6 Ekim 2011 Perşembe

Odamız Hazır :)

Uzun zamandır postlarım bebek ve bebek hazırlıkları üzerine farkındayım ama son günlerde ev taşıma telaşından sonraki tek gündemimiz bu oldu. Bebek odasının kurulduğunu daha önce twitterdan yazmıştım.Yaklaşık 3 haftaya yakın süre bütün çekmeceleri ve dolap kapılarını açıp odanın camlarınıda açıp havalandırmaya bırakmıştık.Mobilya kokusu gitti diye dün annemle beraber dolapların temizliğini yapıp yerleştirme işinide halledince herşey tamamlanmış oldu.İşin içine bebek girince insan temizliğinede ayrı titizleniyor.Mobilya takımını fantasia bebeden aldığımızı önceki postlarımdan birinde yazmıştım.Açıkcası ürünler geldiğinde ve temizlerken dikkat ettik sonuç bizi biraz hayal kırıklığına uğrattı.Mdf diye aldığımız takımın çekmecelerinin tabanları sunta ve özensiz bi işçilikle karşılaştık.Mobilyalar geldiği gün ben biraz rahatsızdım bu yüzden dikkat edememiştim aksi olsaydı kesinlikle geri gönderirdim.Size tavsiyem en küçük detayları bile satış sözleşmesi yaparken konuşmanız.Gelelim odamıza.Fotoğraf makinam bozulduğu için fotoğraflar ıphonedan idare edelim lütfen :) Duvar boyasını polisanın yeni çıkan renklerinden romantik lila rengini tercih ettim.Klasik lila gibi çiğ duran bi renk değil.Ve üzerinde yine polisanın simli astarı var ki fotoğraflarda çok belli değil ama ışık vurduğunda çok güzel parlıyor.Bunuda kesinlikle tavsiye ederim.Ablam sayesinde varlığından haberdar olduğum simli astar duvarda çok güzel bi görüntü yaratıyor parıl parıl.Odanın girişinde gözüken sepet küçük hanım teşrif ettiğinde yatak odasına geçicek.Odamızın son şekli şimdilik bu.Hala odanın kapısının önünden geçerken bebek eşyalarını gördükçe yadırgıyorum sanırım doğduğu zaman idrak edebilicem bi takım şeyleri :) ama ben çok beğendim sizler nasıl buldunuz? Bu ara ilerleyen günlerde de bebek şekeri,süsleri ile ile ilgili bi yazı hazırlamayı düşünüyorum.Şuan annem,ablam ve eşim eminönünde benim internetten beğendiğim süsleri almakla ilgileniyolar.Bana dr. tarafından gereksiz uzun yürüşler yapmam yasaklandığı için evde pinekliyorum son zamanlarada :)









.

27 değerli yorum:

♥мұ»p»r«i»n«č»є«s»s♥ dedi ki...

şu güzelliğe bak masallah, tam hayalimdeki bebek odasını hazırlamışsın bitanem...Allah sağlıkla ve mutlulukla odasında uyumayı nasip etsin çok öpüyorum ikinisidee♥ ;)

cicibiciseylerr.blogspot.com dedi ki...

AMANINNDA AMANN PEKTE GÜZELMİŞ BEBİŞİN ODASI SAĞLIKLA GELMESİ DİLEĞİYLE..

♥ Heels Are My Drugs ♥ dedi ki...

canım inanılmaz şirin ve elit gözüküyor her şey. bıcır bıcır minik cadı da eklenince..her şey kusursuz olacak!:) Sağlıkla gelsin inşallah..


♥HeelsAreMyDrugs♥
♥HeelsAreMyDrugs♥

ChunLi Beauty dedi ki...

bayıldımmmm cok güzel!! saglıkla gelir insallah :)

fashion house by zeto dedi ki...

Ayy canım ne kadar güzel olmuş böyle çoook tatlı:) Sağlıkla gelsin artık miniş:)

viva dedi ki...

cok cok seker olmus, cok zevkliymissiniz masallah pek begendimmm : )

xcelis dedi ki...

yaa gözlerim doldu resmen o kadar soft sade uç uç bişi olmuşki senin gibi annenin kızı bi prenses olur ancak hep diyorum zaten zeynepcim duvar rengi çok hoş duruyor mobilyalarda öyle içine sinsin canını sıkan bişi olursada bırak kalsın nazarlığı olsun.Herşey dilediğin gibi olsun Öpoom

MODAVESAİRE dedi ki...

çok güzel olmuş odası. tam da benm hayalimdeki gibi:)) sağlıkla kucağına alırsın inşlh bebişini.:))

Sochic dedi ki...

hiiiii harika olmuş çok şık ve zevkli seçimler aksini beklemiyordum zaten, hayırlısıyla, sağlıkla gelsin kızçen:)

BAHAR dedi ki...

AY HARİKA OLMUŞ masal diyarı gibi bayıldım canım

MoR KeLeBeK dedi ki...

Zeynep'cim bu tam cici bir kız olası. Bayıldım. :) Allah güle güle büyütmeyi nasip etsin inşallah canım.

Zeynep dedi ki...

prensesim çok teşekkür ederim amin inşallah canım bizde seni öpüyoruzz :):)

cicibicişeyler çok teşekkürler :)

Heels Are My Drugs inşallah çok teşekkürler :)

busecim çok teşekkürler canım benim :) muckkss

zetocum inşallah bian önce gelsin sağlıkla :) beğenmene sevindm :)

viva çok teşekkürler :)

xceliscim çok teşekkürler canım beğenmene sevindim :)

modavesaire inşallah çok teşekkürler :)

sochiccim çok teşekkürler canım beğenmene sevindim :)

baharcım çok teşekkürler canım :)

morkelebeğim beğenmene sevindim ;) amin canım inşallah :)

merimania dedi ki...

maşallah, tam prenses odası olmuş burası ya:)
sağlıkla sıhhatle uyumak nasip olsun inşallah minik zeynep'e :)

Trincess dedi ki...

Cok tatli olmus Allah saglikla kucagina almayi nasip etsin =)
Bu arada neden hem bebek karyolasi hem besik var? Benim kuzenimin karyolasi rayliydi ve ayni zamanda besik gorevi goruyordu. Gercekten meraktan soruyorum ikisinin bir arada olmasinin sebebi nedir? Bilgilendir beni =D

Zeynep dedi ki...

merimania amin inşallah canım :) beğenmene sevindim :)

trincess amin :) hem bebek karyolası hemde sepeti yani beşiği tercih ettim çünkü o beşik bebek doğduğnda 6 aylık olana kadar bizim odada kalıcak yani bizim yanımızda yatabileceği bi yatak amaçlı aldık karyolada zaten malum kendi kendine yatmaya öğrendiği zamandan itibaren kullanılıcak hatta karyolanın ayak kısmındaki çekmeceler de çıkıyo tek kişilik yatak oluyo :)

yemyeşildeniz dedi ki...

herşey harika görünüyor. maşallah. güle güle kullanırsınız inşallah.

Siu dedi ki...

Çok güzel olmuş her şey ellerine, emeğine sağlık.. nasıl heyecanlı bir bekleyiş vardır şimdi evin içinde :)

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

Zeynep müthiş tatlı duruyor her kare tam prenses odası olmuş.

Aynı yerden aldığımız için mobilyayı mutlaka dikkat edicem hoş aslında böyle anlarda parayı peşin vermemek lazım değiştir desen kimbilir ne zaman getirir endişesiyle okdar bekledikten sonra geri göndermek istemem sanırım.
Yaşadığın kötü tecrübe umarım daha sonra problem cıkarmaz.

Ama tekrar söylüyorum çok çok yakışmış her detay sağlıkla gelsin minik zeynep:)

kendimodam dedi ki...

çok beğendim bebişinin odasını.gülegüle sağlıklı günlerde kullanısın bebişin ve sen...

Laedri dedi ki...

Çok güzel olmuş Zeybepcim,inşallah o beşikte yattığı günleri de görürüz.Biz de hızlandırdık hazırlıkları.3 gün önce merdivenlerden düştüm ve suyum geldi.Allahtan kese tamamen patlamamış.Doğum iznimi erken aldım,yatıyorum evde.Şeker vs o tarz işleri Eminönün'den halletmiştik baya önce,iyi ki de erken fln demeden almışım:)Bir de sepetleri soracağım,çok hoşmuş,nereden aldın mahsuru yoksa?

Trincess dedi ki...

simdi anladım cok akıllıca olmus, kuzenim bebek yatagını tasıyarak halletmisti, sen daha pratik bir cozum bulmussun =)
saglıkla büyüt bebisini =)

Gizem Dalyan dedi ki...

cok sirin olmus. :))

http://the-lizard-queen.blogspot.com/

Kitapçı Kız dedi ki...

Ne kadar güzel bir oda olmuş...

Doğumun sorunsuz bir şekilde olur inşallah ve sağlıklı bir şekilde bebişini kucağına almayı nasip etsin allahım...

Zeynep dedi ki...

yemyeşildeniz çok teşekkürler :)

siucum çok teşekkürler beğenmene sevindim ;) evet evet heyecanlı bi bekleyiş var gün geçtikçe de artıyo :)

modaeratörüm teşekkürler :) dediğin gibi canım ya göndermesi yenisinin gelmesini beklemesi falan ayrı bi sıkıntı :/ sen yinede oda kurulurken dikkat et..


kendi modam amin inşallah :)

leadricim teşekkürler,sanada çok geçmiş olsun canım çok üzüldüm ama allahtan erken doğum olmamış,ıvır zıvır işleride erkenden halletmek gerekiyor gerçekten ne olucağı hiç belli olmuyo.sepetleri english homedan aldım canım ;)

trincess :):)

gizem dalyan çok teşekkürler :)

kitapçıkız amin inşallah :)

Buda benim dunyam:) dedi ki...

süper olmuş!


www.margunundunyasi.blogspot.com

Dilekce.. dedi ki...

Merhaba, Aselin bu odasını zaten çok beğenmiştim ama şimdi ben de aynı şekilde bebek odası arayışı içindeyim. Sormak istediğim şey, büyüyen beşik modelinden memnun musunuz? bazı anneler kullandıkça fikirlerinin değiştiğini yazmış, siz bu tarz beşiği tecrube etmiş birisi olarak bana yine büyüyen beşik modelini tavsiye eder misiniz? yoksa standart beşik veya park yatağını önerir misiniz? bebek odam çok büyük olmadığı için sadece büyüyen beşik ve 3 kapılı dolap düşündük, ve ikisi bile oldukça eşya alacak kadar büyükler. Bir de bu büyüyen beşiğin altından çıkan kocaman bir çekmeceye ilerde 80 cmlik bi yatak koyup, kardeş ya da arkadaş yatağı olabiliyormuş ve adına da yavrulu yatak deniyor. Sizinki böyle mi? ya da bana önerir misiniz böyle bişeyi? Bebekle birlikte kullanıp, kullanım kolaylığını ve artı eksilerini tecrube etmek daha kolay olsa gerek diye sizin fikrinizi almak istiyorum, yardımcı olursanız çok sevinirim, teşekkürler.. Bugün de modokoya gidip yendien bir göz atacağız tüm modellere, ona göre kadrar vereceğiz artık..

Zeynep dedi ki...

dilekçe merhaba :)öncelikle geç cevap verdiğim için özür dilerim :( yavrulu yataklar kesinlikle çok mantıklı biz ablamla o yataklarda büyüdük ;) fakat aselin büyüyen yatağı ile ilgili henüz büyütmediğimiz için bi yorum yapmam yanlış olur sanırım şimdilik memnunuz ama ve ilerde yeni bir yatak almakla uğraşmıycaz diye düşünüyorum :)