8 Ekim 2011 Cumartesi

Hamile Kombini Olsun Bu Postun Başlığı :D



Baktım ki son postlarım hep bebek üzerine bi kombin postu yapim bari dedim, geçen hafta gittiğim düğünde çekilen kareleri paylaşmak istedim.Son halim budur.8. ayın içindeyiz artık ve şuana kadar toplam aldığım kilo 11.(Buna rağmen hala 36 beden giyiyo olabilmemde nasıl bir çelişkidir anlayabilmiş değilim)Artık hamileliğin vermiş olduğu yüz şişlikleride başlamış durumda :/ Sanırım en fenası da bu.. Bu arada hamilelere benden küçük bi tavsiye böyle özel günler için elbise alıcaksanız benim gibi son güne bırakın bu işi malum vücut hergeçen gün şişerek farklı reaksiyonlar gösterebiliyor :D





Canım annem ve ablam..


Elbise:Park Bravo/ Ayakabı:Urbanog / Çanta:Annemin gençlik yıllarından

16 değerli yorum:

simone dedi ki...

bebeğinle çok güzel görünüyorsun maşallah :) bu arada ablanın aakkabılarına da bayıldım çok zarif görünüyor... onlarıda yazsan fena olmazdı :)

Elif dedi ki...

Masallah diyelim de nazar degmesin :) Fizigin icin hic bi sey diyemiyorum cunku sadece gobis sismis geriye kalan her sey ayni, 11 kilo nerede goremiyorum ben?? Ayrica hamileligin sana cok yakistigini da soylemeliyim uzun, ince anne :)

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

ay ay nasıl yakısmsı hamılelık yanaklar dolmus.
cok guzelleştirdi seni bu bebek.
msallah

Sochic dedi ki...

maşallah yaaa bu ne güzellik allah nazarlardan saklasın canım, gördüğüm en güzel hamişlerden birisin:)

Zeynep dedi ki...

simone çok teşekkürler :) ablamın ayakkabıları nerden hatırlamıyorum kendisi bu yorumu görürse yazar :)

elifcim çok teşekkür ederim güzel düşüncelerin için :)

kovakadınıyım ben çok teşekkürler :) motive ediyo bu sözleriniz beni :)

sochiccim canım benim çok teşekkür ederim :)

AtolyeKedi dedi ki...

Çok güzel görünüyorsun. Maşşallah nazar değmesin.

Buket Poyraz dedi ki...

şanslı hamilelerden olmak çok güzel...bundan 5 ay sonra eski halinden de zayıf olacaksın :))

www.buketpoyraz.blogspot.com

Lunapark Queen dedi ki...

Umarım bebeğinle çok mutlu güzel günleriniz olur sağlıkla! Blogun da çok tatlıymış :)

Ben de bloguma beklerim, yorumlarını da beklerim :))



http://lunaparkqueen.blogspot.com

Scissor Hands 81 dedi ki...

allah nazardan saklasın bebeğini ve seni, umarım beraber mutlu bir hayat sizlerin olur, Doğumdan sonra saçlarını kısa kestirmeye ne dersin, hem değişiklik olur hemde çocukla ilgilenirken sıkıntı olmaz

Zeynep dedi ki...

atolye kedi çok teşekkür ederim :)

lunapark Queen amin çok teşekkür ederim :) seve seve gelirim bloğuna ;)

scissor hands 81 çok teşekkür ederim :) saçlarımı hayatım boyunca 1 kere küt kestirmiştim depresyondan çıkana kadar canım çıktı :D sanırım birdaha cesaret edemem kestirmeye aslında bende istiyorum ama işte cesaret edemiyorum :)

Zeynep dedi ki...

buket çok teşekkürler :) inşallah dediğin gibi olurum ;)

Tuğba dedi ki...

simone; Ayakkabım Kadıköyden standart bir mağazadan...

Ben&Annem&Sen harika 3'lü (:
Bebişiiiim çok güzeldin/güzelsiiiin,öperim muck muck!

Scissor Hands 81 dedi ki...

bir anlık cesaretle kapa gözünü ve otur koltuğa bak göreceksin her şey çok kolay olacak

Scissor Hands 81 dedi ki...

bir anlık cesaretle kapa gözünü ve otur koltuğa bak göreceksin her şey çok kolay olacak

simone dedi ki...

:) teşekkür ederim cevap için... hepiniz çok güzelsiniz :)

Buda benim dunyam:) dedi ki...

elbisenin rengi çok hoş,çok yakışmış..

www.margunundunyasi.blogspot.com