim maşallah size.Sağlıklı,mutlu bir ömür diliyorum.Yerim ben o miniği:)Bin maşallah...

tuğba dedi ki...

Çok tatlı.Kolaylıklar gelsin :)

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

Nasıl geçti zaman ya 2 hafta dün gibiydi gün sayışın. Asel çok tatlı zaten sen de fıstık. Anne kız sağlıkla geçirin günlerinizi

KelebekGibi dedi ki...

Amaaniin bir kuzucuk varmis burada :)
Maasallah :)
Uslu bir bebektir insallah :)
Sevgiler

Saadet dedi ki...

Nasıl patikler onlar tam ısırmalık!

merrapunzel dedi ki...

bayıldm ben bu çoraplara nerden almıştın?